Jump to content

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε. Ένας κόμβος, αλλά και μια έγκριση εισόδου-εξόδου ακόμα, έχουν σημαντικές γεωμετρικές δεσμεύσεις και σε αρκετές περιπτώσεις δύσκολες να επιτευχθούν προδιαγραφές. Και φυσικά θα πρέπει να τηρούνται!

Αλλά το πρόβλημα είναι ότι η πολιτεία δίνει σε κάποιον πολίτη άδεια να χτίσει ξενοδοχείο π.χ. και μετά η ίδια πολιτεία, όταν του ζητάει κυκλοφοριακή σύνδεση για να τον αφήσει να λειτουργεί νομίμως, τον ενημερώνει ότι το γεωτεμάχιό του δε δύναται να συνδεθεί με το δίκτυο που το εξυπηρετεί. Είναι να τρελαίνεσαι.

Τότε γιατί η πολιτεία αδειοδότησε την ανέγερση κτιρίου, το οποίο όμως δεν μπορεί να εξυπηρετεί οχήματα; Η απάντηση είναι απλή. Κάθε υπηρεσία έχει τη νομοθεσία που την αφορά και τη γνωρίζει. Αυτήν ακολουθεί. Και τελικά η συνεξέταση του συνολικού κανονιστικού πλαισίου σφίγγει σα μέγγενη τον πολίτη, ο οποίος είναι εν τέλει αδικημένος στην πραγματικότητα.

Ένα παράδειγμα μιας πολύ συχνής πλέον κατάστασης. Εκδίδεται το 1985 άδεια ανέγερσης οικοδομής για εργαστήριο χαμηλής όχλησης σε εκτός σχεδίου περιοχή. Η αδειοδοτούσες αρχές (ας πούμε Ανάπτυξης και Κτηνιατρική Υπηρεσία) αδειοδοτούν την επιχείρηση, και ανανεώνουν την άδεια και την ξαναανανεώνουν. Και αλλάζει χέρια η επιχείρηση και νέα άδεια κ.λπ. Και κανείς δε ζητάει κυκλοφοριακή σύνδεση. Και το 2018 το Ανάπτυξης λέει στον εγγονό του πρώτου ιδιοκτήτη που πάει να πάρει την άδεια στο όνομά του: "α πλέον θέλουμε κυκλοφοριακή σύνδεση." Πάει ο καημένος σε μηχανικό, το ψάχνει ο μηχανικός, μιλάει με ΔΤΥ ή ΔΤΕ αναλόγως το που βρίσκεται το γεωτεμάχιο και ανακαλύπτουν όλοι μαζί ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κυκλοφοριακής σύνδεσης γιατί είτε δεν υπάρχει δρόμος στην πραγματικότητα, είτε ο δρόμος είναι στενός και δεν αλλάζει. 'Η και να αλλάζει πρέπει ο καημένος που η οικογένειά του έχει το μαγαζί εδώ και 30 χρόνια θα ξοδέψει ένα κάρο χρήματα, για να πάρει άδεια λειτουργίας. Και μέχρι τότε πρέπει να παρακαλάει το Ανάπτυξης να κάνει τα στραβά μάτια. Και το τελικό αποτέλεσμα πάντα αμφίβολο.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

επαναφερω το θέμα για να επιβεβαιωσω κάτι. Πρεπει να κανω τροποποιηση της αδειας λειτουργιας (Απαλλακτικο)  Βιοτεχνιας ενδυματων (Ειχε απαλλακτικο ως εργαστηριο χαμηλης οχλησης)  .

Όταν ειχε βγει το απαλλακτικο τότε, δεν ειχαν βάλει ουτε ειχαν ζητησει τότε κυκλοφ. συνδεση. Λογικά θα απαιτειται τωρα να βγαλω εγκριση εισ.εξοδου, σωστά ? Απο την δ/νση Αναπτυξης μου απαντησαν να δω την νομοθεσια οταν ρωτησσα σχετικά...

Ειναι εκτος σχεδίου, σε δημοτική οδο και εχει τις όλες προυποθεσεις του ΠΔ 118

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Σωστά. Την έγκριση την παίρνεις από την τεχν. υπηρεσία του Δήμου

Edited by tetris
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα πρέπει να υποβάλλεις ερωτηματολόγιο για την μεταβολή/τροποποίηση της γνωστοποίησης. Οπότε θα πάρεις μια απάντηση με όλα τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να συγκεντρώσεις.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Alejandro_92 said:

Λογικά θα πρέπει να υποβάλλεις ερωτηματολόγιο για την μεταβολή/τροποποίηση της γνωστοποίησης. Οπότε θα πάρεις μια απάντηση με όλα τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να συγκεντρώσεις.

