Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Οπλισμός Προβόλου


 
astronomer

Recommended Posts

Καλησπέρα κύριοι, είμαι φοιτητής και έχω να παραδώσω στατικά για μία εργασία, στον ξυλότυπο λοιπόν (τον οποίο παραθέτω) έχω έναν πρόβολο μήκους 2,3 μέτρων και φάρδους 5,2 χρησιμοποίησα στατικό πρόγραμμα για την επίλυση και μου έχει βγάλει ως οπλισμό από πλάκα φ10/20 και φ10/50 και στην δευτερεύουσα διεύθυνση και πάλι φ10/20 (είναι τριέρεστη η πλάκα! και έχει πάχος 18 cm.) Οπότε η απορία μου είναι η εξής: λογίζεται ως πρόβολος ή Ημιυπαίθριος; Και είναι αρκετά τα σίδερα αυτά καθώς σκέφτομαι να πάω σε διάμετρο της τάξης του φ12 επειδή έχω 2,3 μέτρα άνοιγμα! Πώς γίνεται ο σωστός οπλισμός?

 

 

provolos.th.png

Η εικόνα που υποσχέθηκα!

Edited by AlexisPap
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Γνώμη μου είναι να το υπολογίσεις με το χέρι και να αφήσεις τα προγράμματα.

Στα προγράμματα πηγαίνεις όταν έχεις μάθει ήδη να λύνεις με το χέρι.

Επίσης δεν έχει σχέση αν είναι πρόβολος ή ημιυπαίθριος, αυτά είναι των αρχιτεκτόνων.

 

Και ξαναδες καλύτερα το σχήμα σου, γιατί δεν είναι πρόβολος.

Edited by Mercedes
Link to comment
Share on other sites

Σας προτρέπει ο καθηγητής σας να χρησιμοποιείτε επώνυμα στατικά προγράμματα για επιλύσεις; Έχω μείνει πίσω μάλλον γιατί στη δική μας σειρά μας έβαζαν να λύνουμε τα πάντα με το χέρι.Μόνο τα Ν-Q-M με κάποιο προγραμματιζόμενο κομπιουτεράκι (για τους πιο προνομιούχους)....

 

Το αν ειναι Η.Χ. πως εμπλέκεται με τα στατικά; Τι σε ενδιαφέρει ο ΓΟΚ σε σχέση με αυτό;

Προσωπική εκτίμηση χωρίς να έχω εικόνα όλου του ξυλοτύπου σου και της όλης κατασκευής το φερούσι στη δεξιά γωνία με χαλάει και με ανησυχεί για μήκος 3 μέτρων. Αν υπάρχει η αρχιτεκτονική δυνατότητα αλλαξέ το, πχ κολώνα στην κάτω δεξιά γωνία.

Link to comment
Share on other sites