Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

 

Μπορείς να στηριχθείς στην εγκύκλιο ΔΜΕΟ/ο/2879/11/18-4-07   Εγκ-11/07 (άρθρο 1) για να αντικρούσεις το επιχείρημα της Υπηρεσίας.

 
Εγκ-ΔΜΕΟ/ο/2879/11/07   Ε-11/07  
Παρέχονται οδηγίες για το   ΠΔ-118/06 (ΦΕΚ-119/Α/16-6-06), που τροποποιεί διατάξεις 
του ΒΔ-465/70  και του ΠΔ-1224/81 σχετικές με όρους και προϋποθέσεις εγκατάστασης και 
λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων και κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων και εγκαταστάσεων με τις οδούς.
 
Σας πληροφορούμε ότι δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ-119/Α/06) το ΠΔ-118/06 . 
Με την παρούσα παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ, που αφορούν την έγκριση κυκλοφοριακών συνδέσεων (με βάση το ΒΔ-465/70 ) από τις κατά τόπους ΔΕΣΕ (Αρθ-15  του πδ) και επισημαίνονται ιδιαίτερα οι διαφορές και τροποποιήσεις του παρόντος πδ από τα προϊσχύσαντα. 
 
1. ΑΡΘΡΟΝ-1   
Με το άρθρο αυτό οι διατάξεις του ΒΔ-465/70 , όπως τροποποιούνται με τις διατάξεις του ΠΔ-118/06   εφαρμόζονται πλέον μόνο στις εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και στις εκτός των ορίων νομίμως υφιστάμενων οικισμών περιοχές, ενώ δεν ισχύει πλέον το Αρθ-19  παρ.1 του ΠΔ-143/89, σύμφωνα με το οποίο το ΒΔ-465/70   εφαρμοζόταν και μέσα στα όρια οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο.
Η τροποποίηση αυτή είναι βασικότατη και πλέον όλες οι διατάξεις του νέου αναμορφωμένου και τροποποιημένου ΒΔ-465/70   πρέπει να ερμηνεύονται υπό τη βασική αυτή αρχή, ακόμα κι αν η γραμματική διατύπωση των διατάξεων δημιουργεί σύγχυση. 

 

Αρχικά να σε ευχαριστώ πολύ για την πραγματικά άμεση απαντησή σου, εχω μείνει άφωνος. Ξέχασα να αναφέρω στην ανάρτηση μου ότι ο δρόμος μπροστά από το αγροτεμάχιο είναι Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο (επαρχιακή οδός). Αλλάζει κάτι με αυτόν τον χαρακτηρισμό?

Εν πάση περιπτώση θα μελετήσω αυτά που αναφέρεις να δω αν μπορέσω να αποφύγω την έγκριση αυτή, και να αντικρούσω τις απαιτήσεις τησ υπηρεσίας. 

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το παραπάνω δεν τίθεται θέμα χαρακτηρισμού οδού, αλλά θέμα περιοχής (εκτός σχεδίου, εκτός οικισμού) για να εφαρμοστεί η απαίτηση εισόδου-εξόδου σε κτίριο με χρήση κατοικίας.

Καλή εξέλιξη και αν δε σου κάνει κόπο, ενημέρωσε και το φόρουμ για την έκβαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα συνάδελφοι. Επείδη έχω μπερδευτεί αρκετά, τελικά τι ισχύει για τα υφιστάμενα πρατήρια καυσίμων εντός σχεδίου; Απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή έγκριση εισόδου - εξόδου. Να τονίσω ότι , αν και υφιστάμενο απαιτείται νέα κυκλοφοριακή σύνδεση ή είσοδος - έξοδος (ότι ισχύει) λόγω τροποποιήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα. Σε συνέχεια του μπάχαλου εισόδου-εξόδου στα ΠΑΝΤΑ εκτός σχεδίου, προτείνω κατ’ αρχάς την απόδοση φόρου τιμής στην ελληνική νομοθεσία.

 

Είδα –εγώ προσωπικά για πρώτη φορά– νομοθέτημα (ΠΔ118/06) στο οποίο ΟΛΑ τα άρθρα (πλην του τελευταίου: «η ισχύς του παρόντος…») είναι τροποποιήσεις άλλων διατάξεων. Όχι μόνο τροποποιείται εκ νέου βασιλικό διάταγμα (προφανώς, μη παρελθόντος του αιώνος, είναι νωρίς ακόμα να σκεφτούμε την απόσυρσή του), αλλά τροποποιούνται διατάξεις νομοθετημάτων με τίτλους «Τροποποίηση διατάξεων…». 48 σελίδες τροποποιήσεις των 75 των δύο αρχικών διαταγμάτων, δύσκολο να σκεφτεί κάποιος να φτιάξει δύο νέα διατάγματα με ενιαίο κείμενο που να περιλαμβάνει όλες τις τροποποιήσεις...

