Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι, 

σχετικά με την απαίτηση κυκλοφορικών συνδέσεων (εισόδου - εξόδου) σε περιοχές εκτός σχεδίου, προβλέπεται πως ακόμα και για ανέγερση κατοικίας απαιτείται έγκριση απο την αρμόδια υπηρεσία. 

Τώρα, θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία οικόπεδο άρτιο κατά παρέκκλιση (χρόνος δημιουργίας προγενέστερος της 31/12/2003), που εξυπηρετείται έστω και από χωματόδρομο μη χαρακτηρισμένο ή αναγνωρισμένο, δύναται να οικοδομηθεί με χρήση ξενοδοχείου.
Πως είναι δυνατόν εφόσον προβλέπεται από την πολεοδομική νομοθεσία, για την έκδοση άδειας οικοδομής, να μη δίνεται κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου εξόδου λόγω του ότι ο δρόμος εξυπηρέτησης δεν είναι αναγνωρισμένος;

Υπάρχει κάποια διάταξη, νόμος, εγκύκλιος ή κάτι άλλο που να απαγορεύει τη δημιουργία κυκλοφοριακής σύνδεσης εισόδου - εξόδου σε δρόμο μη χαρακτηρισμένο;

Και αν ναι γιατί επιτρέπει την έκδοση άδειας οικοδομής για ξενοδοχείο έχοντας πρόσβαση ακόμα και από μη αναγνωρισμένη αγροτική οδό;

Σας παρακαλώ συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας. 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Η απαίτηση προσώπου (>=25.00 μ) σε αναγνωρισμένο αγροτικό δρόμο, ισχύει για γήπεδα που δημιουργούνται μετά την 31-12-2003.

Άλλο πράγμα η πολεοδομική νομοθεσία, κι άλλο οι εγκρίσεις σύνδεσης.

Αν ο συγκεκριμένος δρόμος συντηρείται από το Δήμο, υποχρεούνται να σου εγκρίνουν είσοδο-έξοδο (εκτός κι αν τα γεωμετρικά στοιχεία του δρόμου δεν επαρκούν)

 

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, σε περίπτωση που προσκομίζονται :

Βεβαίωη συντήρησης απο το Δήμο

Βεβαίωση απο τον πολεοδομικό σχεδιασμό της ΥΔΟΜ

Έγκριση του Τοπικού για συντήρηση της οδού κλπ. 

και ζητείται απο τον αρμόδιο υπάλληλο (των τεχνικών υπηρεσών του δήμου) ο δρόμος να είναι χαρακτηρισμένος με ΦΕΚ για να μπορέσει να εγκριθεί κυκλοφοριακή σύνδεση επι αυτού, ποιά είναι η άποψη σου;

Υπάρχει κάπου σχετική εγκύκλιος ή νόμος ή κάτι άλλο που να δικαιολογεί αυτή την απαίτηση ;

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Να ζητήσεις εγγράφως τεκμηρίωση των ισχυρισμών του υπαλλήλου. Στον εδώ Δήμο (που ο αρμόδιος υπάλληλος είναι ιδιαίτερα τυπικός) δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Αρκεί η απόδειξη συντήρησης του δρόμου από το Δήμο.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

[καλημερα τετρις]

να του δειξεις και αυτα  για τον ν.4178/14

 

Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές.

https://www.notarius.gr/encyclical/7/190_18-2-14

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 31/3/2021 at 8:34 ΠΜ, dimitris GM said:

Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές.

https://www.notarius.gr/encyclical/7/190_18-2-14

 

On 30/3/2021 at 7:45 ΜΜ, tetris said:

Άλλο πράγμα η πολεοδομική νομοθεσία, κι άλλο οι εγκρίσεις σύνδεσης.

Αν ο συγκεκριμένος δρόμος συντηρείται από το Δήμο, υποχρεούνται να σου εγκρίνουν είσοδο-έξοδο (εκτός κι αν τα γεωμετρικά στοιχεία του δρόμου δεν επαρκούν)

Έτσι είναι συνάδελφε. Ο δρόμος τεκμαίρεται εν τοις πράγμασι ότι είναι δημοτικός εφόσον τον συντηρεί ο Δήμος. Το βασικό πρόβλημα όμως είναι ότι ενώ η πολιτεία θα έπρεπε να έχει κοινό μέτωπο στις δοσοληψίες της με τον πολίτη, όντως άλλο η πολεοδομική νομοθεσία και άλλο το συγκοινωνιακό κανονιστικό πλαίσιο. Μπορούσες μεν να χτίσεις, δεν μπορείς να πάρεις κυκλοφοριακή σύνδεση αργότερα που στη ζητάνε από κάποια υπηρεσία αδειοδότησης δραστηριότητας.

Να σημειώσω και εδώ ότι κατά τη γνώμη μου είναι λάθος κάποια παλιά γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ, η οποία λέει ότι κάθε εγκατάσταση παρά δημοτικής οδού οφείλει να εκδίδει έγκριση εισόδου-εξόδου, πράγμα το οποίο στηρίζει στο Άρθρο 21, Παράγραφος 5 (τροποποίηση άρθρου 39 - παράγραφος 10) του Π.Δ.118/2006. Ένα ξενοδοχείο οφείλει να συνδέεται με κόμβο με το εξυπηρετούν δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε κάποιος από όλους μας μπερδεύτηκε..ή εγώ ή εσύ ή ο υπάλληλος ή όλοι μαζί

είσαι εντός ή εκτός? είναι αγροτεμάχιο ή οικόπεδο? άλλο η κατοικία (κατηγορία Β του ΠΔ 118/06), άλλο το ξενοδοχείο ( κατηγορία Αα)

άλλο η έγκριση εισόσου - εξόδου , άλλο η κυκλοφοριακή σύνδεση

ξεκαθάρισέ μας τα

 

Link to comment
Share on other sites

Να συνεχίσω λίγο εκειί που σταμάτησε ο gzin. 

