Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αγορά Χωροβάτη


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους!

 

Είμαι τοπογράφος μηχανικός και ενδιαφέρομαι για αγορά χωροβάτη για ένα έργο οδοποιίας.. και σκέφτομαι να πάω σε ψηφιακό...

 

Κοίταξα λίγο την αγορά και αν έψαξα καλά ο πιο συμφέρον είναι ο Leica Sprinter 50, αν και δεν έχω βρει ακόμα τιμές στους SOKIA.

 

Ποιά είναι η γνώμη σας?

Link to comment
Share on other sites

Ψηφιακό οπωσδήποτε και με barcode σταδίες. Στην επίλυση καταλαβαίνεις την αξία που πλήρωσες...

Εγώ επέλεξα sokia SDL50 αν και ακριβότερο του sprider, γιατί υποστήριζε aller-retour ταυτόχρονα με χρήση χελώνων βέβαια, και δεν το μετάνοιωσα όταν αντί για 40χλμ περπάτησα μόνο 20χλμ.

Υπήρχε βέβαια και το ψηφιακό topcon, πολύ καλό αλλά σε διπλάσιο κόστος...

Link to comment
Share on other sites

υποστήριζε aller-retour ταυτόχρονα με χρήση χελώνων βέβαια, και δεν το μετάνοιωσα όταν αντί για 40χλμ περπάτησα μόνο 20χλμ.

 

τι εννοείς?:confused::oops:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς μετακίνηση των σταδιών/χελώνων μετά το aller αλλάζεις θέση (ξαναστήνεις) τρίποδα/όργανο σε πλαϊνή θέση 1-2 μ και ξαναμετράς έμπροσθεν-όπισθεν το retour.

Στην ουσία με μία μετάβαση στήνεις 2 φορές (aller-retour) για κάθε στάση/κλάδο Δs/Δh.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Να ρωτήσω και εγώ κάτι....

Ενδιαφέρομαι για χωροβάτη, για χρήση σε οικοδομικά έργα.. 

Υπάρχει καμμία καλή πρόταση από τους γνώστες του χώρου;

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιούσα απλό οπτικομηχανικό χωροβάτη σαν και αυτόν http://www.ebay.com/itm/Topcons-AT-G7-level-/121151130092

Kάπου στα 200ε τον είχα πάρει πριν 8 χρόνια πρπ...ίσως τώρα τον βρεις και πιο φθηνά...μία φορά το χρόνο τον έστελνα για βαθμονόμηση με σχετικά μικρό κόστος κάπου στα 50ε.