Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα Συνάδελφοι,

 

η εγκατάσταση λιποσυλλέκτου επιβάλλεται σε όλες τις επιχειρήσεις της Υποκατηγορίας Α της Κατηγορίας IV της Υ.Δ. 96967/2012. Στις επιχειρήσεις, δηλαδή Μαζικής Εστιάσεως (Παρασκευής και Διαθέσεως Προχείρου Γεύματος&Παρασκευής και Προσφοράς Πλήρους Γεύματος) ήτοι:
 

- Ζαχαροπλαστεία (με τραπεζοκαθίσματα) 
- Γαλακτοπωλεία
- Αναψυκτήρια
- Μπουγατσάδικα
- Λουκουματζίδικα
- Οβελιστήρια για όρθιους και διερχόμενους
- Παγωτοπωλεία
&
- Εστιατόρια (ταβέρνες, οινομαγειρεία κ.τ.ό.)
- Ψητοπωλεία
- Σνακ μπαρ
- Οβελιστήρια
- Πιτσαρίες
- Ψαροταβέρνες

Η διαστασιολόγηση-επιλογή του λιποσυλλέκτου πρέπει να πραγματοποιείται συμφώνως με το πρότυπο EN 1825-2. Οι Υγειονολόγοι δεν έχουν καμμία ιδέα για αυτό, οπότε ό,τι και να δουν εγκατεστημένο "τους κάνει".   

Τί δύναται να συμβεί εάν δεν εγκαταστήσουμε λιποσυλλέκτη;

post-46561-0-21054400-1434279466.jpg

Επίσης θα πρέπει να πραγματοποιείται, ούτως ή άλλως, βάσει Ευρωπαϊκού Καταλόγου Αποβλήτων περιβαλλοντική διαχείριση "βρωσίμων ελαίων και λιπών".
Edited by Antiermitianos
  • Upvote 9
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα,

Για λυόμενη κατασκευή χωρίς wc σε δημοτικό πάρκο (όπου ωστόσο υπάρχει wc σε άλλο σημείο του πάρκου) το 2010 είχε δοθεί άδεια για αναψυκτήριο περίπτερο χωρίς ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων γιατί σύμφωνα με το Α1β/8577/83 "Από την υποχρέωση να διαθέτουν αποχωρητήρια απαλλάσσονται:β)   Τα περίπτερα αναψυκτήρια, τα οποία δεν διαθέτουν καθίσματα και εξυπηρετούν μόνο διερχόμενους ή όρθιους πελάτες."

Με βάση το Υ1γ/96967/2012 όμως η παραπάνω περίπτωση αφαιρέθηκε. Μπορούμε να πάμε με βάση την περίπτωση "οι επιχειρήσεις δημοτικών ή κοινωτικών αγορών ή παρόμοιων συγκροτημάτων, το προσωπικό και οι πελάτες των οποίων εξυπηρετούνται από κοινόχρηστες τουαλέτες" ή είναι υποχρεωτική η κατασκευή wc; 
Επίσης η δυνατότητα η μη ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων που ακριβώς ορίζεται; 
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Συνάδελφοι,

 

[@tasosi

 

Απαίτηση ή Μη Υπάρξεως Αποχωρητηρίων

 

Όλες οι επιχειρήσεις της Κατηγορίας IV (Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών: Επιχειρήσεις Μαζικής Εστίασης και Χώροι Αναψυχής) πρέπει να διαθέτουν αποχωρητήρια, εκτός ορισμένων εξαιρέσεων, όπως αυτές προσδιορίζονται στο Άρθρ. 5 της Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 (ΦΕΚ Β 2718|08/10/2012) ήτοι:

 

α. Οι μικρές επιχειρήσεις, που λειτουργούν σε μέγαρα, απασχολούν μέχρι τρία άτομα προσωπικό και εξυπηρετούν το προσωπικό των γραφείων και καταστημάτων, που στεγάζονται σ’ αυτά, εφόσον δεν διαθέτουν τραπέζια και καθίσματα για την παραμονή των πελατών και υπάρχουν δυνατότητες εξυπηρετήσεως του προσωπικού τους σε αποχωρητήρια του μεγάρου,
 
β. Οι επιχειρήσεις των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αγορών ή παρόμοιων συγκροτημάτων, το προσωπικό και οι πελάτες των οποίων θα εξυπηρετούνται στα κοινόχρηστα αποχωρητήρια, που έχει υποχρέωση να κατασκευάσει ο φορέας, που νέμεται το συγκρότημα των καταστημάτων τούτων, 
 
γ. Οι επιχειρήσεις που εξυπηρετούν καθήμενους πελάτες, δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη αποχωρητηρίου προσωπικού, αν απασχολούνται σ’ αυτά λιγότερα από 5 (πέντε) άτομα. Σε τέτοιες περιπτώσεις το προσωπικό θα χρησιμοποιεί τα αποχωρητήρια των πελατών.
 
