Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

Πάντως απ' ότι έχω καταλάβει εκτός από τα πρατήρια καυσίμων, για καμία άλλη εγκατάσταση εντός σχεδίου δεν απαιτείται έγκριση εισόδου - εξόδου

 

 

ΘΕΜΑ: Παρέχονται οδηγίες για το Π.Δ. 118/2006 ( ΦΕΚ 119Α / 16-6-06), που τροποποιεί διατάξεις του ΒΔ 465/70 και του ΠΔ 1224/81 σχετικές με όρους και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων και κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων και εγκαταστάσεων με τις οδούς.

Σας πληροφορούμε ότι δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (τεύχος Α, φύλλο 119) το Π.Δ. 118/2006. Με την παρούσα παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του Π.Δ., που αφορούν την έγκριση κυκλοφοριακών συνδέσεων (με βάση το ΒΔ 465/70) από τις κατά τόπους ΔΕΣΕ (άρθρο 15 του π.δ.) και επισημαίνονται ιδιαίτερα οι διαφορές και τροποποιήσεις του παρόντος π.δ. από τα προϊσχύσαντα. 1. Άρθρο 1 Με το άρθρο αυτό οι διατάξεις του Β.Δ. 465/70, όπως τροποποιούνται με τις διατάξεις του Π.Δ. 118/2006 εφαρμόζονται πλέον μόνο στις εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και στις εκτός των ορίων νομίμως υφιστάμενων οικισμών περιοχές, ενώ δεν ισχύει πλέον το άρθρο 19 παρ.1 του ΠΔ 143/89, σύμφωνα με το οποίο το ΒΔ 465/70 εφαρμοζόταν και μέσα στα όρια οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο. Η τροποποίηση αυτή είναι βασικότατη και πλέον όλες οι διατάξεις του νέου αναμορφωμένου και τροποποιημένου ΒΔ 465/1970 πρέπει να ερμηνεύονται υπό τη βασική αυτή αρχή, ακόμα κι αν η γραμματική διατύπωση των διατάξεων δημιουργεί σύγχυση.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Συνάδελφοι για Κατάστημα γενικής χρήσης σε εκτός σχεδίου γήπεδο, ποιό ΦΕΚ πρέπει να συμβουλευτώ για το αν απαιτείται κατασκευή κόμβου ή οχι?

 

Ισχύει το ΦΕΚ του 2006 που αναφέρεται στα πρατήρια ή κάποιο άλλο?

 

Επίσης οι αποστάσεις απο κόμβο πως μετριούνται? Ακολουθώντας τον άξονα της οδού ή με μια ευθεία που ενδέχεται να τέμνει άλλα γήπεδα και μέχρι ποιό σημείο?

Link to comment
Share on other sites

ΠΔ 111/2004 Αρ 2 Παρ 19.... θα δεις οποσδηποτε θεσεις σταθμευσεις και θα τις αναφερεις μεσα

μετα το πδ 110 - 2006

 

προσοχη διαδικασια .... αλλα πανε Δ9 και αλλα ΔΕΣΕ

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήγαιναν ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ, ακολούθως λόγω διαθεσιμότητας ΕΥΔΕ αεροδρομίου έως 31/12 και μετά θα πάνε στις Περιφέρειες....

 

Απλά στη δική μου περίπτωση, η οδός είναι χαρακτηρισμένη σαν SR της ΠΑΘΕ, αν και ουδέποτε έχει διανοιχτεί (στην πραγματικότητα αγροτικός δρόμος πλάτους 3μ!!!), οπότε εκεί τι γίνεται?

 

Πρώτα πρέπει να γίνει η διάνοιξη και μετά η όποια αδειοδότηση με κατασκευή κόμβου?Τι κόμβο να μελετήσω ή να κατασκευάσω τώρα σε οδο πλάτους 3μ?!?!?!

