Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Νομοθεσία-Προδιαγραφές κατασκευής τραπεζικού ΑΤΜ


Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι,

θα ήθελα επειγόντως να με διαφωτίσετε σχετικά με την κατασκευή-προσθήκη ενός ΑΤΜ, σε ένα υφιστάμενο ισόγειο κατάστημα.

Επειδή είμαι νέα μηχανικός και δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια περίπτωση, θα ήθελα να με βοηθήσετε σχετικά με την νομοθεσία, την διαδικασία του μηχανικού (τί είδους άδεια απαιτείται), και τις προδιαγραφές (min. διαστάσεις- εμβαδόν) όσον αφορά την κατασκεύη-προσθήκη ενός ΑΤΜ σε ένα υφιστάμενο ισόγειο κατάστημα, όπως αναφέρω και πιο πάνω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Link to comment
Share on other sites

Δουλειά της τράπεζας δεν είναι να το βάλει, δικιά της δεν είναι η επιχείρηση- που εν προκειμένω μπορεί να νοικιάζει ή και να έχει κάνει καποια σύμβση- τι θέλει? Θέλει και άδεια για να μπεί? Γιατί άμα το πει η τράπεζα

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που δεν διευκρίνισα είναι ότι το κατάστημα προς το παρόν είναι άδειο, προς ενοικίαση (δηλ. δεν πρόκειται για κατάστημα κάποιας τραπέζης, όπου η ίδια προφανώς θα χειριστεί το θέμα), άπλα σε ένα μέρος του θα τοποθετηθεί το ΑΤΜ. Ενδεχομένως να μην χρειάζεται άδεια για το ΑΤΜ, όμως αλλάζει η κάτοψη και τα τετραγωνικά του καταστήματος και μπορεί να επηρεάσει την μελλοντική χρήση του, π.χ. αν γίνει φαρμακείο, κάτι που συζητάει ο ιδιοκτήτης (που απαιτείται άδεια από τον φαρμακευτικό σύλλογο και επομένως κατόψεις από μηχανικό).

Επομένως, σε περίπτωση που αναλαμβάνει η τράπεζα τα περί ΑΤΜ, τι γίνεται με το υπόλοιπο κατάστημα; Πρέπει ο ιδιοκτήτης να κάνει αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας ή έστω κάποια ενημέρωση φακέλου για να ανταποκρίνεται στην υφιστάμενη κατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

Τράπεζα έχετε βρεί?

Σας είπε Οκ, θα σας βάλει ΑΤΜ?

 

__________________________________________________________________________

υγ: Γιατί άμα...πρώτα να βρείς την Τράπεζα.