Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναβάθμιση του πτυχίου μου


ant-klavd

Recommended Posts

Γεία σας! Είμαι φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Δομικών έργων ΤΕΙ Ηρακλείου και μολις ολοκληρωσω τις σπουδες μου θελω να αναβαθμισω το πτυχιο μου σε ισο με του Πολιτικού Μηχανικού , θα ηθελα να μου προτεινετε λυσεις.Θα προτιμουσα εξωτερικο και ιδαιτερα Λονδίνο! Σας ευχαριστω εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρη λύση: Πας Αγγλία, αναγνωρίζεται το πτυχίο σου, σπουδάζεις 1 χρόνο για να πάρεις BSc, άλλο ένα χρόνο για το MSc, εγγράφεσαι στο επιμελητήριο της Αγγλίας και επιστρέφεις εδώ και ζητάς ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναγνώριση. Βλέπεις ποιο είναι πιο εύκολο να πετύχεις και τέλος.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω όμως πως κάποιος που θα επιλέξει αυτόν τον τρόπο πόσα χρόνια θα χρειαστεί για την τελική επίτευξη της αναβάθμισης ?

Με ένα πρόχειρο υπολογισμό .

Δυο χρόνια Αγγλία .Άλλο ένα χρόνο ειδοποίηση από το ΔΟΑΤΑΠ και άλλον έναν χρόνο να περάσει τα μαθήματα .

Στην καλύτερη περίπτωση 4 έτη .

Συμφέρει ?

Link to comment
Share on other sites

Εάν σου βάλουν μαθήματα θα πρέπει να υπολογίσεις και τις καταλήψεις στα πανεπιστήμια, γνωστή μου έχασε 2 εξεταστικές λόγω καταλήψεων :roll:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, αλλά η εναλλακτική λύση είναι γελοία (κατατακτήριες).

 

Αλήθεια οι ενδιαφερόμενοι, έχετε εγγραφεί στον ΣΥΜΑΤΕ; Είναι ο μόνος σύλλογος Μηχανικών ΤΕ που ασχολείται με το μείζων πρόβλημα των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων. Αν επιτύχει στο στόχο του, τέτοιες διαδικασίες δε θα είναι πλέον απαραίτητες.

Link to comment
Share on other sites

Στο εξωτερικό έχεις πλήρη ΕΔ μόνο με το πτυχίο του ΤΕΙ. Φυσικά θα πρέπει να περάσεις από NARIC αλλά είναι κάτι τυπικό.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πτυχίο ΠΜ θα πάρεις και το μεταπτυχιακό σε αυτή τη κατεύθυνση. NARIC είναι το αντίστοιχο ΔΟΑΤΑΠ. ΤΕΕ η Αγγλία δεν έχει. Είναι πολιτισμένη χώρα...

  • Upvote 1
Link to comment