Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μελέτες Οχημάτων (φορτηγών, διασκευές, υπερκατασκευές κτλ)


Spyros.V

Recommended Posts

μηπως ξερεται αφου κανεται μελετες .. τον νομο που λεει απο ποιο σημειο μεταξυ αξονων μετραμε για τον πισω προβολο του φορτηγου? η μια περιπτωση ειναι το κεντρο του ενα αξονα και η αλλη αναμεσα στους δυο αν εχει δυο ... αλλα υπαρχει και περιπτωση να μετραμε σε δυο αξονες απο το κεντρο του πισω αξονα .. μηπως εχεται κατι ποιο ειδικο σε νόμο... και αν μπορειτε να ανεβασεται καμια προτυπη μελετη... ευχαριστο...

Νομίζω ότι μπορείς να εξακριβώσεις την συγκεκριμένη λεπτομέρεια στο βιβλίο θεωρίας υποψηφίων οδηγών φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

εχω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα. Λεμε τωρα οτι ενας πελατης θελει να αλλαξει μοτερ σε μηχανη και θελει επισης να το επιθεωρησει και να ειναι νομιμος με μοτερ πιο μεγαλης ισχυς. Λεμε τωρα οτι εχει ενα μηχανακι στα 50 κυβικα και θελει να του βαλει μοτερ 100κυβικα. Ποιες διαδικασιες απαιτει ο νομος να γινουν απο μηχανικο (μηνολογο λογικα) στο μηχανακι για να μπορει ο πελατης να κυκλοφορα το μηχανακι του στον δρομο νομιμα? Ποια κριτηρια πρεπει να πληρει το μηχανακι? Πως θα γινει η ολη ιστορια? Θα κανει μελετη ο μηχανολογος βασει των απαιτησεων και θα παρουσιασει την μελετη του στην αρχη αδειων για να την εγκρινουν?

 

Ευχαριστω

 

ΥΓ. Βρισκομαι στο ''φοιτητικο σταδιο'' ακομη αλλα λογω και της σπουδης μου (μηχανολογος) και λογω του οτι εχω ενα μηχανακι και θελω να του βαλω αλλο μοτερ και να ειναι και νομιμο, ψαχνομαι τριγυρω ισως καταφερω να ασχοληθω λιγο με αυτο που σπουδαζω.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα. αν πατησεις στο google "αλλαγη κινητηρα υμε", θα σε μεταφερει στο site του Υπουργειου Μεταφορων, οπου θα δεις την αιτηση-υ.δ. τεσσαρων σελίδων που θα πρεπει να φτιαξεις σαν ιδιοκτητης, τα δικαιολογητικα, αλλα και την υ.δ. μηχανολογου για την αλλαγη κινητηρα. Εχει και τους νόμους μεσα και τις προυποθεσεις. Νομιζω οτι δεν μπορει η ισχυς του νεου κινητηρα να υπερβαινει κατα 25% την ισχυς του παλιου κινητηρα. Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε. αυτο με το 25% δεν χρειαζεται να γινει καποια αιτηση. την αιτηση την κανεις αν θελεις να υπερβεις αυτο το οριο. δεν ειμαι σιγουρος για αυτο, αν κανω λαθος καποιος να με διορθωσει.

Link to comment
Share on other sites

αν εννοεις την αιτηση-υ.δ. που βρισκεις στο site, την κανεισ ετσι κι αλλιως. αλλα νομιζω οτι το 25% δεν μπορεις να το υπερβεις.σε μερικες περιπτωσεις (ιδιως σε αυτοκινητα) μπορει να σου ζητησουν και βεβαιωση απο την αντιπροσωπεια οτι μπορει να τοποθετηθει μεγαλυτερος κινητηρας.

Link to comment
Share on other sites

αυτο το καταλαβα αλλα εγω δεν θελω να βαλω κινητηρα μεχρι 25%. Ο κινητηρας που θα βαλω θα ειναι 50% και σκευτομαι αν ενας μηχανολογος, λεμε τωρα, κανει μελετη οτι μετα απο καποια ενισχυση στα φρενα και στην αντοχη του πλαισιου, μπορει να το γραψει κανονικα. Γιατι στην περιπτωση εως 25%, μηχανολογος δεν χρειαζεται, μαλλον χρειαζεται αλλα δεν ειναι για καποια μελετη, απλα για να επιβεβαιωσει τον κινητηρα.

 

Αρα εγω ρωταω αν μπορει να αντικαταστησει μοτερ >25% μετα απο μελετη μηχανολογου οτι το πλασιο και τα φρενα ειναι αρκετα για ενα τετοιο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Με επιφύλαξη πιστεύω πως το 25% μπορεί να αυξηθεί,στην περίπτωση που το εργοστάσιο κατασκευής το επιτρέπει.Δλδ αν το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται και με μεγαλύτερο κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

και αυτο το καταλαβαινω. αλλα αυτο που ρωτω ειναι για κατι που δεν βγαινει απο το εργοστασιο και ο μηχανολογος θα κανει την μελετη αυτη(αντι να την παρει απο το εργοστασιο). Εχω ακουσει πιο παλια για αυτοσχεδια αυτοκινητα. Αν αυτοι μπορουν να τα γραψουν, αυτο θα κανω και εγω, Αυτοσχεδιο μηχανακι με πλαισιο απο αλλο μηχανακι και μοτερ απο αλλο μηχανακι της ιδιας εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Βρε παιδιά υπάρχει κανένα πρότυπο για μελέτη υδραυλικής πόρτας σε φορτηγό;;;

Αν όχι πως μπορεί να κινηθεί κάποιος ;; Βάσει νομοθεσίας ;;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.