Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

Καλημέρα και από εμένα συνάδελφοι.

Θεωρώ σωστό αυτό που αναφέρει ο Δημήτρης παραπάνω.

Να ζητήσεις Δουλεία Διόδου από όμορη ιδιοκτησία.

Απλά καλό είναι, πριν κάνεις οτιδήποτε, να μιλήσεις και με την αρμόδια πολεοδομία, μήπως σου πουν και κάτι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Έχει κάποιος/α συνάδελφος/ισσα την εγκύκλιο ΔΜΕΟ/1319/ε/169/28-04-2009, η οποία μιλάει για το ελάχιστο πλάτος οδού για έγκριση εισόδου/εξόδου; Διάβασα όλες τις σελίδες του παρόντος thread αλλά δεν βρήκα να αναφέρεται κάπου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, ChristinaK said:

Καλησπέρα Μανώλη,στην προηγούμενη σελίδα υπάρχει η εγκ.Δμεο 2879 του 2007  που αναφέρεται σε πλάτη οδού.Μήπως αυτό ψάχνεις?

Καλημέρα! Όχι, δεν αναφέρομαι σε αυτή. Το 2009 η ΔΜΕΟ έβγαλε ένα χαρτί με (λανθασμένη κατά τη γνώμη μου) ανάγνωση του κανονιστικού πλαισίου λέγοντας ότι κατά τη γνώμη της, για να εγκρίνει είσοδο-έξοδο μια υπηρεσία, θα πρέπει ο δρόμος που εξυπηρετεί το γεωτεμάχιο, να είναι 4,50 μ για οδό μονής κατεύθυνσης, με δυνατότητα στάθμευσης φορτηγού ή 5,50 μ για οδό διπλής κατεύθυνσης. Με βάση αυτό το χαρτί, οι υπηρεσίες του νομού όπου δραστηριοποιούμαστε αρνούνται την έγκριση εισόδου-εξόδου σε οδούς μικρότερης διατομής. Λανθασμένα! Γιατί έτσι, ενώ σαν διοικητική δομή έχεις/διατηρείς/συντηρείς δρόμο, δε δίνεις τη δυνατότητα νόμιμης εξυπηρέτησης των παρόδιων χρήσεων από οχήματα. Όντως οι διαστάσεις που κατά τη γνώμη της ΔΜΕΟ πρέπει να υπάρχουν για την αδειοδότηση εισόδου-εξόδου είναι λογικές και σύμφωνες με το κανονιστικό πλαίσιο εν γένει (υπεραστικές και αστικές οδοί 2,75 μ ελάχιστο πλάτος με την εγκύκλιο Σουφλιά και τις ΟΜΟΕ-ΚΑΟ). Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα καταργηθούν όλες οι παρόδιες χρήσεις που εξυπηρετούνται από δρόμους μικρότερης διατομής! Τα γράφω και εκνευρίζομαι...

Τέλος πάντων.. επειδή δεν έχω καταφέρει ακόμα να πάρω το χαρτί αυτό από κάποια υπηρεσία (η οποία πάνω σε αυτό εδράζει την αρνητική της απάντηση βέβαια) και επειδή δεν μπορώ να το βρω με googling, είπα μήπως κάποιος/α συνάδελφος/ισσα το έχει στο αρχείο του/της.

Πρόκειται για το με αρ.πρωτ.: ΔΜΕΟ/1319/ε/169/28-04-2009 έγγραφο. Μόλις το πάρω (γιατί θα το πάρω εν τέλει) θα το ανεβάσω εδώ.

Είναι τρομερό το ότι οι διευθύνσεις των υπουργείων απαντάνε σε ερωτήματα υπηρεσιών τονίζοντας ότι αυτή είναι η γνώμη τους(!) και όχι ο κανονισμός ή το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά οι υπηρεσίες το χρησιμοποιούν σαν ευαγγέλιο (εφόσον έχουν πάρει χαμπάρι την εκάστοτε απάντηση βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα συνάδελφε. Είναι του 2006 νομίζω, και την επισυνάπτω στο παρόν.

(συνάδελφε έχουμε αφαιρέσει το συνημμένο για πιθανή υπαγωγή του σε νόμο πνευματικών δικαιωμάτων λόγω της εταιρίας κωδικοποιημένης νομοθεσίας επί του οποίου η επωνυμία της αναγράφεται. Παραθέτω το ίδιο έγγραφο εδώ προς διευκόλυνση του συναδέλφου)

Pavlos 33

 

 

 

Edited by Pavlos33
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Η έγκριση τέτοιου κόμβου γίνεται από την ΔΕΚΕ (παλαιό ΥΠΕΧΩΔΕ). Οι πολεοδομίες παραπέμπουν πάντα στην ΔΕΚΕ.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα δώσουν άδεια εισόδου -εξόδου, σε βιοτεχνία, μόνο με δουλεία. 

Σε κανένα διάταγμα πάντως αναφέρεται  ... "κόμβος σε δουλεία".

Κάνατε κάποια προμελέτη για να δείξετε στην υπηρεσία αν ζητηθεί? Γιατί θα ζητηθεί!  

 

"κυκλοφοριακός κόμβος"

για χορήγηση ή απαλλαγή κυκλοφορικής σύνδεσης απαιτείται :
- Αιτηση ενδιαφερόμενου
-τοπογραφικό διάγραμμα (5 απλούν)
- τεχνική έκθεση που να αναφέρει το είδος της εγκατάστασης , το μέγεθος αυτής και τις τυχόν κυκλοφοριακές επιπτώσεις που θα προκαλέσει
- Συμβόλαιο

-βεβαίωση για το χαρακτηρισμό του δρόμου
- αν είναι επαγγελματικός χώρος χρειάζεται μια υπεύθυνη δήλωση ότι η επιχείρηση δεν προκαλεί κυκλοφοριακό φόρτο , θα επανέλθω μετά 3 ετία για επανεξέταση των κυκλοφ. δεδομένων , θα κατασκευασθεί σύνδεση σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις αν αλλάξουν τα κυκλ. δεδομ. ή μετατροπη τωνεγκαταστάσεων , και ότι θα διακόψω της λειτουργία της επιχείρησης σε περίπτωση που τα στοιχεία του οικοπέδου- γηπέδου  δεν επιτρέπουν την πλήρη κατασκευή της σύνδεσης.

