Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ειδικά θέματα τεχνολογίας σκυροδέματος


 

Recommended Posts

Οι τιμές είναι εξωπραγματικές; Γιατί; είναι τιμές αγοράς... Ας πούμε για σύνθεση: δειγματοληψία (επαρκής προφανώς), κοκκομετρική ανάλυση, έλεγχος τριβής και υπόλοιπου άμμου, μελέτη σύνθεσης, δοκιμαστικό μείγμα (έστω επιτυχές με την πρώτη), συντήρηση δοκιμίων, σπάσιμο, κατάταξη αντοχής, έλεγχος πορώδους κλπ...

Που τα κάνεις αυτά με λιγότερο από 3k;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 311
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αλέξη

 

Λοιπόν ολα μαζί περίπου 5Κ και με 3 διαφορετικά πρόσμικτα και σύνθεση. Ειδικότερα σήμερα ετσι όπως έχουν τα πράγματα μπορεί και 4Κ.

 

Αρα κόστος για το ready mix

 

3 κατηγορίες για να καλύψει το ΕΝ 206-1 Χ 4Κ =12Κ χονδρικά με έκπτωση στα 10Κ και είναι οι άνθρωποι ανταγωνιστικοί.

 

Το ξαναλέω δεν είναι θέμα ούτε χρημάτων, ούτε κανονισμών, ουτε γνώσεων, ουτε επιστήμης, είναι θέμα ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Και το ξαναλέω 20/25 με λιγότερο απο 300 κιλα για παραθαλάσσιο (μέχρι και 1 χιλιόμετρο) δεν το επιτρέπει ούτε ο ΚΤΣ.

 

http://www.lafarge.gr/Ultra_Aqua_Proof_gr.pdf

 

http://www.kryton.com/a/home/index_a

 

και κάποια πολύ βασικά για την σύνθεση

 

http://www.ceat.uiuc.edu/PUBLICATIONS/technotes/TN12%20-%20Guiding%20Principles%20OMP%20PCC%20mix.pdf

Link to comment
Share on other sites

 

Στις οδηγίες εφαρμογής γράφει:

• Απαγορεύεται η προσθήκη οποιουδήποτε

υλικού στο εργοτάξιο

 

Άρα αν χρειαστεί να βελτιώσουμε την κάθιση στο εργοτάξιο?

ή αν θέλουμε κάποιο άλλο πρόσμικτο (π.χ. αναστολή διάβρωσης οπλισμών)?

 

Και δεν φαντάζομαι εκτός από penetron admix και επιβρανδυτή

να προσθέτουν κάτι το "ιδιαίτερο" στο mixer.

Link to comment
Share on other sites

Και το ξαναλέω 20/25 με λιγότερο απο 300 κιλα για παραθαλάσσιο (μέχρι και 1 χιλιόμετρο) δεν το επιτρέπει ούτε ο ΚΤΣ.

 

Αυτο ειναι αληθεια, 330 λεει ο κτς για παραθαλασσιο. Ροδοπουλε ομως σταματα να υπερασπιζεσαι τα παρασκευαστηρια. Ειναι νταβατζηδες κ τους αξιζουν τα χειροτερα.

Link to comment
Share on other sites

saltapidas

 

δεν είμαι Πολ. Μηχ.

 

Μήπως ξέρεις να μου πείς τι περιλαμβάνει μια πιστοποίηση σύνθεσης?

 

Ζαβι

Υπερασπίζομε τους σωστούς σε κάθε είδος. Στην ζωή μου και λόγο ειδικότητας κάνω μια απλή ερώτηση έχεις τα δεδομένα να με πείσεις? Εαν ναι είμαι μαζί σου εαν οχι απλά δεν σε ξέρω.

 

Τώρα να ρωτήσουμε πόσο παραθαλάσσια έχουμε κάνει με παράνομο σκυρόδεμα? για να δούμε το τι έχει γίνει? Να ρωτήσουμε ποιος ευθύνεται? κλπ. Πάρε τις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα και κοίτα και εαν βρείς 1 με 330 κιλα να το γράψω για βραβείο. Να σου πω πόσο κιλά βάζουν 255-270 μάξιμουμ. το Ν/Τ 0.6-0.75. Χθες ζήτησα σύνθεση απο ready mix και δεν την έδιναν? Ρε παιδια πως θα ξέρουμε τι γίνεται? ΟΧΙ δεν ξέρουμε δεν πουλάμε. Ρε παιδια τηρείται ο ΚΤΣ. Βέβαια. Τηρείται για παραθαλάσσιο? Που να ξέρω εγώ. Ρε παιδια έχετε τουλάχιστον 300 κιλά στο κυβικό? ΟΧΙ.

