Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μετατροπή υπογείου σε κατοικία


Recommended Posts

Γνωρίζω ότι έχουν ανεβεί παραπλήσια θέματα, αλλά δεν δίνουν απάντηση στο δικό μου ζήτημα.

Υπάρχει μονόροφη κατοικία με υπόγειο και επιθυμεί ο Ιδιοκτήτης το υπόγειο να γίνει και νομίμως κατοικίσιμο.

Η Ο.Α. δεν έχει κλείσει. Τι ενέργειες απαιτούνται για την εν λόγω μετατροπή; Πρόκειται για αλλαγή χρήσης (ρωτάω δεν γνωρίζω);

Στην περίπτωση που απομένουν μόνο οι εργασίες τελειωμάτων (επενδύσεις δαπέδων, τοίχων κλπ.), μπορώ να πάρω παράταση ισχύος της αδείας για άλλα τέσσερα χρόνια;

Σημειωτέον είμαι τελείως άσχετος/ άπειρος με τέτοιου είδους "πολεοδομικά θέματα".

 

 

Παρακαλώ, συμπλήρωσε την ειδικότητα στο προφίλ σου.

Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής.

Ευχαριστώ, AlexisPap

Link to comment
Share on other sites

κατ αρχήν έχει υπόλοιπο συντελεστή δόμησης?

 

Αν μπορείς βάλε και την ειδικότητα σου στο προφίλ σου, για να είναι πιο εύκολο με βάση και την ειδικότητα σου να υπάρχουν οι σχετικές απαντήσεις. Προσωπικά με δυσκολεύει όταν δεν γνωρίζω την ειδικότητα σε τι επίπεδο να απαντήσω

Link to comment
Share on other sites

Μετατροπή από υπόγειο σε κατοικία = μετατροπή εκτός Σ.Δ. σε εντός Σ.Δ.

Σ.Δ.=συντελεστής δόμησης... Λίγο δύσκολο να έχεις ξοδέψει μόνο το 50-60% και να έχεις τόσο υπόλοιπο. Ελεγξε αυτό και μετά οι διαδικασίες. (αναθεώρηση είναι προς το παρόν).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόκειται για οικισμό, αναγράφεται στο τοπογραφικό ότι ο Σ.Δ. είναι ίσος με: "100*1,6+100*0,8+100*0,6+(Εοικ.-300)*0,4".

Τη συγκεκριμένη διάταξη την εντόπισα και στην ιστοσελίδα του υπουργείου:http://www.minenv.gr/1/13/131/13108/g13108085.html.

Η εν λόγω επιφάνεια του υπογείου είναι 52τ.μ., ενώ η επιφάνεια που "περισσεύει" προς δόμηση ξφτάνει τα 250τ.μ. Άρα από άποψη αυθαιρέτου είμαστε εντάξει. Προχωράω με αναθεώρηση; Αν ναι τι μελέτες απαιτούνται;

Link to comment
Share on other sites