Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Υποχρεωτική η βαλβίδα αντεπιστροφής (κλαπέτο) ?


amico

Recommended Posts

αν μιλας για τρυπα...βαζεις μια "λαπάτσα"

αλλοιως αντικαθιστας τμημα της σωλήνας...

την "βαλβιδα" δεν την πειραζεις...

αντιθετα μεχρι να επισκευάσεις, παρεμποδιζει τυχον "εισροές"...εκ των εξω...προς τα εσω...

 

υγ

τετοιο ρολο παιζει και το "μακαρονι" στην βαλβιδα του ποδηλατου,

δλδ εκεινο το σωληνακι λαστιχο που συγκρατει τον αερα να "φυγει" αλλα επιτρεπει το φούσκωμα..

 

.[κι΄ ενα σωρο παρόμοια παραδειγματα για πολυ απλα πραγματα...καθημερινης χρησης ...που τα θεωρουμε αυτονοητα...]

μεχρι και...εντος μας...

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Απαντήσεις 25
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σε κάθε νέα σύνδεση αγωγού υποχρεωτικά πρέπει να υπάρχει φρεάτιο επισκέψιμο στο πεζοδρόμιο και πίσω απο αυτό φρεάτιο αντεπιστροφής ( το λεγόμενο κλαπέτο)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και όταν έχει τοποθετηθεί κλαπέτο, είναι δυνατή η ανάστροφη ροή των λυμάτων εφόσον αυτό δεν έχει συντηρηθεί: Ακαθαρσίες και άλλοι ρύποι επικάθονται στο χείλος της βαλβίδας αποτρέποντας το τέλειο κλείσιμο και στον άξονα αποτρέποντας την ελεύθερη στροφή. Τα λάστιχα με τον καιρό σκληραίνουν και πετσικάρουν.

Η ΕΥΑΘ για να κάνει σύνδεση, υποχρεώνει τους "πελάτες" να υπογράψουν δήλωση ανάληψης ευθύνης σε περίπτωση που πλημμυρίσουν υπόγειοι χώροι (κάτι που στην Θεσσαλονίκη είναι αρκετά συχνό, αφού μέρος του δικτύου είναι παντοροϊκό).

 

Και για να καταλάβετε σε τι χώρε μπ^&%&^%^%@ ζούμε, αντί να έρθουν για αυτοψία πριν τη σύνδεση, ώστε να σε υποχρεώσουν να το βάλεις το κλαπέ, αυτοί, το μόνο που τους νοιάζει, είναι να μην έχουνε ευθύνη. Και ας μην το έχεις βάλει το κλαπέ.

 

Όταν όμως θέλουνε να τσεκάρουνε τα δηλωμένα τετραγωνικά, ε ρε τότε να δεις για πότε έρχονται για αυτοψία. Οπότε, ανοίγεις το βόθρο και τα βάζεις μέσα τα τσουτσέκια.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αφού διάβασα όλα όσα γράψατε και αφού έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα, περιμένω να με βοηθήσετε γιατί είστε η τελευταία μου ελπίδα. Το υπόγειο της πολυκατοικίας μου πλημμυρίζει πολύ συχνά περίπου μία φορά το μήνα από λύματα (βοθρολύματα) καθώς τόσο συχνά βουλώνει ο κεντρικός αγωγός του Δήμου. Αυτό το ξέρω γιατί παίρνω τηλέφωνο την ΕΥΔΑΠ η οποία έρχεται ξεβουλώνει ένα φρεάτιο στο οποίο τα λύματα ίσα ισά που δεν έχουν βγει στον δρόμο. Το ίδιο γίνεται εδώ περίπου και δύο χρόνια που μένω στην πολυκατοικία.Αυτό με έκανε να καλέσω υδραυλικό και να τοποθετήσω βαλβίδα αντεπιστροφής στο υπόγειο. Τώρα πλέον όταν βουλώνει ο κεντρικός αγωγός της ευδαπ καλώ την ΕΥΔΑΠ η οποία ξεβουλώνει το βουλωμένο φρεάτιό της αλλά πάλι πλημμυρίζει το υπόγειο μου  καθώς το λύματα της πολυκατοικίας βγαίνουν από μία σωλήνα που έχει τοποθετήσει  ο υδραυλικός δίπλα την βαλβίδα ξανά στο υπόγειο. Το κέρδος μου λοιπόν ήταν να πλημμυρίζω από δικά μας λύματα και όχι όλου του Δήμου;;;

Υ.Γ. Το υπόγειο είναι ιδιοκτησίας μου.

 

Τι πρέπει να κάνω ;;; Να κάνω κάποια ενέργεια (μήνυση - αίτηση) στον Δήμο;  Στην ΕΥΔΑΠ;;; Να κάνω κάτι άλλο με τον υδραυλικό;; Κάποια άλλη τοποθέτηση;; Εργασία;;;

 

Περιμένω την απάντησή σας... Σχεδόν δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε απο τις οσμές.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Υπάρχουν έτοιμα στην αγορά απ όσο ξέρω. Δεν χρειάζεσαι σε συμβατικές κατασκευές ειδικό σχεδιασμό.

Φροντίζεις φυσικά η θέση που το βάζεις να είναι έχει εύκολη πρόσβαση ο συντηρητής.

Αγαπητέ Συντονιστή εάν δεις το σχέδιο του φρεατίου προσαρμογής του κανονισμού της ΕΥΔΑΠ  θα δεις ότι έχουν βάλει την βαλβίδα αντεπιστροφής έξω από την ιδιοκτησία και σε θέση μη προσβάσιμη άρα είναι τελείως λάθος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε νέα σύνδεση αγωγού υποχρεωτικά πρέπει να υπάρχει φρεάτιο επισκέψιμο στο πεζοδρόμιο και πίσω απο αυτό φρεάτιο αντεπιστροφής ( το λεγόμενο κλαπέτο)

Το φρεάτιο προσαρμογής που κατασκευάζει ο εργολάβος του Δήμου συγχρόνως με την σύνδεση του ακινήτου είναι εκτός ιδιοκτησίας (Ρ.Γ) στο πεζοδρόμιο και σε βάθος πάνω από 1.20 μ ενώ η βαλβίδα αντεπιστροφής είναι εντός της ιδιοκτησίας και προσβάσιμη (συντήρηση) μετά τον μηχανοσίφωνα προς την Ρ.Γ.  

Edited by Mikael
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.