 

Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις 20/25 με 330 κιλα (νομιζα 300 αλλα θα το δω)? Δεν βγαίνει εκτός εαν δεν βάλεις σκύρο και το νερό πάει στο 1.

Link to comment
Share on other sites

Χθες ζήτησα σύνθεση απο ready mix και δεν την έδιναν? Ρε παιδια πως θα ξέρουμε τι γίνεται? ΟΧΙ δεν ξέρουμε δεν πουλάμε. Ρε παιδια τηρείται ο ΚΤΣ. Βέβαια. Τηρείται για παραθαλάσσιο? Που να ξέρω εγώ. Ρε παιδια έχετε τουλάχιστον 300 κιλά στο κυβικό? ΟΧΙ.

 

Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις 20/25 με 330 κιλα (νομιζα 300 αλλα θα το δω)? Δεν βγαίνει εκτός εαν δεν βάλεις σκύρο και το νερό πάει στο 1.

A, γεια σου!!!!

Φαντασου τωρα να εισαι ο επιβλεπων της οικοδομης, να παιζεται το κεφαλι σου και να σου λενε τα παραπανω (αληθεια, γιατι τα βρισκεις παραξενα;;; Η νορμα ειναι!).

 

Τι κανεις ρε συ Ροδοπουλε;;;

Σκεφτεσαι το 206 ή τι 166;

Σκεφτεσαι Ν/Τ=<0,5, τα 300-330kg ή αναβεις λαμπαδα να σου φέρουν -τουλαχισρο- σκυροδεμα κατηγοριας ιδιας με της μελετης, ασχετα με τα Ν/Τ, τα S και την περιεκτηκοτητα σε τσιμεντο;;

 

Και περα απο αυτα, τι παραπανω να κανεις;;

Να κανεις καμια καταγγελια να σου βγει ονομα στην πιατσα και να μη σου φερνει κανεις σκυροδεμα;

 

Καταλαβες γιατι σε ρωταω αν εχεις υπογραψει ποτε;

Καταλαβες γιατι μιλαω για τα κουβαδακια;

Link to comment
Share on other sites

saltapidas

 

Ο Μαρσέλος πάνω σε αυτά συστήνει να ΜΗΝ συνεργαζόμαστε με παρασκευαστήρια που δεν έχουν πιστοποιήσει την τυποποίηση.

 

Τυποποίηση σημαίνει ότι η δοσολογία της σύνθεσης γίνεται από μηχανή κ όχι από άνθρωπο, με το πάτημα ενός κουμπιού.

 

Από κει κ πέρα είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε μηχανικού να διευκρινήσει με επί τόπου επίσκεψη

1)ποιότητα κ κοκκομετρία αδρανών λατομείου

2)ποιότητα κ κοκκομετρία άμμου λατομείου

3)ποιότητα κ προέλευση νερού (γεώτρηση, παράνομη παραποτάμια υδροληψία, δίκτυο ΕΥΔΑΠ)

4)παρτίδα τσιμέντων-προέλευση-κατηγορία

5)τύπο πρόσμικτων

6)σύνθεση

7)τρόπο αποθήκευσης των υλικών κ έκθεσή τους σε περιβαλλοντικούς παράγοντες επί τόπου στο παρασκευαστήριο

 

Πέρα από αυτά λοιπόν, τα οποία είναι προαιρετικά, η σωστή παραγγελία παρτίδας σκυροδέματος από ένα μηχανικό-όσο μιλάμε για ευθύνες-περιλαμβάνει:

1.αντοχή (είναι στο χέρι του μηχανικού να την ελέγξει, η συμβατική τουλάχιστον, με δοκίμια)

2.κάθιση (κ αυτό ελέγχεται εύκολα)

3.ποσότητα (ελέγχεται με πλάστιγγα)

4.περιγραφή δομικού στοιχείου προς σκυροδέτηση, για καθορισμό κοκκομετρίας

5.τόπο-χρόνο

6.ύψος σκυροδέτησης

 

ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Τα υπόλοιπα ΔΕΝ είμαστε σε θέση να τα ελέγξουμε, είναι θέμα των φορέων πιστοποίησης ΕΛΟΤ, ISO κλπ, μην τρελαθούμε, οι μηχανικοί είναι ημίθεοι, δεν είναι θεοί.Τουλάχιστον αν κάνουμε όλα αυτά έχουμε εξασφαλίσει το δικαίωμα του ΚτΕ να σκίσει το κορμί του προμηθευτή, αν πάει κάιτ στραβά, καλυπτόμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ από το Νόμο.Αν ωστόσο καταφέρει ο Ροδόπουλος να είναι σε θέση να περπατάει κ να τρέμει η γη των προμηθευτών, όπως ήταν ο Μαρσέλος την εποχή της επιβολής του ΚΤΣ, τότε κ εγώ μαζί του θα τον υποστηρίξω όπως είπα με νύχια κ με δόντια.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις πολυ καλα οτι σε πολλα εργα, θα βρεις ΜΟΝΟ μη πιστοποιημενους...

 

"πιστοποιηση".... Χα! Ας γελασω!!!

Ακομα και σε μεγαλα αστικα κεντρα ειναι αστειο να μιλαμε για πιστοποιηση...

 

"Αν θες, παρε! Αν δεν σε αρεσει, παενε αλλου!"

Αυτο ισχυει και οχι ο ΚΤΣ.

 

Και οι μηχανικοι ειναι Θεοι φιλε!

Δουλευουν με κανονισμους τους οποιους σεβονται ΜΟΝΟ αυτοι στην κοινωνια μας και καταφερνουν και επιβιωνουν μεσα απο "τρελους" πελάτες, συνεργατες-μαστορια, προμηθευτες και Δ/Υ.

 

Να πω κι αλλα;

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις πολυ καλα οτι σε πολλα εργα, θα βρεις ΜΟΝΟ μη πιστοποιημενους...

 

Αυτό δεν είναι αλήθεια.Αρκετοί έχουν πιστοποιηθεί, κ η τιμή τους γενικά διαφέρει +-1 ευρώ.Όταν έρχεται ο άλλος, για Αθήνα μιλάμε, κ δίνει 10 ευρώ κάτω, βρωμάει κ ζέχνει η υπόθεση κ μόνο ένας μηχανικός-ψαρούκλα βρωμερή θα το έχαφτε το νούμερο πανηγυρίζοντας.....

 

Το πρόβλημα είναι το κλέψιμο και η σωστή κ έγκαιρη εξυπηρέτηση κατά τη γνώμη μου.

 

Το κλέψιμο είναι της τάξης του 10% σε πλάκες,τοιχεία μονό καλούπι κ πέδιλα.

 

Η έγκαιρη εξυπηρέτηση είναι κ αυτή σοβαρό θέμα, γιατί όλοι μα όλοι διαθέτουν βαρέλες αλλά ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ διαθέτουν αρκετές πρέσσες να εξυπηρετήσουν.Π.χ. ο πέππας έχει δικές του, ενώ αντίθετα ΕΤ, ΙΝΤΕΡ, LAFARGE νοικιάζουν.Αν πέσεις σε εταιρεία που νοικιάζει, βάψτα από τώρα μαύρα κ ξεκίνα τα lexotanil.Εγώ δεν υπάρχει ΠΟΤΕ περίπτωση να συνεργαστώ από εδώ κ στο εξής με εταιρείες που δεν έχουν δικές τους πρέσσες, όσο καλό κ άγιο σκυρόδεμα κ αν έχουν.Και αυτούς με δικές τους πρέσσες, προσωπικά θα τους προτιμήσω σε σχέση ακόμη κ με αυτούς που είναι τόοοοοοοοοσο φανταστικοί ώστε να τηρούν όλα τα πρότυπα.

 

Σου είπα:η Lafarge εφαρμόζει τα πάντα από πρότυπα, όσο κ να ψάξεις δεν της βρίσκεις ψεγάδι.''Τα καλύτερα μπετά'', όνομα κ πράμα.Μπορεί να εξυπηρετήσει?Όχι.Ε τότε, απλά διαγράφεται.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.