πολυ σωστός. Η πιο σίγουρη λύση. :wink:

Link to comment
Share on other sites

On 14/5/2021 at 1:06 ΜΜ, LeftLane said:

επαναφερω το θέμα για να επιβεβαιωσω κάτι. Πρεπει να κανω τροποποιηση της αδειας λειτουργιας (Απαλλακτικο)  Βιοτεχνιας ενδυματων (Ειχε απαλλακτικο ως εργαστηριο χαμηλης οχλησης)  .

Όταν ειχε βγει το απαλλακτικο τότε, δεν ειχαν βάλει ουτε ειχαν ζητησει τότε κυκλοφ. συνδεση. Λογικά θα απαιτειται τωρα να βγαλω εγκριση εισ.εξοδου, σωστά ? Απο την δ/νση Αναπτυξης μου απαντησαν να δω την νομοθεσια οταν ρωτησσα σχετικά...

Ειναι εκτος σχεδίου, σε δημοτική οδο και εχει τις όλες προυποθεσεις του ΠΔ 118

 

On 14/5/2021 at 1:48 ΜΜ, tetris said:

Σωστά. Την έγκριση την παίρνεις από την τεχν. υπηρεσία του Δήμου

Ακριβώς όπως λέει ο @tetris.

Όλες οι εγκαταστάσεις σε εκτός σχεδίου περιοχή, οι οποίες εξυπηρετούνται από δημοτική οδό υποχρεούνται να έχουν εγκεκριμένη είσοδο/έξοδο οχημάτων. Η μελέτη ελέγχεται και εγκρίνεται από τη ΔΤΥ του Δήμου. Η εγκεκριμένη μελέτη εγκρίνεται από το Συμβούλιο Τοπικής Κοινότητας. Μετά συζητείται από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου, προωθείται στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου και εγκρίνεται. Μετά κατασκευάζεται η είσοδος/έξοδος (μετά την απαιτούμενη πολεοδομική αδειοδότηση προφανώς, π.χ. ΕΕΔΜΚ ή Ο.Α. , η οποία μπορεί και να θέλει εγκρίσεις από κάποιες υπηρεσίες αναλόγως την περιοχή και τα κτίσματα εντός του γεωτεμαχίου ή εντός όμορων γεωτεμαχίων). Τέλος έρχεται ιδιώτης μηχανικός, κάνει αυτοψία και δίνει βεβαίωση ορθής εκτέλεσης βάσει της εγκεκριμένης μελέτης της ΔΤΥ.

Αυτό είναι το χαρτί που θέλει η όποια αδειοδοτούσα/ελέγχουσα υπηρεσία, π.χ. "το Ανάπτυξης¨.

Είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, ΜανόληςΜα said:

Είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία.

Χαχαχα συνάδελφε...

Είναι σαν είπες την άλλη Παρασκευή θα την έχει στα χέρια του...😀😀

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα σας,

έχουμε ένα γήπεδο 970 τ.μ. πρόσωπο 21 μ σε πρωτεύον επαρχιακό δρόμο εκτός σχεδίου. Ο ιδιοκτήτης θέλει να φτιάξει μεταλλική κατασκευή με χρήση συνεργείο. Η κυκλοφοριακή σύνδεση είναι υποχρεωτική γιατί υπάγεται στην κατηγορία α.

Πόσα μέτρα είναι το ελάχιστο πρόσωπο στην κυκλοφοριακή σύνδεση και που ακριβώς αναφέρεται αυτό στην νομοθεσία;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα από τις διατάξεις του υπ’ αριθμ. 465/70 Β.Δ. «περί των όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας  πρατηρίων  υγρών  καυσίμων  και  εγκαταστάσεων»,  όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ. 1184/81,143/89, 401/93 και 118/2006

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Faethon11 said:

Ξεκίνα από τις διατάξεις του υπ’ αριθμ. 465/70 Β.Δ. «περί των όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας  πρατηρίων  υγρών  καυσίμων  και  εγκαταστάσεων»,  όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ. 1184/81,143/89, 401/93 και 118/2006

Ευχαριστώ πολύ, 

Επίσης θα ήθελα να επιβεβαιώσω αν όντως υπάγεται στην κατηγορία Α, αν δηλαδή είναι υποχρεωτική.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.