Θα την παρακολουθώ πάντως την εξέλιξη της υπόθεσης. 

 

Κάπου εδώ, σε προηγούμενες σελίδες, έχω ανεβάσει αρκετό υλικο για το θέμα.

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, ΜανόληςΜα said:

Καλημέρα! Όχι, δεν αναφέρομαι σε αυτή. Το 2009 η ΔΜΕΟ έβγαλε ένα χαρτί με (λανθασμένη κατά τη γνώμη μου) ανάγνωση του κανονιστικού πλαισίου λέγοντας ότι κατά τη γνώμη της, για να εγκρίνει είσοδο-έξοδο μια υπηρεσία, θα πρέπει ο δρόμος που εξυπηρετεί το γεωτεμάχιο, να είναι 4,50 μ για οδό μονής κατεύθυνσης, με δυνατότητα στάθμευσης φορτηγού ή 5,50 μ για οδό διπλής κατεύθυνσης. Με βάση αυτό το χαρτί, οι υπηρεσίες του νομού όπου δραστηριοποιούμαστε αρνούνται την έγκριση εισόδου-εξόδου σε οδούς μικρότερης διατομής. Λανθασμένα! Γιατί έτσι, ενώ σαν διοικητική δομή έχεις/διατηρείς/συντηρείς δρόμο, δε δίνεις τη δυνατότητα νόμιμης εξυπηρέτησης των παρόδιων χρήσεων από οχήματα. Όντως οι διαστάσεις που κατά τη γνώμη της ΔΜΕΟ πρέπει να υπάρχουν για την αδειοδότηση εισόδου-εξόδου είναι λογικές και σύμφωνες με το κανονιστικό πλαίσιο εν γένει (υπεραστικές και αστικές οδοί 2,75 μ ελάχιστο πλάτος με την εγκύκλιο Σουφλιά και τις ΟΜΟΕ-ΚΑΟ). Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα καταργηθούν όλες οι παρόδιες χρήσεις που εξυπηρετούνται από δρόμους μικρότερης διατομής! Τα γράφω και εκνευρίζομαι...

Τέλος πάντων.. επειδή δεν έχω καταφέρει ακόμα να πάρω το χαρτί αυτό από κάποια υπηρεσία (η οποία πάνω σε αυτό εδράζει την αρνητική της απάντηση βέβαια) και επειδή δεν μπορώ να το βρω με googling, είπα μήπως κάποιος/α συνάδελφος/ισσα το έχει στο αρχείο του/της.

Πρόκειται για το με αρ.πρωτ.: ΔΜΕΟ/1319/ε/169/28-04-2009 έγγραφο. Μόλις το πάρω (γιατί θα το πάρω εν τέλει) θα το ανεβάσω εδώ.

Είναι τρομερό το ότι οι διευθύνσεις των υπουργείων απαντάνε σε ερωτήματα υπηρεσιών τονίζοντας ότι αυτή είναι η γνώμη τους(!) και όχι ο κανονισμός ή το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά οι υπηρεσίες το χρησιμοποιούν σαν ευαγγέλιο (εφόσον έχουν πάρει χαμπάρι την εκάστοτε απάντηση βέβαια).

αυτό με τα 4,5 και 5,5 πρέπει να πηγάζει από τις ΟΜΟΕΕ για τις διατομές που λέει ότι  5,50μ είναι το ελάχιστο πλάτος διασταύρωσης βαρέων οχημάτων

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Ioannis-geo7 said:

Καλημέρα συνάδελφε. Είναι του 2006 νομίζω, και την επισυνάπτω στο παρόν.

(συνάδελφε έχουμε αφαιρέσει το συνημμένο για πιθανή υπαγωγή του σε νόμο πνευματικών δικαιωμάτων λόγω της εταιρίας κωδικοποιημένης νομοθεσίας επί του οποίου η επωνυμία της αναγράφεται. Παραθέτω το ίδιο έγγραφο εδώ προς διευκόλυνση του συναδέλφου)

Pavlos 33

 

 

 

 

13 λεπτά πριν, Pavlos33 said:

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι για την εύρεση και διάθεσή της. Ναι, αυτήν την "άποψη ΔΜΕΟ" αναζητούσα. Απ' ότι φαίνεται έχει απαντήσει σε διαφορετικές υπηρεσίες το ίδιο πράγμα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Συμβαίνει συχνά, τουλάχιστον με τη ΔΜΕΟ.

10 λεπτά πριν, giorgos1974 said:

αυτό με τα 4,5 και 5,5 πρέπει να πηγάζει από τις ΟΜΟΕΕ για τις διατομές που λέει ότι  5,50μ είναι το ελάχιστο πλάτος διασταύρωσης βαρέων οχημάτων

Όντως ισχύει. Τα υπόψη πλάτη πηγάζουν από το κανονιστικό πλαίσιο. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όταν η οδός δε συνάδει με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, πρέπει οι παρόδιες χρήσεις να νεκρώνουν. Φανταστείτε να λέγαμε ότι τα κτίρια που δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις των ευρωκωδίκων , δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ούτε ως κατοικίες ούτε ως γραφεία ούτε ως τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.