Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μεζονέτα ή ισόγεια μονοκατοικία (παράμετρος κόστος)


Διαφάνεια

Recommended Posts

Έχω την εξής απορία :

 

αν χτίσουμε, με τα ίδια τετραγωνικά μια μονοκατοικία και μία μεζονέτα. Και στις δύο περιπτώσεις θα γίνει η χρήση των ίδιων υλικών. Μπορούμε εμπειρικά να υπολογίσουμε την διαφορά στο κόστος των δύο κατασκευών;

Στην περίπτωση της μεζονέτας θα έχεις αυξημένο κόστος καλουπώματος και ίσως αυξημένο κόστος κουφωμάτων.

 

Είμαι νέος μηχανικός και ευχαριστώ εκ των προτέρων κάθε βοήθεια.

Edited by myri
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, όταν αναφέρεσαι στην μονοκατοικία, εννοείς όλα τα τετραγωνικά σε ένα επίπεδο ? Από την εμπειρία την δική μου δεν βλέπω την διαφορά στο κόστος, εφόσον βέβαια διατηρήσεις την ίδια συνολική επιφάνεια και στις δυο περιπτώσεις. Για το καλούπωμα που αναφέρεις, σου σημειώνω το εξής, ότι στην μεζονέτα θέλεις μια πλάκα ακόμη, ενώ στο ένα επίπεδο θέλεις μεγαλύτερη θεμελίωση. Γενικά, τα κυβικά που απαιτούνται για μια θεμελίωση είναι πολλά περισσότερα από να σηκώσεις έναν ακόμη όροφο. Τώρα για τα κουφώματα, σύμφωνα με την δική μου εμπειρία, δεν νομίζω να έχουν ουσιαστική διαφορά....

 

Αν θέλεις δώσε μας μερικά ποιο συγκεκριμένα ερωτήματα που σε απασχολούν να δούμε πιο αναλυτικές απαντήσεις.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να κάνεις πλήρη οικονομοτεχνική μελέτη για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.

 

Αν έχεις 2 ορόφους θα έχεις μικρότερο κόστος από την θεμελίωση αλλά θα πληρώσεις την σκάλα, τον ανελκυστήρα (χρειάζεται αν μείνει κάποιος με κινητικά προβλήματα εκεί), και θα χάσεις τα ωφέλιμα τετραγωνικά του κλιμακοστασίου.

 

Αν βάλεις στέγη, στην μεζονέτα θα σου έρθει πιο οικονομική.