 

Θεωρώ οτι λόγω του οτι η περίπτωση που με ενδιαφέρει είναι νομιμοποίηση καταστήματος εκτός σχεδίου, η Ο.Α. θα πρέπει να προχωρήσει με έγκριση εισόδου-εξόδου στην υφιστάμενη οδό και απλά οοοοοοοοοοοοοταννννν διανοιχτεί η οδός και τροποποιηθούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της, θα πρέπει υποχρεωτικά να προχωρήσω σε κατασκευή κόμβου μάλλον τύπου Γ ή Δ.

 

Δεν πιστεύω οτι η μη διάνοιξη μπορεί να μπλοκάρει τη διαδικασία νομιμοποίησης...

Link to comment
Share on other sites

γιατι δραστηριοτητα προκειται?

ποιος σου μιλησε για κομβο κ ποιος για εγκριση εισ - εξοδου?

το να τακτοποιηθει ενα ακινητο ειναι ενα θεμα

το να παρει η δραστηριοτητα αδεια εγκαταστασης κ λειτουργιας ειναι ενα αααααλλλλο θεμα

 

η συνδεση μπλοκαρει την αδεια εγκαταστασης κ λειτουργιας - την δραστηριοτητα - οχι την τακτοποιηση
του ακουνήτου :shock:  ετσι θεωρω ....

 

θελω να πω πως καλα το εχτισες ( ο οποιος ) ... αλλα μπορει να μη γινει ΠΟΤΕ βενζιναδικο πχ

Edited by OTTO_engine
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον είναι νομιμοποίηση και όχι απλή τακτοποίηση.

 

Ακριβώς Φαίθων....ήθελα να κάνω νομιμοποίηση,αλλά για να μη μπλέξω,καθώς ουδείς απο την ΥΔΟΜ μπορούσε να μου εγγυηθεί οτι θα εκδοθεί η Ο.Α.(!!!!!) και καθότι εκκρεμούσε ΚΑΙ μεταβίβαση σε νεο ιδιοκτήτη,το παράτησα το θέμα της άδειας κ προχώρησα σε ρύθμιση.

 

Συγκεκριμένα πρόκειται για μεταλλική κατασκευή υποστέγου 600 τ.μ. βάσει Ο.Α. που είχει κλειστεί με πάνελ και είχε μετατραπεί σε εμπορική αποθήκη με ταυτόχρονη μετακίνηση της θέσης του κτιρίου και προσθήκες κατ`επέκταση πάλι μεταλλικής κατασκευής εμβαδού 750 τμ....συνολικά δλδ 1350 τμ αποθήκες + 60 τμ γραφείο με συμβατική κατασκευή. Ήθελα να ρυθμίσω τα μη σύννομα κ να νομιμοποιήσω τα 450 που μπορούσα,αλλά φευ....

 

Τελικά αποφάσισαν και ελέω φόρου υπεραξίας πέρα απο το πρόστιμο του 4178, να αποκαλύψουμε πλήρως ΟΛΟ το κτίριο γύρωθεν(!!!) κ να το μετατρέψουμε σε υπόστεγο!!!! Οπότε λόγω της ΒΛΑΚΕΙΑΣ τους χάθηκε μια δουλειά των 10+ χιλιάδων που μετατράπηκε σε απλή ρύθμιση και έτρεχα κ εγω σαν το Βέγγο να προλάβω τη μεταβίβαση + την αποκάλυψη του κτιρίου πριν αλλάξει το έτος....τουλάχιστον θα έχει κ στατικά στη β φάση η συμβατική κατασκευή....

 

Το κακό γι`αυτούς ηταν οτι λόγω του φόρου υπεραξίας,σαφώς δεν προλαβαίναμε να εκδόσουμε άδεια μέχρι τέλος της χρονιάς κ θα επιβαρύνονταν με + 40.000 ευρώ φόρο,ενώ κ εγω δεν έβγαλα άκρη αν και πότε θα μπορούσε να εκδοθεί η Ο.Α. λόγω της διάνοιξης της οδού και του κόμβου....2ων εθνικό δίκτυο (μη χ@σω) σε μη διανοιγμένο δρόμο εδω κ δεκαετίες.....