 

Όχι, εν μπανανιστάν αδελφοί. ΔΕΝ υπάρχουν ΤΟΣΟ ηλίθιοι μαλάκες που να μην σκέφτονται τα αυτονόητα. Είμαι πεπεισμένος πως τέτοιες καταστάσεις δημιουργούνται σκόπιμα. Η σκοπιμότητα, όμως, αυτή... αφορμή για νέο thread. Όποιος πιστός...

 

 

Εν προκειμένω: Υποψιάζομαι πως ΤΟ μυαλό πίσω από το 118, έκανε την απλή σκέψη: εκτός σχεδίου---> ελάχιστη αρτιότητα 2 στρέμματα---> βγαίνουν οι αποστάσεις. Στο Δήλεσι (υποψιάζομαι και σε άλλους αντίστοιχους οικισμούς) υπάρχουν γήπεδα/οικόπεδα τα οποία –αν κι εκτός σχεδίου– έχουν «κοπεί» ΝΟΜΙΜΩΣ (προ του 1993) σε 500 ή και 400 τ.μ. (ΜΗ άρτια αλλά νομίμως προϋφιστάμενα του ΠΔ118/06). Προφανώς ελάχιστα από αυτά καλύπτουν την απαίτηση των 50μ. από συμβολή, ώστε να μπορούν να πάρουν έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχω γωνιακό οικόπεδο 20μ x 30μ, με διώροφο κτίσμα και κατοικία στον όροφο. Στο ισόγειο λειτουργεί συνεργείο αυτοκινήτων με συνεχώς, από το 1997, ανανεούμενη άδεια ορισμένου (λόγω αυθαίρετης οικοδομής) χρόνου. Με το νόμο περί αυθαιρέτων το κτίσμα τακτοποιήθηκε, και στην προσπάθεια για μετατροπή της άδειας σε αορίστου χρόνου κολλήσαμε στην είσοδο-έξοδο, για την οποία δεν μπορούμε να καλύψουμε την απαίτηση των 50μ.

 

Το εκπληκτικό ΠΔ118 δεν έχει ούτε μία μεταβατική διάταξη. Οποιαδήποτε σκέψη ευπρόσδεκτη…

 

 

 

Υ.Γ. προς admin:  Γιατί δεν μπορώ να κάνω κόπι/πάστε;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα... 

συνάδελφοι γνωρίζει κάποιος αν η απόσταση σε εκτός σχεδίου περιοχή κόμβου για ίδρυση πρατηρίου επί πρωτεύοντος επαρχιακού δικτύου από συμβολή με Ε.Ο μειώνεται αν η συμβολή έχει φανάρια???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Σε συνέχεια του μπάχαλου εισόδου-εξόδου στα ΠΑΝΤΑ εκτός σχεδίου, προτείνω κατ’ αρχάς την απόδοση φόρου τιμής στην ελληνική νομοθεσία.

 

Είδα –εγώ προσωπικά για πρώτη φορά– νομοθέτημα (ΠΔ118/06) στο οποίο ΟΛΑ τα άρθρα (πλην του τελευταίου: «η ισχύς του παρόντος…») είναι τροποποιήσεις άλλων διατάξεων. Όχι μόνο τροποποιείται εκ νέου βασιλικό διάταγμα (προφανώς, μη παρελθόντος του αιώνος, είναι νωρίς ακόμα να σκεφτούμε την απόσυρσή του), αλλά τροποποιούνται διατάξεις νομοθετημάτων με τίτλους «Τροποποίηση διατάξεων…». 48 σελίδες τροποποιήσεις των 75 των δύο αρχικών διαταγμάτων, δύσκολο να σκεφτεί κάποιος να φτιάξει δύο νέα διατάγματα με ενιαίο κείμενο που να περιλαμβάνει όλες τις τροποποιήσεις...

 

Όχι, εν μπανανιστάν αδελφοί. ΔΕΝ υπάρχουν ΤΟΣΟ ηλίθιοι μαλάκες που να μην σκέφτονται τα αυτονόητα. Είμαι πεπεισμένος πως τέτοιες καταστάσεις δημιουργούνται σκόπιμα. Η σκοπιμότητα, όμως, αυτή... αφορμή για νέο thread. Όποιος πιστός...

