Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

SILO σε μεταλλική ή σε συμβατική βάση από μπετόν;


 
ΚΑΝΑ

Recommended Posts

SILO σε μεταλλική ή σε συμβατική βάση από μπετόν;

 

 

Πρόκειται για τον εκσυγχρονισμό παλιού κυλινδρόμυλου κατά τον οποίο δημιουργείται η ανάγκη της προσθήκης 6 μεταλλικών σιλό με φορτίο 15t/έκαστο

Η κατασκευή κατά τις πλαγιοκαλύψεις και την στέγη προβλέπεται με πάνελς (οι πλαγοκαλύψεις θα φέρονται σε εξωτερικές μηκίδες και η στέγη κατά την συμβατική κατασκευή τους, σε τεγίδες )

Η γνώμη μου είναι υπέρ της στηρίξεως των σε βάση από μπετό (όπως είχα κάνει και παλιότερα σε παρόμοια δουλειά Ε.Α.Σ)

Ο ιδιοκτήτης φαγώθηκε για μεταλλική. Φυσικά του εξήγησα

1. Την δυσκολία της σύνδεσης των τεμαχίων

2. Την δυσλειτουργία λόγω κατακόρυφων αντιανεμείων (φυσικά σκέφτηκα τη μορφή Κ αλλά η αλήθεια είναι ότι γενικώς φοβάμαι και εγώ, λόγω υψών, δυσκολία διάγνωσης υλικών-συγκολλήσεων-κοχλιών αλλά και λόγω φορτίων)

3. την μικρή διαφορά κόστους αλλά την λόγω συντηρήσεων ανά 7/ετία εκμηδένισή της και

4. την απαραίτητη κατασκευή ψευδοροφής από κάτω από την βάση λόγω υγειονομικών απαιτήσεων ενώ με μικρή δαπάνη η πλάκα μπορεί να γίνει εμφανής κλπ

Θα ήθελα την γνώμη από όποιον έχει την σχετική εμπειρία, σε παρόμοια κατασκευή

Αναρτώ και ένα σχέδιο της κατασκευής

http://embedit.in/8CaxZm4XnQ

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Η κατασκευή κατά τις πλαγιοκαλύψεις και την στέγη προβλέπεται με πάνελς (οι πλαγοκαλύψεις θα φέρονται σε εξωτερικές μηκίδες και η στέγη κατά την συμβατική κατασκευή τους, σε τεγίδες )

 

...

 

Την δυσκολία της σύνδεσης των τεμαχίων

 

Αφού θα μπουν έτσι κι αλλιώς οι μηκίδες,δεν είναι δυσκολότερο να τις στηρίξεις σε υποστυλώματα σκυροδέματος;

Καμία δυσκολία στη σύνδεση.

Εγώ,όμως,βλέπω άλλη κατασκευή για το σκυρόδεμα και άλλη για το χάλυβα (άλλα ύψη,ένα δάπεδο επιπλέον,περισσότερα υποστυλώματα κτλ).Θα μπορούσες να έχεις την ίδια διάταξη με αυτήν του σκυροδέματος και για το χάλυβα.

 

Την δυσλειτουργία λόγω κατακόρυφων αντιανεμείων (φυσικά σκέφτηκα τη μορφή Κ αλλά η αλήθεια είναι ότι γενικώς φοβάμαι και εγώ, λόγω υψών, δυσκολία διάγνωσης υλικών-συγκολλήσεων-κοχλιών αλλά και λόγω φορτίων)

 

Νομίζω ότι εννοείς Λ συνδέσμους,όπου οι σύνδεσμοι συναντούν δοκό.Στον Κ σύνδεσμο οι σύνδεσμοι συναντούν υποστύλωμα και απαγορεύεται από τους αντισεισμικούς κανονισμούς.

Η κίνηση των οχημάτων λογικά θα γίνεται κάθετα στην πλευρά των 6μ και όχι και ως προς τις 2 κατευθύνσεις,οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα.Εξάλλου με τη διάταξη των μεταλλικών υποστυλωμάτων που έχεις έτσι κι αλλιώς δεν περνάει όχημα από κάτω.Υπάρχουν και άλλες μορφές συνδέσμων π.χ. βεζύρηδες (κάνε μία αναζήτηση στις δημοσιεύσεις μου,κάπου τους αναφέρω) αν πρέπει να υπάρχει κίνηση και στις δύο διευθυνσεις ή ακόμη και διαμόρφωση πλαισίων στις δύο διευθύνσεις.

