Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγγραφή στο ΤΠΕΔΕ Μηχανικού Τ.Ε.


apostan

Recommended Posts

Είμαι μηχανικός Τ.Ε. έχω ασφάλεια ΤΣΜΕΔΕ και ατομικό ΜΕΕΠ και ΜΕΚ. Για συμμετοχή σε διαγωνισμούς δημοσίων έργων θα πρέπει να έχω γραφτεί στο ΤΠΕΔΕ;

Link to comment
Share on other sites

Συναδελφε ναι...κι εγώ εχω γραφτεί κανονικά. Δεν υποχρεουσαι να γραφτείς σε εργοληπτικο σύνδεσμο. Βέβαια, σε κάποιο τοπικ εδώ, τρίτος συνάδελφος αναφέρει πως το τπεδε δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά αμφιβάλλω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το χουμε κάνει κουβέντα συνάδελφε, αλλά δεν κατέληξε κάπου. Αν ψάξεις τα αναλογα τόπικ θα δείς τα επιχειρήματα του συναδέλφου.

Link to comment
Share on other sites

η διακήρυξη γράφει στα απαιτούμενα δικαιολογητικά

Να έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τις εργοληπτικές οργανώσεις, εφόσον είναι εγγεγραμμένη.

 

πχ οι τεχνολόγοι δεν εγγράφονται στο ΤΕΕ παίρνεις βεβαίωση ότι δεν μπορούν να σε εγγράψουν

ώστε σε περίπτωση ένστασης να είσαι καλυμμένος

το ΤΠΕΔΕ δεν νομίζω ότι δίνει τέτοια βεβαίωση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

επανέρχομαι στο ερωτημα μου, ακουσα ότι πλεον δεν είναι υποχρεωτικο να εισαι στο ΤΠΕΔΕ ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Ναι ισχύει υπό προυποθέσεις (ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ μετά του '93 και εφόσον είναι στον κλάδο εφαπαξ ... Πρόνοιας) εδώ και παραπάνω από χρόνο.

Δες εδώ ... την διαδικασία την έχω κάνει .... είναι απλή ... ΤΠΕΔΕ--->Τράπεζα για πληρωμή τυχόν οφειλών---->ΤΠΕΔΕ παίρνεις την βεβαίωση διαγραφής ... και όταν πάρεις σύνταξη θα σου επιστραφούν (!!!!) ... το γράφει και η βεβαίωση που θα πάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λόγο να γραφτείς ΤΠΕΔΕ; ούτε για αστείο πλέον. Καλυτερα βαζε σε ενα συνταξιοδοτικό αυτά τα 332 ε κάθε ετος.

 

Φυσικα αν εισαι 93 ασφαλισμένος και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Προς ασφαλισμένους προ του 93: