Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αγορά οργάνου total station


Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Μιας και είμαι καινούριος μηχανικός θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια total stations επειδη προκειται να αγορασω συντομα. Τι θα μου προτείνατε; Μην είναι υπερβολικα ακριβό μιας και οπως ειπα ειμαι νεος οποτε δεν ειναι οτι πιο ευκολο να δωσω ενα πολυ μεγαλο ποσο. Ευχαριστω εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μου πείτε την αποψή σας για τα total stations

TOPCON GPT-3005LN http://www.treeshop.gr/index.php?target=products&product_id=30069 και

 

 

TOPCON "GOWIN" TKS-202 http://www.treeshop.gr/index.php?target=products&product_id=30240

 

 

το πρώτο κάνει και μετρήσεις χωρίς πρίσμα το δεύτερο όχι..

 

 

 

επίσης θα με ευχαριστούσε να μάθω και την άποψη σας για το παρακατω GPS.

S60 (souths60b) http://www.geoshop.gr/product.php?open=83

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Κινέζος δεν πάυει να είναι Κινέζος...

Εγώ πάντως δεν θα μπορούσα να εμπιστευτώ εύκολα τον Κινέζο... μιας και μιλάμε για μετρήσεις ακριβείας...

 

Συνάδελφε μιας και είσαι Τοπογράφος, νομίζω ότι θα πρέπει να σκεφτείς και λίγο πιο πέρα, από το "είμαι νέος". Δεν θα είσαι συνέχεια νέος, και δεν νομίζω οτι το κόστος είναι τέτοιο έτσι ώστε κάθε δύο χρόνια να παίρνεις καινούργιο.

Ας πούμε, δεν το συζητάμε ότι το όργανο πρέπει να παίρνει μετρήσεις χωρίς πρίσμα, ειδικά άν δουλέυεις σε πόλεις. Δεν ξέρεις πόσο θα σου χρησιμεύσει. Μάλιστα πρέπει να ελέγξεις και σε τι απόσταση παίρνει. Εγώ π.χ. έχω ένα total station του 2002 με απόσταση χωρίς πρίσμα (πραγματικό) 90μ max (τότε εκεί έπαιζε) και μου την έχει δώσει πολλές φορές.

Σχετικά με τα GPS κάνε καμιά ερώτηση στην Topcon για τιμές, γιατί ένας φίλος μου είπε ότι μέχρι το τέλος του έτους έχει προσφορές. Λεπτομέρειες δεν ξέρω να σου πω.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33)