Ένα υλικό (π.χ.S275),μία διάμετρος κοχλιών (π.χ.Μ16) και εξωρραφές.Μπορεί να γίνει μία τέτοια ομοιομορφοποίηση,χωρίς να αυξηθεί το κόστος.

 

την μικρή διαφορά κόστους αλλά την λόγω συντηρήσεων ανά 7/ετία εκμηδένισή της και

 

Είναι καιρός για έξοδα;Θέλω να πω ότι στην παρούσα φάση και ανάλογα με το ύψος της διαφοράς μπορεί να συμφέρει να γίνει από χάλυβα.Χώρια ότι θα γίνει πολύ γρηγορότερα.Επίσης,θα κερδίσεις και κάποιο κόστος από τη μικρότερη θεμελίωση.Αν μειώσεις τα υποστυλώματα της μεταλλικής κατασκευής,τότε θα δεις ότι το κόστος θα πέσει ακόμη παραπάνω,ακόμη και σε βάθος χρόνου όπως λες.

 

Η γνώμη μου είναι υπέρ της στηρίξεως των σε βάση από μπετό (όπως είχα κάνει και παλιότερα σε παρόμοια δουλειά Ε.Α.Σ)... αλλά η αλήθεια είναι ότι γενικώς φοβάμαι και εγώ, λόγω υψών, δυσκολία διάγνωσης υλικών-συγκολλήσεων-κοχλιών αλλά και λόγω φορτίων)

 

Χωρίς παρεξήγηση,νομίζω ότι απλά νιώθεις πιο άνετα να την κάνεις από σκυρόδεμα.Θες η εμπειρία,θες το ότι "το μπετόν έχει φιλότιμο".

Στην τελική όλα γίνονται και εφόσον μελετηθούν και κατασκευαστούν σωστά είναι εξίσου ασφαλή.

Link to comment
Share on other sites

16,66kN/m2 με βάση το σχέδιο που μας έδειξε ο ΚΑΝΑ.

Τα σιλό δεν είναι μεγάλα.Χοντρικά 3m διάμετρο και ύψος 6,50m

Link to comment
Share on other sites

δεν είδα ότι είχε σχέδιο. links πατάω μόνο αν οδηγούν σε τσόντες. ok, είναι ελαφρώς έκκεντρα βλέπω. ο χιαστί εμποδίζει ενώ ο κ σύνδεσμος που είναι και λάθος δεν εμποδίζει? με τα χιαστί του μια χαρά θα είναι. με μπετό θα γίνει η πλάκα (αν αυτό που απομένει λέγεται πλάκα πλέον) σουρωτήρι. anyway, πάντως όλα λύνονται αν υπάρχει μεράκι, γνώση, αυταπάρνηση και άγνοια κινδύνου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά τι έκανες ΚΑΝΑ;

 

Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο για σιλό:

Ένας ελεγκτής ζητάει επίλυσης εκτός της βάσης (που είναι από σκυρόδεμα) και του ...σιλό! Τα σιλό είναι από λαμαρίνα κυλινδρικά. Δεν έχουν κάποια έγκριση τύπου κλπ; Είναι λογικό να ζητάει επίλυση του ίδιου του σιλό;

Link to comment
Share on other sites

Γτ το σιλο δεν χρειαζεται στατικη μελετη???

Υπαρχει και συγκεκριμενο μερος του ΕΚ για σιλο.. (και του ΕΚ3 και του ΕΚ2)

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη

Τη βάση και όλο το φορέα θα τον κάνω από μπετό.

60.000 μεταλλική τον ζήτησαν τον δικό μου

24.000 εμφανή μπετά

Πολεοδομία δεν πέρασα ακόμη γιατί περιμένω έγκριση παρέκκλισης ύψους εδώ και 14 μήνες περίπου

 

υ.γ Σε άλλο μεγάλο σιλό 8.75μ περίπου των 750 tn αν θυμάμαι καλά, πήρα στατική από την εταιρία και έκανα μόνο στατικά βάσης (με τα δεδομένα της στατικής μελέτης του σιλό)

Link to comment
Share on other sites

Τα σιλό κατασκευάζονται από συγκεκριμένες εταιρείες που έχουν έτοιμες μελέτες.

Όλα είναι τυποποιημένα και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους ζητήσεις τη μελέτη (σχέδια και τεύχη υπολογισμού) καθώς και υποστήριξη στην πολεοδομία αν χρειαστείς.

Έτσι κι αλλιώς ο εργοδότης σου θα πρέπει να έχει κλείσει τη δουλειά με την εταιρεία κατασκευής σιλό πριν βγάλει την οικοδομική άδεια.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.