Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επιστημονικό Κομπιουτεράκι για μιγαδικούς


ALdaperan

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

είμαι φοιτητής ΗΜ και θα ήθελα αν σας είναι εύκολο να μου προτείνετε κάποιο επιστημονικό κομπιουτεράκι

 

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα ένα casio fx350 MS αλλά πλέον δεν μου αρκεί διότι δεν έχει πράξεις με μιγαδικούς αριθμούς

Χρειάζομαι ένα κομπιουτεράκι που να κάνει πράξεις με μιγαδικούς καθώς και μετατροπές από καρτεσιανή μορφή <=> πολική μορφή

 

Σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω για την εξέταση ενεργειακών κυκλωμάτων και των συστημάτων ηλ ενέργειας όπως θα καταλάβατε .. γι αυτό χρειάζομαι μιγαδικούς

Έχω δεί κάποια Texas Instruments αλλά είναι πανάκριβα (πχ αυτό http://www.plaisio.gr/Furntiture/Office-Machines/Calculators/Scientific/Texas-Instruments-Ti84-Plus-Silver-Edition-84PLSE-CLM-2E5-B.htm ) και δε ξέρω αν θα μου χρησιμεύσουν ποτέ όλες τους οι λειτουργίες..

 

Μήπως έχετε να προτείνετε κάτι ;

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι απαραίτητο να δώσεις αυτό το ποσό για calculator παρά αν θες εκτός από πράξεις να μπορεί να τρέχει προγράμματα (πχ επίλυση και εξομοίωση κυκλωμάτων). Στο πλαίσιο υπάρχουν και φθηνά πχ citizen ή TI, αλλού μπορείς να βρεις και φθηνότερα κινέζικα, αν θες κάτι καλύτερο ποιοτικά πας σε HP. Αν έχεις smartphone μπορείς να εγκαταστήσεις κάποιο πρόγραμμα ή calculator emulator που είναι και δωρεάν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εχω αυτό http://www.skroutz.gr/s/31815/Casio-FX-992S.html από τότε που ήμουν φοιτητής. Τη μετατροπή την κάνει στους μιγαδικούς, αλλά τώρα για πράξεις απ' ευθείας απ' ότι θυμαμαι δεν κάνει. έκανα τις μετατροπές και μετά τις πράξεις..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για αυτά που θέλεις το πιο απλό επιστημονικό calculator αρκεί. Μην πας σε κάτι πολύ ιδιαίτερο πχ να βγάζει γραφικές παραστάσεις, καθως μπορεί να μην σε αφήσουν να το παίρνεις μαζί σου σε εξετάσεις.

Link to comment
Share on other sites