Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Στέγαστρο από κοιλοδοκούς


 

Recommended Posts

καλησπέρα! είμαι νέα μηχανικός και πρόσφατα ξεκίνησα να ασχολούμαι με μελέτες μεταλλικών κατασκευών. θα ήθελα να με διαφωτίσετε ως προς το εξής:

πρέπει να μελετήσω ένα μεταλλικό στέγαστρο 4x34, οι κολώνες μου θα μπουν ανά 6-7μ. περίπου. τι διατομές ενδύκνειται να χρησιμοποιήσω και γιατί? έχουν κάποιο πλεονέκτημα οι κοιλοδοκοί έναντι των διατομών διπλού ταυ? ο κατασκευαστής θα ήθελε κοιλοδοκούς..

Link to comment
Share on other sites

ο κατασκευαστής θα ήθελε κοιλοδοκούς για να του γίνει η ζωή πιο εύκολη. κάνε τη μελέτη σου ανεξάρτητα από το τι θελει ο κατασκευαστης. Αν σου βγει με κοιλοδοκούς τοτε οκ.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ μαλλον δεν μιλας για κατασκεαστη αλλα για κανενα "σιδερα" που κανει στεγαστρα γκαραζ και μεταλλικα κιγκλιδωματα..

 

Σωστα????

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά κοιλοδοκούς κάνει και ένας μεταλλάς της γειτονιάς, συγκολλόντας με απλή ηλεκτροσυγκόλληση. Επίσης είναι σχετικά πιο όμορφες αλλά και πιο ακριβές. Τώρα εγώ διατομή δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό. Θέλει μελέτη. Πάντως με τέτοιο μήκος μάλλον θα χρειαστείς και αρμούς και για θερμοκρασία και για σεισμό.

Link to comment
Share on other sites

Οχι αρμο δεν θελει..

Αλλα με κοιλοδοκους δεν γινεται..

Δεν μπορουν να ειναι συγκολλητα επι τοπου και οι στυλοι "πακτωμενοι" με ενα κουβα μπετο στην καλυτερη περιπτωση..

Link to comment
Share on other sites

Για κατασεκυαστικους λογους....

Τσεκαρε συνδεσεις δοκου στυλου, στυλου κεφαλοδεσμου κτλ..

Ειναι μπελας...

Ξαναλεω...μιλαω για σωστη κατασκευη...οχι για το γκαραζ που κανει ο Χασαν με την ηλεκτροκολληση...

Γτ αν ειναι ετσι δεν θελει καν στατικη μελετη...

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα γίνονται ρε παιδιά.

Ακόμα και με κοιλοδοκούς.

Απλά δεν είμαστε ακόμα ώριμοι για τέτοια.

Μεγάλα κτίρια στην Ελλάδα πάντως είναι με κοιλοδοκούς

  • Upvote 2