Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Βιβλία - Πρότυπες μηχανολογικές μελέτες


tsikis

Recommended Posts

Είμαι νεος μηχανικός και ενδιαφέρομαι να βρω παραδείγματα μηχανολογικών μελετών,αδειών λειτουργίας και πυρασφάλειες ετσι ώστε να μπορεσω να κανω μια αρχή και να πάρω μια ιδέα για το επαγγελμα του μηχανολόγου μηχανικού.Δεν ξέρω αν παίζει καποιο ρόλο αλλα είμαι απο ΤΕΙ.Ευχαριστώ. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτό το βιβλίο σου κάνει ή αυτό;

 

Εδώ θα βρεις και άλλα χρήσιμα βιβλία για μηχανολόγους και όχι μόνο;

 

Από τη δομική πληροφορική κυκλοφορούν έναντι 75€ σχέδια προδιαγραφών ηλεκτρομηχανολογικών μελετών. Θα τα βρεις εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Στο δεύτερο λινκ που δίνεις μήπως γνωρίζεις αν οι μελέτες έχουν και boiler στο κύκλωμα. (έχω τον Σελλούντος που είναι πολύ ολοκληρωμένο αλλά τα boiler τα έχει ξεχάσει μάλλον :P )

Link to comment
Share on other sites

Προσοχη,μερικα βιβλια λενε οτι περιεχουν cd αλλα τελικα δεν εχουν! Μου ηρθαν σημερα μερικα βιβλια κ απο τα μισα ελλειπε το δισκακι. Κ δεν νομιζω να τα πηρε ο κουριερ :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημερα εκτιμωντας τις αποψεις σας θα ηθελα να μου δωσετε μια απαντηση σχετικα με το εξης θεμα.θα ηθελα να μου προτεινετε βιβλια σχετικα με τις μελετες που αφορουν θεματα μηχανολογων(αεριο, θερμανση,ανελκυστηρα,πυρασφαλεια,κλιματισμο κτλ.)Ευχριστω πολυ περιμενω απαντηση

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο forum giorgio.

Θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία γιατί αντίκειται στους Κανόνες Συμμετοχής του Forum που θα τους βρεις

ΕΔΩ.

Ευχαριστώ.

 

Για το ερώτημά σου κοίταξε και ΕΔΩ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...