Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια για έρευνα σχετικά με εργατικά ατυχήματα στην Ελλάδα


Recommended Posts

Γεια σας,

 

Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής στο UCL (University College London) και κάνω μια έρευνα σχετικά με τα εργατικά ατυχήματα στην Ελλάδα.

 

Αυτή την περίοδο ψάχνω για μηχανικούς που έχουν δουλέψει σε τεχνικά έργα, που θα ήθελαν να μου δώσουν μια συνέντευξη σχετικά με το θέμα. Οι συνεντεύξεις θα είναι ανώνυμες και θα γίνουν τηλεφωνικώς.

 

 

Σας ευχαριστώ πολύ,

 

Δημήτριος Μαργαρίτης

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δύσκολα θα κάνεις αξιόπιστη έρευνα.

 

Το αποτέλεσμα της έρευνας θα είναι πολύ αισιόδοξο σε σχέση με την πραγματικότητα.

 

Είμαι μηχανολόγος, δεν μου έχει τύχει ατύχημα λόγω της φύσης της δουλειάς μου.

 

Έχω ακούσει όμως από παλιούς μηχανικούς ότι σε πολλές περιπτώσεις το ατύχημα δεν δηλώνεται καν.

 

Αν ο υπάλληλος είναι ανασφάλιστος, πληρώνει από την τσέπη του ο εργολάβος τους γιατρούς και τα φάρμακα προκειμένου να μην μπλέξει στα δικαστήρια.

Δεν ξέρω πόσα κερδίζει από τους ανασφάλιστους αλλά σίγουρα είναι αρκετά ώστε να το ρισκάρει.

 

Επίσης στα σοβαρά ατυχήματα ανασφάλιστων φροντίζουν να υποβιβάσουν το γεγονός. Σε σπάνιες περιπτώσεις βάζει την υπογραφή ο οικογενειακός γιατρός, με την προτροπή της οικογένειας του εργάτη, ώστε να μην γίνει νεκροτομή. Έχει επικρατήσει η λογική "αν γίνει νεκροτομή θα πετσοκόψουν τον άνθρωπό σου, αλλά μπορούμε να το αποφύγουμε...). Εννοείται πως ο εργολάβος τα σκάει χοντρά στην οικογένεια για την ψυχική οδύνη προκειμένου να μείνει κρυφό το γεγονός ώστε μην δυσφημιστεί

 

Τα τελευταία δύο χρόνια τα ατυχήματα έχουν μειωθεί αισθητά, όχι τόσο λόγω των μέτρων ασφαλείας αλλά λόγω της μείωσης σχεδόν 90% στις επικίνδυνες οικοδομικές εργασίες (π.χ. σε σκαλωσιές, σε πολυκατοικίες, κτλ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύσκολα θα κάνεις αξιόπιστη έρευνα.

 

Το αποτέλεσμα της έρευνας θα είναι πολύ αισιόδοξο σε σχέση με την πραγματικότητα.