Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

απορια 2ου ετη ΠΡΑΞΗ VS ΘΕΩΡΙΑ+ΥΛΙΟ ΓΙΑ ΗΛ/ΜΓΝ ΦΒ


giannhs12

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!

ειμαι φοιτητησ στο τμημα των ηλ ημχ ΑΠΘ και τωρα μπαινω στο 2ο Εετοσ.ειμαι πολυ χαρουμενοσ με την επιλογη τησ σχολησ και μου αρεσει αρκετα ..παρολα αυτα εχω μια απορια που με τρωει καιρο τωρα............(σιγουρα ειμαι μικροσ ακομα και εχω πολλα να μθω και μεσα απο τη σχολη αλλα κυριωσ μετα παο αυτην)...........ειναι γνωστο οτι στα ελληνικα πανεπιστημια μαθαινουμε αρκετη θεωρια και λιγοτερα πρακτικα πραματα......πχ νομιζω οτι το να υπολογισουμε την ενταση του ηλεκτρικου πεδιου που δημιουργειται απο μια κατανομη φορτιου με τη χρηση του νομου gauss (δε λεω οτι και αυτο δεν χρειαζεται) ειναι λιγοτερο σημαντικο απο το να μαθουμε καποια πρακτικα πραματα πανω στο αντικειμενο του ηλεκτρολογου.............απο τη εμπειρια που εχετε θα ηθελα να ακουσω την αποψη σας πανω σε αυτο το θεμα και να μου προτεινετε καποιεσ πηγεσ ειτε απο internet η απο καποιο βιβλιο που εφοδιαζουν ενα φοιτητη "μηχανικο" με πραγματικεσ γνωσεισ και οχι μονο θεωρια

....

Μου αρεσει παρα πολυ η θεωρια των ΗΛ/ΜΑΓΝ Πεδιων και οι πηγεσ ενεργειασ θα ηθελα να ασχοληθω στο μελλον με τισ τηλεπικοινωνιεσ και τα φβ......

το mail μου ειναι [email protected] an kaποιοσ απο εσασ εχει υλικο πανω στον ηλεκτρομαγνητισμο,τηλεπικοινωνιεσ,φωτοβολταικα θα με βοηθουσε παρα πολυ αν μου το εστελνε.....

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!

(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.