 

Ευελπιστώ οτι αφού τελειώσει η ρύθμιση κτλ , θα μπορέσω τουλάχιστον να προχωρήσω σε αλλαγή χρήσης του σύννομου τμήματος σε κατάστημα.....ίδωμεν....

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Και μια ακόμα ερώτηση συνάδελφοι......εχω περίπτωση ξένων επενδυτών που βρήκαν έκταση για εξαγορά κ ακολούθως κατασκευή κύριου τουριστικού καταλύματος (αν και ακόμα ψάχνομαι με το ειδικό χωροταξικό τουρισμού (μη χ@σω^2) που είναι άλλη πονεμένη ιστορία).

 

Το συγκεκριμένο γήπεδο έχει πρόσβαση μέσω πρωτεύοντος εθνικού δίκτύου και ακολουθεί κοινοτική οδός μήκους πάνω απο 500 μέτρα μέχρι να φτάσουμε στο γήπεδο....Θα χρειαστεί κόμβος? Και αν ναι στο σημείο σύνδεσης με την εθνική οδό? Υπόψη οτι δεν υπάρχει SR.

 

Βάσει ΦΕΚ 119Α/2006 η εγκατάσταση ανήκει στην κατηγορία Α που απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση,αλλά γράφει στο αρθρο 20:

 

Άρθρο 20

1. Η παράγραφος 2 του άρθρου 26 του β.δ. 465/1970

αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Επιπλέον, για την κυκλοφοριακή σύνδεση των εγκα−

ταστάσεων των κατηγοριών Α και Β του άρθρου 24 του

παρόντος με τις οδούς του βασικού και του δευτερεύ−

οντος Εθνικού Οδικού δικτύου και του Πρωτεύοντος

Επαρχιακού Οδικού δικτύου των εγκαταστάσεων και

των δυο κατηγοριών, ισχύουν τα κατωτέρω:

α) Εφ’ όσον στη θέση της κυκλοφοριακής σύνδεσης

δεν υπάρχει παράπλευρη οδός (SR) και είναι δυνατή η

προσπέλαση της εγκατάστασης μέσω κατώτερης κα−

τηγορίας οδού συμβαλλούσης με διαμορφωμένο κόμβο

στην οδό επί της οποίας θα ιδρυθεί εγκατάσταση, η απ’

ευθείας σύνδεση δεν επιτρέπεται και η εγκατάσταση

εξυπηρετείται μέσω της υφιστάμενης προσπέλασης.

β) Εάν δεν υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις

(παράπλευρη οδός ή προσπέλαση μέσω άλλης οδού)

επιτρέπεται η απ’ ευθείας σύνδεση της εγκατάστασης

με την Εθνική ή Επαρχιακή οδό, σύμφωνα με τους όρους

και προϋποθέσεις του παρόντος διατάγματος, μέχρι

την κατασκευή παραπλεύρου ή τυχόν διάνοιξη άλλης

οδού.

 

Οπότε αν κατάλαβα καλά ΔΕΝ χρειάζεται κόμβος στο σημείο σύνδεση με εθνική οδό και στο σημείο του γηπέδου θέλει μόνο έγκριση εισόδου - εξόδου σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έχει είσοδο μέσω της ε.ο. Αλλά μέσω της παραπλευρης οδού..

Αυτη την εντύπωση έχω...αν κατάλαβα κσλα το αγροτεμάχιο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας παιδια.

Για κέντρο διασκέδασης εκτός σχεδίου σε επαρχιακή οδό πρώτης κατηγορίας απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση ή απλά μελέτη εισόδου εξόδου.

 

Παιδιά έχω τρελαθεί με αυτό το θέμα. Παρακαλώ βοηθήστε

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.