Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Λογισμικό για τεχνικό γραφείο


af.civileng

Recommended Posts

Καλησπέρα σας... Είμαι νέος Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ και αποφάσισα να ανοίξω το δικό μου τεχνικό γραφείο... Ποια προγράμματα πιστεύετε ότι είναι απαραίτητα για αρχή;

 

Εγώ σκέφτομαι ArchiCAD για αρχιτεκτονικά, Stereostatica για στατικά, Civil για αμοιβές και EnergyBuilding για ενεργειακές μελέτες και επιθεωρήσεις...

 

Αναμένω γνώμες και συμβουλές...

Link to comment
Share on other sites

Για επιθεώρηση ένα excel θέλεις και το πρόγραμμα του ΤΕΕ, στα υπόλοιπα να περιμένεις μέχρι να βγεί αναβάθμιση στο στερεοστάτικα (δές και τα υπόλοιπα έχουν καλύτερες τιμές και έχουν κάνει πολύ καλη δουλειά όπως το ΡΑΦ της τολ, Fespa,ScadaPro), επίσης η ACE HELLAS δίνει σε καλή τιμη το ARCHLine με το ECOLINE για ΚΕΝΑΚ+επιθεώρηση σε πολύ καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να κάνεις τέτοια επένδυση σήμερα σε λογισμικά πακέτα. Έχεις τέτοιο όγκο εργασιών που να μπορέσεις να τζιράρεις το κόστος τους;(αδιάκριτη ερώτηση)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για επιθεώρηση ένα excel θέλεις και το πρόγραμμα του ΤΕΕ, στα υπόλοιπα να περιμένεις μέχρι να βγεί αναβάθμιση στο στερεοστάτικα (δές και τα υπόλοιπα έχουν καλύτερες τιμές και έχουν κάνει πολύ καλη δουλειά όπως το ΡΑΦ της τολ, Fespa,ScadaPro), επίσης η ACE HELLAS δίνει σε καλή τιμη το ARCHLine με το ECOLINE για ΚΕΝΑΚ+επιθεώρηση σε πολύ καλή τιμή.

 

Το ArchiCAD βασικά είναι αδιαπραγμάτευτο...

 

Το Stereostatika το έχω μάθει στην σχολή και στην πρακτική μου άσκηση και μου φάνηκε πάρα πολύ καλό (έχοντας δει μόνο το Fespa ως εναλλακτική βέβαια)...