Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θέματα οικοδομικής και γενικής επίβλεψης οικοδομής


anavatis

Recommended Posts

θα γίνει ειδική στεγάνωση και ενίσχυση με ελάσματα στις περιοχές που τοποθετήθηκαν βλήτρα.

ήταν απαραίτητα διότι δεν αφέθηκαν εξ' αρχής οι απαιτούμενες αναμονές.

Link to comment
Share on other sites

Δηλάδη τι θα κρατίσουν τα βλύτρα ? το πεζοδρόμιο? γιατί δεν το κάνατε επί εδάφους προσέχοντας την συμπήκνωση?

Link to comment
Share on other sites

μπα επί εδάφους όχι, ακόμα κι αν η ποιότητα του εδάφους το επέτρεπε.υπάρχουν πολλά κακά παραδείγματα με αστοχίες. δεν θα το ακολουθούσα προσωπικά αν και εφικτό. επιπλέον το έδαφος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πάρα πολύ μαλακό, η περιοχή έχει όνομα για τα εδάφη από "άσπρο-πηλό""ασπροπηλιές". οι αναμονές θα αφήνονταν εξ' αρχής και θα αποφεύγονταν τα βλήτρα/τρύπες αλλά οι εργολάβοι δεν μπορούσαν να τις αφήσουν γιατί ακόμα το έδαφος βρισκόταν στη στάθμη του ισογείου και ο χώρος περιμετρικής εκσκαφής για εργασίες δεν το επέτρεπε 1.00 μ. ενώ θέλαμε το πεζοδρόμιο μεγαλύτερο 1.50μ. (λόγω αρχιτεκτονικής και κλίμακας κτηρίου). στην περίπτωση αυτή θα γίνει επιπλέον στεγάνωση στις περιοχές των βλήτρων.

Edited by anavatis
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κρατησουν τα βλητρα το πεζοδρομιο, αλλα και να ρηγματωθει στον αρμο που ειναι το προβλημα?? Ειδικα αν μπει επικαλυψη υπαρχει λυση..

Δεν ειναι αυτο το θεμα βεβαια...

Οσο για τις αναμονες, θα μπορουσες να αφησεις 50εκ και να ματισεις μετα...

Link to comment
Share on other sites

@terry,

στην επαφή θα ρηγματωθεί σίγουρα και πολύ ... ο οπλισμός είναι σχεδόν στην κάτω παρειά ... αλλά όπως είπες υπάρχει λύση ...

Εκείνο (άσχετο) που προσπαθώ να καταλάβω είναι γιατί το καλούπι είναι τόσο ψηλό. Ο μπετατζής, είτε προσπαθούσε να συνδυάσει ότι ταμπάνια είχε, είτε ήταν νέος και είχε γυναίκα στο μυαλό του την ώρα που το έκανε ή κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω ... @anavatis μπορείς να βοηθήσεις ;

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο δεν ειπα???

Λες να το κρατησουν τα βλητρα???

Ειναι ενα συν βεβαια, αλλα μεχρι εκει..

Το καλουπι εγω το βλεπω κοντα 30εκ..

Ας μας πει ο αναβατης αν ειναι τοσο..

Link to comment
Share on other sites

Η ύπαρξη των βλήτρων ενδεχπμένως να είναι η αιτία αστοχίας της μόνωσης.

Το πάχος του πεζοδρομίου φαίνεται μεγάλο.

Το ότι τα βλήτρα είναι πιο κοντά στην άνω παρειά ή στη κάτω μου κάνει το ίδιο. Θα προτιμούσα να μη μπουν καθόλου και να γίνει μια ελαστική-στεγανή συγκόλληση κατά μήκος του αρμού αυτου.

Link to comment
Share on other sites

@terry,

Δε διαφωνούμε στο αποτέλεσμα ... τα βλήτρα θα το κρατήσουν (με ?) σε διαφορική ... ο άνω αρμός είναι άσχετος και βέβαιος ... λόγω θέσης βλήτρων ...

 

@kostassid,

σύμφωνοι με τη λύση αλλά πέφτουμε πάλι σε θέματα καλής συμπύκνωσης και ενδοτικότητας εδάφους ... μεγάλο το μήκος ...

Edited by kan62
Link to comment
Share on other sites

ελαστική-στεγανή συγκόλληση κατά μήκος του αρμού αυτου.

 

Αυτο ακριβως εννοουσα..

Αλλα μην τα κανουμε τραγικα....

Αν στεγανωθουν περιμετρικα τα βλητρα δεν θα εχει θεμα..

Ακομα καλυτερα να γεμιζε η οπη πχ με πολυουρεθανικο σφραγιστικο πριν "καρφωθει¨ το βλητρο...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αρκεί ... μη το κάνουμε θέμα ... έτσι και αλλιώς λύνεται ...

Ο συνάδελφος για άλλο ζήτησε γνώμη ...

@anavatis, οι δύο γωνιές 90 και το ενδιάμεσο οριζόντιο τμήμα της υδρορρόης (που φαντάζομαι και με την ποσότητα νερού που είπες) δεν σε απασχολούν ;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.