Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Υποκυβισμός κινητήρα


PeriklisK

Recommended Posts

Βασικα το εγραψα χιουμοριστικα και βιαστικα χωρις να καθισω να πολυσκεφτω, οντως εχεις δικιο :smile:

Δεν γινεται να υποκυβισεις μοτερ ειναι το συμπερασμα....Αδυνατη η αλλαγη στροφαλου, ασυμφορη η αλλαγη εμβολων και χιτωνιων.

Για την τουρμπινα παλι εχεις δικιο, απλα μερικοι ειναι ερωτευμενοι με τα γρηγορα ατμοσφαιρικα μοτερ....

 

Και για να ερθω στο θεμα, οσοι εχετε αυτοκινητα που θεωρουνται στην ελλαδα μεγαλου κυβισμου καντε υπομονη ή δωστε τα και παρτε κατι πιο μικρο.... δεν αξιζει να ασχοληθεις με αλλαγες μοτερ και ολα αυτα, εκτος και αν εχεις ακρες και γνωστους-ανθρωπους εμπιστοσυνης για να βγει φθηνα....

 

Το αυτοκινητο μου ημουν αναμεσα στο να το παρω βενζινη, βγαινει σε 1329 κ.εκ, και πετρελαιο που βγαινει 1364, με την κατηγοριοποιηση (και τα τελη κυκλοφοριας) να χωριζει στα 1357 κ.εκ. Τελικα το πηρα βενζινη. Καιει περισσοτερο απο το πετρελαιου, δεν εχει τοση ροπη, αλλα εχω μικροτερα τελη, καυσιμο κακης ποιοτητας δεν μπορει να μου κανει μεγαλη ζημια ενω σε πετρελαιου ειναι μην σου τυχει κατι τετοιο. Επιπλεον εχει σχεση συμπιεσης 13:1, και χαιρεσαι οταν πλησιαζεις τον (απαραδεκτως χαμηλο) κοφτη 8-)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Λίγο off-topic, μιας και είπες για πετρέλαιο...

Σήμερα είχα συζήτηση με έναν ιδιοκτήτη συνεργείου.

Μου έλεγε ότι οι δουλειές του αυξήθηκαν λόγω των επισκέψεων από πετρέλαια μικρού κυβισμού. (Αυτός βρίσκει την αιτία στο κακής ποιότητας καύσιμο)

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι δεν βγάζουν προβλήματα σε σχέση με την βενζίνη, αλλά αν βγάλουν.... τσούζει!

Edited by tasxan206
Link to comment
Share on other sites

Απο συζητηση που ειχα με φιλο γνώστη μου ειπε οτι τα καινουριας τεχνολογιας μοτερ πετρελαιου εχουν συστηματα διαχειρισης καυσιμου (αντλια πετρελαιου κτλ) μικροτερων ανοχων μεγαλυτερων πιεσεων και σαν συνεπεια κακης ποιοτητας καυσιμο τους προξενει μεγαλυτερη ζημια απο οτι θα προκαλουσε σε μοτερ πετρελαιου 10-15ετιας....

Ζημιες σε αντλιες πετρελαιου σχεδον παντα δεν καλυπτονται απο την εγγυηση, επειδη θεωρουνται οτι προερχονται απο κακο καυσιμο, και η επισκευη οχι απλα τσουζει....... Μιλαμε για πονο!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλημέρα συνάδελφοι επειδή μου ζητήθηκε να κάνω τη διαδικασία για υποκυβισμό σε όχημα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει

κάποιο προσχέδιο από τεχνικές περιγραφές και τι άλλο χρειάζεται έτσι ώστε να ολοκληρωθεί?

Είναι η πρώτη φορά που μου ζητάνε κάτι τέτοιο και θα ήθελα τα φώτα σας!  Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Υποθετω  οτι το θεμα εχει συζητηθει εκτενως   αλλα φρεσκαρω τα ερωτηματα  με την προυποθεση να τα δουν ανθρωποι πιο αρμοδιοι και με την λογικη  οτι απο τοτε μεχρι σημερα  μπορει αν εχει αλλαξει η νομοθεσια . Ερωτηματα  υποκυβισμου τρια :

1) εχω δικαιωμα  για επαγγελματικο αυτοκινητο θα συζητουσα  ενα dodge Dakota   μου αρεσει η περπαταδα του μοντελο 93-94  αλλα ειναι 3700 κυβικα και αυτοματο  4 Χ 4 που σημαινει οτι πινει τα αντερα του απο Προθεση μου θα ηταν να αλλαζα κινητηρα  2,000-2,500 κυβικα  μονο πισω κινηση στο ιδιο καυσιμο ...Θα με ενδιεφερε την οποια μεταροπη να την κανω απολυτα ΝΟΜΙΜΑ   το θωρει καποιος εφικτο  ? η θα γκανιασω για να βγαλω ακρη ?

