Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
gella

Άδεια συνεργείου αυτοκινήτων - μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων

Recommended Posts

τί σχέση έχει η πολεοδομία ??

η υπηρεσία που αδειοδοτεί τα συνεργεία είναι η Δ/νση Μεταφορών & επ/νιών

Οι άδειες λειτουργίας των συνεργείων είναι αορίστου ισχύος εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων κι όσο η άδεια είναι σε ισχύ μπορείς κανονικά να ανανεώνεις τους περ/κούς όρους. Πάνε πακέτο αυτά, το αντίθετο δεν μπορεί να συμβεί.

Αν δεν το ξέρουν πάρε μια απάντηση από το μεταφορών και τρίψτο στη μούρη τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Πολεοδομία την εμπλέκει το αρμόδιο Τμήμα Περιβάλλοντος στο οποίο έχω καταθέσει αίτηση για αναέωση Π.Ο.. Συγκεκριμένα θέλει τη γνώμη της όσον αφορά της χρήσεις γης κι εκεί κολλάμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφού έβγαλε άδεια λειτουργίας όλα αυτά είναι λυμένα από την οικοδομική άδεια.

μόνο αν είναι άσχετοι θα σε καθυστερήσουν..πάρε μαζί σου την οικοδ. άδεια και δείξτην

σε λίγο θα μου πεις ότι σου ζήτησαν να πας στην αρχαιολογία να πάρεις άδεια...χαχαχα

πάρε τις πληροφορίες σου από το Μεταφορών και μετά πήγαινε στην πολεοδομία...αμάν πια με την γραφειοκρατία..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ανανέωση Π.Ο., όντως απαιτείται προσκόμιση βεβαίωση χρήσης γης, οτι επιτρέπεονται οι συγκεκριμένες δραστηριότητες στη συγκεκριμένη περιοχή.

 

Στη προκειμένη περίπτωση, πρέπει να δεις τι λέιε ο 3710/08 για τα βαρέα οχήματα και τι περιορισμούς επιβάλλει (δεν θυμάμαι τι λέει), πιθανόν να απομακρύνει τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και να τα στελνει σε περιοχές ΒΙΟΠΑ, ΒΙΠΑ,κλπ... δες το λίγο

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην τα μπερδεύουμε

μιλάμε για υφιστάμενο συνεργείο, που έχει το δικαίωμα συνέχισης της λειτουργίας του. Δεν έχει βγει νόμος που ζητάει να μετακινηθούν τα ήδη λειτουργούντα "βαρέα" εκτός.

Μόνο για νέα ή επανέκδοσης άδειας δεν έχουν δικαίωμα.

Επομένως από τη στιγμή που ισχύει η άδεια λειτουργίας δεν μπορεί να μην ανανεώσει τους Περ. όρους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fraafr θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με αυτό που λες

μου έχουν τύχει 3 περιπτώσεις, η τελευταία στο δήμο Ν. Ψυχικού (επι της μεσογείων), όπου άλλαξαν οι χρήσεις γης με σύμφωνη γνώμη του δημ. συμβουλίου και όταν πήγα να ανανεώσω την ΜΠΕ, στη πολεοδομία μου είπαν οτι δεν επιτρέπεονται επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης (που ανήκουν τα συνεργεια), δεν μπορούσα να ανανεώσω την ΜΠΕ (απαιτείται για να βγάζει κάρτες καυσαερίων) αλλα είναι και προυπόθεση (μαζί με το πιστοποιητικό πυρασφάλιας) για την άδεια λειτουργίας σε ισχύ

τελικά μετά απο 4 μήνες έκλεισε το συνεργείο

 

στην περίπτωση του συναδέλφου, μπορεί να πάρει χρήση γης για ανανέωση ΠΟ, ΜΟΝΟ για συνήθη επιβατικά και ΟΧΙ για ΒΑΡΕΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

προς Θεού, να διαφωνήσεις όσο θες

κι αυτό που λες ακούγεται λογικό, αλλά όλα εξαρτιόνται από την άδεια λειτουργίας.

