Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης θέσης στάθμευσης


nikpat

Recommended Posts

Εγγρ-26484/93.
Δημιουργία θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και Συμβολαιογραφικές πράξεις.

Απαντώντας στο σχετικό έγγραφό σας, σας γνωρίζουμε τα εξής:
α) Εφόσον για την ανέγερση μεταφερόμενης κατασκευής (αποθήκης) στην εκτός σχεδίου βιομηχανική περιοχή της Κηφισιάς η
δημιουργία θέσεων στάθμευσης είναι υποχρεωτική τότε αυτές θα πρέπει να δεσμευτούν με συμβολαιογραφική πράξη σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-960/79 όπως αυτός τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τον Ν-1221/81.
Εάν οι θέσεις στάθμευσης είναι προαιρετικές δεν απαιτείται δέσμευση χώρου με συμβολαιογραφική πράξη και
β) η συμβολαιογραφική πράξη ισχύει για το χρονικό διάστημα υπάρξεως της εκάστοτε κατασκευής (κτιριακής) για το λόγο ότι η δέσμευση χώρου στάθμευσης συνδέεται με τις κτιριακές κατασκευές και όχι με το οικόπεδο ή γήπεδο

Προφανώς πρόκειται για κάποιο έγγραφο της αρμόδιας δ/νσης του Υπουργείου (ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. τότε)

Η ΥΔΟΜ θα πρέπει να το γνωρίζει

Edited by tetris
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καλημέρα συνάδελφοι,

Σε διώροφο κτίριο στο Μοσχάτο (συνεχές σύστημα), όπου είχαν εκδοθεί δύο οικοδομικές άδειες (μία για κάθε όροφο, 1976 και 1979) για κύρια χρήση αποθήκη, τακτοποιήθηκε η αλλαγή χρήσης σε βιοτεχνία και επέκταση ισογείου στον πίσω ακάλυπτο, βάσει Ν.4495/17 - κατηγορία 2. Δεν υπήρχαν τότε απαιτήσεις για ΘΣ, ούτε έλεγχοι σε φύτεση κλπ και ως εκ τούτου, ποτέ δεν δεσμεύτηκε θέση στάθμευσης.

Επιθυμεί η ιδιοκτήτρια (μία για όλο το κτίριο) να δεσμεύσει συμβολαιογραφικώς μία ανοιχτή ΘΣ στην πρασιά (η οποία αποτελεί και τον πλέον μοναδικό ακάλυπτο χώρο στο οικόπεδο, εμβαδού 9.00 * 5.00 επιστρωμένη όλη με σκυρόδεμα) παράλληλα με την σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών που θέλει να κάνει.

Δεδομένου ότι α) δεν υπήρξαν έλεγχοι για φύτεση ή απαίτηση για ΘΣΑ στο τότε διάγραμμα κάλυψης (ουσιαστικά τοπογραφικό) και β) η ΘΣ θα είναι ανοιχτή - δεν επηρεάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις (με ερωτηματικό καθώς με την ισχύουσα νομοθεσία, ο ακάλυπτος είναι όλος επιστρωμένος και δίχως φύτευση..), πώς θα το προχωρήσω?

Απλή συμβολαιογραφική πράξη δίχως να περάσει από e-adeies? Ούτε καν ενημέρωση φακέλου βάσει άρθρου 42 παρ 10 του Ν4495 μιας και δεν υπάγομαι σε αυτές τις περιπτώσεις (άντε μόνο στην πρώτη λόγω αλλαγής ιδιοκτήτη αλλά το θεωρώ υπερβολικό) ?

Link to comment
Share on other sites

[αφου εισαι σιγουρος οτι η αλλαγη χρησης δεν σε υποχρεωνει σε δημιουργια ΘΣΑ του 1221]

η μοναδικη ιδιοκτητρια, κατα την συσταση ΟΙ, θα ορισει στο σχεδιαγραμμα χρησης ακαλυπτων, το τμημα αβγδεα, όπου θα εχει αποκλειστικο δικαιωμα διελευσης και χρησης προς σταθμευση αυτοκινητου η "ταδε" ΟΙ.

Μιλας με τον συμβ/φο

 

Edited by dimitris GM
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Υπήρξε τακτοποίηση αλλαγής χρήσης (στην οποία δεν εξετάζεται η απαίτηση σε θέσεις στάθμευσης, όπως ακριβώς δεν εξετάζεται η εκ νέου απαίτηση σε οποιαδήποτε υπέρβαση δόμησης ακόμα και για τις πιο απλές περιπτώσεις οριζόντιας ή κατακόρυφης επέκτασης που τακτοποιείται). Δεν κάνω εκ νέου αλλαγή χρήσης (μέσω οικοδομικής άδειας ή ΕΕΔΜΚ) για να μπω στην διαδικασία ελέγχου απαίτησης θέσεων στάθμευσης.

Όπως και να'χει, το σκεπτικό σου ισχύει, σε ευχαριστώ Δημήτρη (για άλλη μια φορά!).