2) ενα αλλο option  για ΙΧ  ειναι το HONDA HRV εκει αν γινει υποκυβισμος εχει στοχο τα χαμηλοτερα  τελη κυκλοφοριας ,,,Θεωρητικα θα πρεπει να γινεται  γιατι  το HRV  κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1600-2000  Αυτο θεωρηται  επισης εφικτο να γινει νομιμα  ?

3) Αντιστοιχα  με την ιδια λογικη Kia Sportage   επισης  κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1800-2000 κυβικα

Link to comment
Share on other sites

να σου πω την άποψη μου για το Honda hrv Αυτοματο 1600cc που το εχω οδηγησει. Δεν κουναει!

Οσο αφορα το πρωτο που λες, η αποψη μου την οποια εχει δειξει η εμπειρια μου λεει, ου μπλεξεις...!!

Οσον αφορα το ζητουμενο σου, ποιο ειναι? Οι χωροι, τα κυβικα, το 4χ4, ποιο?

Μια καλη επιλογη θεωρω τη δευτερη γενια vitara , καλα αυτοκινητα και suzuki, το οποιο σημαινει επαρκεια, ανταλκτικων σε καλες τιμες. Και Japan, δεν χαλανε.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 19/2/2019 at 9:46 ΠΜ, Σακης Πετροπουλος said:

Υποθετω  οτι το θεμα εχει συζητηθει εκτενως   αλλα φρεσκαρω τα ερωτηματα  με την προυποθεση να τα δουν ανθρωποι πιο αρμοδιοι και με την λογικη  οτι απο τοτε μεχρι σημερα  μπορει αν εχει αλλαξει η νομοθεσια . Ερωτηματα  υποκυβισμου τρια :

1) εχω δικαιωμα  για επαγγελματικο αυτοκινητο θα συζητουσα  ενα dodge Dakota   μου αρεσει η περπαταδα του μοντελο 93-94  αλλα ειναι 3700 κυβικα και αυτοματο  4 Χ 4 που σημαινει οτι πινει τα αντερα του απο Προθεση μου θα ηταν να αλλαζα κινητηρα  2,000-2,500 κυβικα  μονο πισω κινηση στο ιδιο καυσιμο ...Θα με ενδιεφερε την οποια μεταροπη να την κανω απολυτα ΝΟΜΙΜΑ   το θωρει καποιος εφικτο  ? η θα γκανιασω για να βγαλω ακρη ?

2) ενα αλλο option  για ΙΧ  ειναι το HONDA HRV εκει αν γινει υποκυβισμος εχει στοχο τα χαμηλοτερα  τελη κυκλοφοριας ,,,Θεωρητικα θα πρεπει να γινεται  γιατι  το HRV  κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1600-2000  Αυτο θεωρηται  επισης εφικτο να γινει νομιμα  ?

3) Αντιστοιχα  με την ιδια λογικη Kia Sportage   επισης  κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1800-2000 κυβικα

σε ποιο hrv αναφερεσαι;

το πρωτο ειχε κυκλοφορησει μονο 1600αρι , 2λιτρο ηταν το crv 

εχει παροιμοιωδη αξιοπιστια , ειναι πολυ καλα φτιαγμενο , δεν εχει ομως σχεση στο δρομο με τα νεωτερα του ειδους , δεν μπορεις να του συμπεριφερθεις στην ασφαλτο σαν φυσιολογικο χαμηλο οχημα σε μεγαλες ταχυτητες.

προτιμησε 5θυρο (ιδιος χωρος αποσκευων, καλυτερος χωρος πισω (+10εκ) , αλλα στην τελικη οταν ριξεις καθισματα μεγαλυτερος χωρος φορτωσης και καλυτερη προσβαση) και vtec γιατι το απλο στην εθνικη εχει αισθητους περιορισμους στην ταχυτητα κινησης.

καταναλωση υπολογιζεις 10-12 μεικτα αναλογως κεφιων

εχω αγορασει για το χωραφι ενα τετοιο (καθοτι αγροτικο θα ηταν υπερβολη και οτιδηποτε αλλο η δεν ειχε καλο χωρο φορτωσης η ηταν 2λιτρο) με 230000χλμ , πρεπει να ειναι απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει ποτε στη ζωη μου. δεν τριζει και κοπαναει.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καλησπερα παιδια εχω ενα mitsubishi eclipse 3.0l και εχω καταθεσει πινακιδες εδω και 3 χρονια. το αμαξι το γουσταρω αλλα ετσι οπως το κανουν δεν υπαρχει περιπτωση κυκλοφοριας. τι προτεινετε?

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.