Ο νομοθέτης δεν έχει θέσει ζήτημα μετεγκατάστασης των ήδη λειτουργούντων συνεργείων βαρέων. Μπορούν να λειτουργούν κανονικά όπου κι αν βρίσκονται.

Επομένως η λογική λέει ότι για να είναι απολύτως νόμιμος θα πρέπει να έχει πάρει κι όλα τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος κοινώς έγκριση Π.Ορων.

Αν του απαγορέψουν την ανανέωση αυτομάτως θα έχει πρόβλημα στην συνέχιση της λειτουργίας του. Αλλά στην βασική νομοθεσία υπάρχει το πλαίσιο προστασίας του πολίτη από τέτοιου είδους πράξεις που του διασφαλίζει τα συμφέροντά του.

Γι αυτό είπα στον συνάδελφο (νομίζω αν και δεν βλέπω την ειδικότητά του) να ξεκινήσει από την Δ/νση που είναι αρμόδια για την αδειοδότηση-κλείσιμο τέτοιου είδους επιχειρήσεων κι αυτή που θα τον βοηθήσει να ξεκολλήσει το θέμα του.

Όλα εξαρτιόνται από την άδεια λειτουργίας σε ισχύ, είναι το πλέον "δυνατό" χαρτί, η Ε.Π.Ο. είναι παρελκόμενο σ'αυτή την περίσταση.

Δεν μιλάμε για την αρχή μιας τέτοιας πράξης που λειτουργούν ανάποδα τα παραπάνω.

 

Υ.Γ. κάτι που θυμήθηκα, η περίπτωση ανανέωσης της ΕΠΟ, είναι απλή υπόθεση χωρίς σοβαρή διαδικασία, εφόσον οι εγκαταστάσεις παραμένουν ως έχουν (δεν έχει αυξηθεί η ιπποδύναμη κλπ). Δεν καταθέτεις μελέτη, απλά με Υ.Δ. παίρνεις την ανανέωση. Πώς ο φίλος έμπλεξε, δεν μπορώ να καταλάβω ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έχει αλλάξει η χρήση γης, πράγματι δεν σου ανανεώνουνε την Α.Ε.Π.Ο., εφόσον στη νέα χρήση δεν επιτρέπεται η δραστηριότητα. Για αυτό οι διευθύνσεις περιβάλλοντος ζητάνε πρόσφατη χρήση γης ή υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού και του ιδιοκτήτη ότι δεν έχουν επέλθει αλλαγές στη χρήση γης της περιοχής μετά την ψήφιση του Ν. 3215/2003. Αυτό ισχύει ακόμη και στην περίπτωση που υπάρχει άδεια λειτουργίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν αντιλέγω, σ'αυτά που λέτε, σίγουρα θα ζητηθεί η νέα χρήση εάν υπάρχει.

Εγώ μιλάω στο ότι δεν μπορεί να κλείσει η επιχείρηση εφόσον δεν υπάρχει η αντίστοιχη νομοθεσία που να το προσδιορίζει. Επομένως αφού η επιχείρηση θα πρέπει να συνεχίσει την λειτουργία της, θα πρέπει να πάρει και την έγκριση της ΕΠΟ.

Η αρμόδια Δ/νση Μεταφορών θα δώσει τις κατάλληλες εξηγήσεις ώστε να "ξεκολλήσει" το θέμα του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν με απατά ημνήμη μου, στην εγκύκλιο της δ/νσης μεταφορών του 1997 (; ή του 98), σε κάποιο άρθρο της, αναφέρει οτι ναι μεν η άδεια λειτουργίας του είναι αορίστου χρόνου, με βασική προυπόθεση όμως οτι πρέπει να είναι και σε ισχύ συγχρόνως η ΜΠΕ και το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της επιχείρησης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.