Edited by cv01302
Link to comment
Share on other sites

Τελικώς επικοινωνία με την αντίστοιχη ΥΔΟΜ ανέφερε ότι χρειάζεται απαραιτήτως οικοδομική άδεια. Μου είπαν για κατηγορία 3, αν και εκ των υστέρων βλέπω ότι δεν υπάρχει η αντίστοιχη περίπτωση στην κατηγορία αυτή. Όμως στην κατηγορία 1 αναφέρει και για "οποιαδήποτε περίπτωση που δεν ανήκει στις κατηγορίες 2 και 3".

Επομένως αναγκαστικά και μόνο μέσω οικοδομικής άδειας..

Link to comment
Share on other sites

"Τελικώς επικοινωνία με την αντίστοιχη ΥΔΟΜ ανέφερε ότι χρειάζεται απαραιτήτως οικοδομική άδεια"

 

για ποιο πραγμα χρειαζεται ΟΑ και τι ειδους;

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να σας ρωτήσω και 'γω για το πρακτικό του θέματος;; Έχουμε ένα κτίριο με άδεια του 1976 τριώροφη, η τυπική κάτοψη 200 τ.μ. το οικόπεδο 310 τ.μ. τα 31 τ.μ. είναι στον φωταγωγό- ακάλυπτο δεν υπάρχει πρόσβαση παρά μόνο μέσω του ημιυπόγειου χώρου, χρήσης αποθήκη ο οποίος θα αλλάξει χρήση σε γραφείο.

Δηλαδή χώρος πρακτικός και πραγματικός 82 τ.μ. (3,75*22,00) πεζοδρόμιο (τα 22 είναι βάθος)! Μέσα σ'αυτά τα 82 τ.μ. υπάρχει η σκάλα εισόδου της οικοδομής 2,00*1,50. Δεσμεύσεις ΧΣ δεν υπάρχουν. Σύμφωνα με ΠΔ111/04 θα πρέπει "1. Για κάθε 150 τ.μ. κατοικίας 1 θέση (άρα 3 θέσεις) 2. Για γραφεία κάθε 80 τ.μ. 1 θέση (άρα 2 θέσεις)... " Πως χωράνε 5 θέσεις οεο; Έτσι όπως τα βλέπω θα έπρεπε να έχω 150 τ.μ. ελεύθερα για να βάλω 5 θέσεις. Ή τελικά δεν κοιτάμε το πρακτικό του θέματος και απλά ορίζουμε ένα, μάλλον 2 τμήματα για την αλλαγή χρήση και απλά λέμε αυτά είναι! και τα αυτ/τα μπαινοβγαίνουν με γερανό!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέσεις στάθμευσης, με τους όρους και τις προδιαγραφές που προβλέπονται από τη νομοθεσία, τις εξαγοράζεις.

Γι περισσότερες λεπτομέρειες (απαίτηση θέσεων) δες Ν 960/79 (ΦΕΚ 194Α/79) άρθρο 1 παρ. 1α, σε συνδυασμό με το ΠΔ 350/96 (ΦΕΚ 230Α/96), ή το ΠΔ 111/04 (ΦΕΚ 76Α/04) αν είσαι στο ηπειρωτικό τμήμα της περιφ. Αττικής

συμπλ

για την πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης ισχύουν ειδικές προδιαγραφές (κλιση ράμπας, ακτίνα καμπυλότητας, διάταξη θέσεων, κλπ)

Edited by tetris
διόρθωση
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

"διάαξη θέσεβν". Το τελευταίο που έγραψες το έγραψες βιαστικά στην γλώσσα των Jedai και μπορεί να μην το καταλάβει. Πάντως να πω ότι αυτοκίνητα μπαίνουν και "με γερανό" στις θέσεις τους. Αρκετές φορές όταν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί η ράμπα ή για άλλους λόγους, μπορεί στο ισόγειο, όπου έχει πρόσβαση ένα αυτοκίνητο να τοποθετηθεί ασανσερ οχημάτων που θα τα κατεβάσει επίπεδο/α ή/και θα τα ανεβάζει επίπεδα. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, tetris said:

Αν δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέσεις στάθμευσης, με τους όρους και τις προδιαγραφές που προβλέπονται από τη νομοθεσία, τις εξαγοράζεις.

Γι περισσότερες λεπτομέρειες (απαίτηση θέσεων) δες Ν 960/79 (ΦΕΚ 194Α/79) άρθρο 1 παρ. 1α, σε συνδυασμό με το ΠΔ 350/96 (ΦΕΚ 230Α/96), ή το ΠΔ 111/04 (ΦΕΚ 76Α/04) αν είσαι στο ηπειρωτικό τμήμα της περιφ. Αττικής

συμπλ

για την πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης ισχύουν ειδικές προδιαγραφές (κλιση ράμπας, ακτίνα καμπυλότητας, διάταξη θέσεων, κλπ)  συμπλ  ΦΕΚ Δ 167/1993

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.