Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Τοπογραφική αποτύπωση αγροτεμαχίου Σέρρες


xstamatis

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους!

Είμαι νέος στο forum, και το βρίσκω εκπληκτικό!Επιτέλους ελπίζω να βρώ απαντήσεις!

 

Λοιπόν, είμαι νέος μηχανικός και μου έχει ζητηθεί να ορίσω τα όρια ενός αγροτεμαχίου (Νομός Σερρών, Δήμος Ν.Ζίχνης), με την προοπτική να περιφραχθεί.Το αγροτεμάχιο είναι εκτός σχεδίου, αλλά εντός ορίου του οικισμού Ν.Ζίχνης Σερρών.

 

Στον δήμο Ν.Ζίχνης μου έδωσαν ένα απόσπασμα χάρτη αγροτεμαχίων σε κλίμακα 1:5000 !

Εννοείται πως δεν έχει συντεταγμένες!

 

Ποιά είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω και από που θα μπορούσα να συλλέξω στοιχεία για τα όρια του οικοπέδου?

Έχει κανείς τριγονωμετρικά σημεία της περιοχής?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

---------------------------------------------

Κάποια απάντηση..?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

καλησπέρα σε όλους και χαιρετισμούς από Αθήνα.

 

Φίλε xstamatis

 

1. αποτυπώνεις ότι χαρακτηριστικό υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή του υπόψη αγροτεμαχίου και των γειτονικών του (σύρματα, πηγάδια, πασάλους, κτίσματα του οικισμού κλπ) σε τοπικό σύστημα (άσε όμως καλές στάσεις για να τις ξαναβρείς και - πιθανά - να τις εξαρτήσεις αργότερα).

 

2. σκανάρεις το διάγραμμα που σου έδωσαν και το "ρίχνεις" πάνω στην αποτύπωση που έκανες σε περιβάλλον CAD.

 

3. Φέρνεις σε προσεγγιστική κλίμακα 1:5000 το σκαναρισμένο και το μετατοπίζεις/στρέφεις κατάλληλα για να ταιριάξει σε κάποια απ' τα χαρακτηριστικά που αποτύπωσες. Ισως χρειαστεί και μικρή διόρθωση στην κλίμακά του. (εδώ σε θέλω...).

 

4. Επιστρέφεις στο πεδίο και χαράζεις τις κορυφές που προκύπτουν απ' τα προηγούμενα.

 

καλή τύχη

Link to comment
Share on other sites