 

 

Εν προκειμένω: Υποψιάζομαι πως ΤΟ μυαλό πίσω από το 118, έκανε την απλή σκέψη: εκτός σχεδίου---> ελάχιστη αρτιότητα 2 στρέμματα---> βγαίνουν οι αποστάσεις. Στο Δήλεσι (υποψιάζομαι και σε άλλους αντίστοιχους οικισμούς) υπάρχουν γήπεδα/οικόπεδα τα οποία –αν κι εκτός σχεδίου– έχουν «κοπεί» ΝΟΜΙΜΩΣ (προ του 1993) σε 500 ή και 400 τ.μ. (ΜΗ άρτια αλλά νομίμως προϋφιστάμενα του ΠΔ118/06). Προφανώς ελάχιστα από αυτά καλύπτουν την απαίτηση των 50μ. από συμβολή, ώστε να μπορούν να πάρουν έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχω γωνιακό οικόπεδο 20μ x 30μ, με διώροφο κτίσμα και κατοικία στον όροφο. Στο ισόγειο λειτουργεί συνεργείο αυτοκινήτων με συνεχώς, από το 1997, ανανεούμενη άδεια ορισμένου (λόγω αυθαίρετης οικοδομής) χρόνου. Με το νόμο περί αυθαιρέτων το κτίσμα τακτοποιήθηκε, και στην προσπάθεια για μετατροπή της άδειας σε αορίστου χρόνου κολλήσαμε στην είσοδο-έξοδο, για την οποία δεν μπορούμε να καλύψουμε την απαίτηση των 50μ.

 

Το εκπληκτικό ΠΔ118 δεν έχει ούτε μία μεταβατική διάταξη. Οποιαδήποτε σκέψη ευπρόσδεκτη…

 

 

 

Υ.Γ. προς admin:  Γιατί δεν μπορώ να κάνω κόπι/πάστε;

κοίταξε λίγο τις εξαιρέσεις που αναφέρει το ΠΔ (πλάτος διασταυρούμενου δρόμου, αν είναι αδιέξοδος κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι εξαιρέσεις που αναφέρει το Π.Δ. 118/2006 είναι μόνο για τις κυκλοφοριακές συνδέσεις  για τα πρατήρια και όχι είσοδο-έξοδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καταστήματα ή βιοτεχνίες για τις οποίες ισχύουν τα παρακάτω:

 

α. Είναι εντός σχεδίου

β. Τα κτίρια προυφίστανται των διατάξεων περί κυκλοφοριακών συνδέσεων

γ. Δεν ζητούν κάποια νέα άδεια λειτουργίας ή εγκατάστασης

 

εχουν υποχρεωση για διαμόρφωση  κυκλοφοριακης συνδεσης ή εγκρισης εισόδου - εξόδου ?

Edited by avgoust
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Η δικιά μου περίπτωση έχει ως εξής:

 

Σε κατάστημα εμπορικού ενδιαφέροντος (ηλεκτρολογικό υλικό) επί Επαρχιακής Οδού (Εντός Σχεδίου) στον Δήμο Θεσσαλονίκης μου έχει ζητηθεί ο υποβιβασμός πεζοδρομίου για είσοδο-έξοδο οχημάτων. Αρχικά απευθύνθηκα στην Τεχνική Υπηρεσία του συγκεκριμένου Δήμου και εκεί με παρέπεμψαν στην αντίστοιχη Περιφέρεια που είναι αρμόδια για την συντήρηση των Επαρχιακών Οδών. Από την Περιφέρεια προσπάθησαν να με πείσουν πως ο Δήμος έχει την συγκεκριμένη αρμοδιότητα ωστόσο τελικά με ενημέρωσαν πως μπορώ να καταθέσω τα δικαιολογητικά μου εκεί και αυτοί να τα διαβιβάσουν στον Δήμο προς έγκριση. 

 

Μιλάμε για άδεια που εκδόθηκε το 1990 και αφορά οικοδομή με έναν όροφο και κατάστημα στο ισόγειο. Ο ιδιοκτήτης δεν είχε σχέδια παρά μονο τα συμβόλαια οπότε αιτήθηκα και παρέλαβα απο την Πολεοδομία την Άδεια και σχέδια (τοπογραφικό, κατόψεις κλπ.). Να σημειώσω πως στην υπάρχουσα άδεια του 1990 συμπεριλαμβάνονται και τρεις (3) θεσεις χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Λογικά, ένα τοπογραφικό προ 27 ετών δεν θα ήταν δεκτό για μία τροποποίηση σήμερα και μου ζητήθηκε απο την Περιφέρεια ένα τοπογραφικό που δείχνει την σημερινή κατάσταση ώστε να προχωρήσει η διαδικασία.

 

Η ερώτηση μου προς εσάς είναι αν αρκεί ένα τοπογραφικό της σημερινής κατάστασης για να διευθετηθεί το θέμα; Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους και δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να επιβαρύνω τον πελάτη μου οικονομικά με το τοπογραφικό και να μην είναι τελικά αυτό αρκετό.

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.