Για τον φίλο Μανόλη: Δεν σημαίνει πάντα πως αφού πάρω μία οικοδομική άδεια, ας πούμε σε εκτός σχεδίου περιοχή, θα πρέπει η υπηρεσία που μας έδωσε, για κάποιο σκοπό, την άδεια δόμησης θα πρέπει να μας δίνει άδεια για τα πάντα!! 

Η σχεδίαση και κατασκευή κόμβου εισόδου - εξόδου έχει πολλά προαπαιτούμενα για να μπορεί να σχεδιαστεί- κατασκευαστεί. Έχω ανεβάσει εδώ στο φόρουμ (κάπου αυτά υπάρχουν εδώ μέσα) αρκετές φορές σχέδια από κόμβους, όλων των τύπων, με τις σημάνσεις τους και ότι άλλο είναι απαιτούμενο.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε. Ένας κόμβος, αλλά και μια έγκριση εισόδου-εξόδου ακόμα, έχουν σημαντικές γεωμετρικές δεσμεύσεις και σε αρκετές περιπτώσεις δύσκολες να επιτευχθούν προδιαγραφές. Και φυσικά θα πρέπει να τηρούνται!

Αλλά το πρόβλημα είναι ότι η πολιτεία δίνει σε κάποιον πολίτη άδεια να χτίσει ξενοδοχείο π.χ. και μετά η ίδια πολιτεία, όταν του ζητάει κυκλοφοριακή σύνδεση για να τον αφήσει να λειτουργεί νομίμως, τον ενημερώνει ότι το γεωτεμάχιό του δε δύναται να συνδεθεί με το δίκτυο που το εξυπηρετεί. Είναι να τρελαίνεσαι.

Τότε γιατί η πολιτεία αδειοδότησε την ανέγερση κτιρίου, το οποίο όμως δεν μπορεί να εξυπηρετεί οχήματα; Η απάντηση είναι απλή. Κάθε υπηρεσία έχει τη νομοθεσία που την αφορά και τη γνωρίζει. Αυτήν ακολουθεί. Και τελικά η συνεξέταση του συνολικού κανονιστικού πλαισίου σφίγγει σα μέγγενη τον πολίτη, ο οποίος είναι εν τέλει αδικημένος στην πραγματικότητα.

Ένα παράδειγμα μιας πολύ συχνής πλέον κατάστασης. Εκδίδεται το 1985 άδεια ανέγερσης οικοδομής για εργαστήριο χαμηλής όχλησης σε εκτός σχεδίου περιοχή. Η αδειοδοτούσες αρχές (ας πούμε Ανάπτυξης και Κτηνιατρική Υπηρεσία) αδειοδοτούν την επιχείρηση, και ανανεώνουν την άδεια και την ξαναανανεώνουν. Και αλλάζει χέρια η επιχείρηση και νέα άδεια κ.λπ. Και κανείς δε ζητάει κυκλοφοριακή σύνδεση. Και το 2018 το Ανάπτυξης λέει στον εγγονό του πρώτου ιδιοκτήτη που πάει να πάρει την άδεια στο όνομά του: "α πλέον θέλουμε κυκλοφοριακή σύνδεση." Πάει ο καημένος σε μηχανικό, το ψάχνει ο μηχανικός, μιλάει με ΔΤΥ ή ΔΤΕ αναλόγως το που βρίσκεται το γεωτεμάχιο και ανακαλύπτουν όλοι μαζί ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κυκλοφοριακής σύνδεσης γιατί είτε δεν υπάρχει δρόμος στην πραγματικότητα, είτε ο δρόμος είναι στενός και δεν αλλάζει. 'Η και να αλλάζει πρέπει ο καημένος που η οικογένειά του έχει το μαγαζί εδώ και 30 χρόνια θα ξοδέψει ένα κάρο χρήματα, για να πάρει άδεια λειτουργίας. Και μέχρι τότε πρέπει να παρακαλάει το Ανάπτυξης να κάνει τα στραβά μάτια. Και το τελικό αποτέλεσμα πάντα αμφίβολο.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

επαναφερω το θέμα για να επιβεβαιωσω κάτι. Πρεπει να κανω τροποποιηση της αδειας λειτουργιας (Απαλλακτικο)  Βιοτεχνιας ενδυματων (Ειχε απαλλακτικο ως εργαστηριο χαμηλης οχλησης)  .

Όταν ειχε βγει το απαλλακτικο τότε, δεν ειχαν βάλει ουτε ειχαν ζητησει τότε κυκλοφ. συνδεση. Λογικά θα απαιτειται τωρα να βγαλω εγκριση εισ.εξοδου, σωστά ? Απο την δ/νση Αναπτυξης μου απαντησαν να δω την νομοθεσια οταν ρωτησσα σχετικά...

Ειναι εκτος σχεδίου, σε δημοτική οδο και εχει τις όλες προυποθεσεις του ΠΔ 118

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.