δ. Επιχειρήσεις ενταγμένες σε συγκροτήματα (εμπορικά κέντρα, συγκροτήματα ομοειδών δραστηριοτήτων, ή άλλες μορφές πολλαπλής εγκατάστασης ) που παρέχουν γενικές διευκολύνσεις και βοηθητικούς χώρους (αποχωρητήρια κ.λπ.), εφόσον υπάρχει σχετική σύμφωνη γνώμη από τον εκπροσωπούντα το συγκρότημα, και οι χώροι αυτοί επαρκούν για το εξυπηρετούμενο κοινό και προσωπικό.
 
Σε κάθε περίπτωση δύνασαι να απευθυνθείς στο οικείο Τμήμα Υγειονομικού&Περιβαλλοντικού Ελέγχου. Αν το επιθυμείς, ενημέρωσέ με ως προς την Περιφερειακή Ενότητα που υπάγεται η περιοχή που βρίσκεται ο χώρος, ώστε να σου αποστείλω στοιχεία επικοινωνίας.
 

Ανάπτυξη Τραπεζοκαθισμάτων

 

Για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων θα πρέπει να εφοδιασθείς με νόμιμη άδεια του Τμήματος Κοινοχρήστων Χώρων της Δ/νσης Δημοτικών Προσόδων του οικείου Δήμου.]

 

Για χρήση ραδιοφώνου και τηλεοράσεως δεν απαιτείται Άδεια Χρήσεως Μουσικών Οργάνων, που εκδίδεται από τον οικείο Δήμο. Εφόσον τα μουσικά έργα που εκτελούνται ανήκουν στο ρεπερτόριο των Οργανισμών Συλλογικής Διαχειρίσεως θα πρέπει να έχει ληφθεί η σχετική άδεια για τη νόμιμη εκτέλεσή τους ειδάλλως θα βεβαιώνεται παραβίαση της Παρ. 4 του Άρθρ. 66 του Ν. 2121/1993. Στην περίπτωση μουσικών έργων τα δικαιώματα των οποίων ανήκουν σε εμπορικές εταιρείες ή επιχειρήσεις, που δε συνιστούν Οργανισμούς Συλλογικής Διαχειρίσεως (π.χ. fairmusic, jamendo κ.λπ.), δεν υφίσταται η υποχρέωση κατοχής άδειας δημοσίας εκτελέσεως μουσικής.
 

ΑΠ 1507-15-1128241-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ&ΣΥΓΓΕΝΙΚΩΝ Ή ΑΛΛΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ (24-6-15).pdf

Edited by Antiermitianos
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε #Antiermitianos

 

Αυτός που συνάταξε αυτό το έγρραφο στις 24/6/2015 , γνωρίζει οτι απο το 2012 έχει καταργηθεί η Υγ. Διαταξη Αιβ 8557/1983, αφου στο έγγραφο αναφέρει (αρχή της σελ. 3) ''... σχηματίζεται δικογραφία για παράβαση του άρθρου 66 παργ. 4 του Ν.2121/1993 και όχι για παράβαση των άρθρων ......της Αιβ 8527/83, ως ισχύει σήμερα'' ?

 

Μήπως δεν έχει πάρει χαμπάρι τι αλλαγές έχουν επέλθει στη Υγειονομική νομοθεσία και πρέπει να τον στείλουμε/νε στο πυρ το εξώτερο ?

 

Και το ωραίο είναι οτι στο τέλος βάζει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του ο υποστράτηγος .... !!! :smile:

 

Χαρτογικάδες του δημοσίου .... μόνο για τους τίτλους ενδιαφέρονται !!! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Συνάδελφε dib,

πάντα "έσο έτοιμος:wink: 

όντως κατά το γράμμα της ΥΔ 96967 η ΥΔ Α1β/8577 έχει καταργηθεί. Στην πράξη χρησιμοποιείται για ζητήματα που δε ρυθμίζονται από την ΥΔ 96967 όπως π.χ. τα επιτρεπόμενα προσφερόμενα είδη των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Όπως και να έχει, η διατύπωση που επισημαίνεις δεν είναι ακριβής, ωστόσο δεν αλλοιώνεται η ουσία του εγγράφου, η οποία νομίζω ότι συνοψίζεται στην παράγραφο που έχω παραθέσει. 

Edited by Antiermitianos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα Συνάδελφοι,

νέα εγκύκλιος για παροχή διευκρινίσεων σχετικώς με:

1) Περί Χονδρικής & Λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών

 

2) Εφαρμογή συστήματος HACCP-Διάγραμμα ροής και περιγραφή παραγωγικής διαδικασίας

3) Βεβαίωση χώρου κυρίας χρήσης σε Κ.Υ.Ε. 

 

41169/2011/ΕΕ περί Γενικών Αρχών, Απαιτήσεων και Υποχρεώσεων που διέπουν τις πληροφορίες για τα τρόφιμα και ειδικότερα τη γενική και τη διατροφική επισήμανση

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ1β ΓΠ 38006-ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ&Τ ΑΡΘΡ. 44 Τ 1169-2011-ΕΕ (13-7-15).pdf

Edited by Antiermitianos
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

για αδειοδοτηση mini market εχω 25 τ.μ(κ.χ.) ισογειο καταστημα και 20 τ.μ χωρο υπογειου (β.χ)

πως το χειριζομαι?(χωρις αλλαγη χρησης υπογειου) 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.