Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πέδιλα ή πεδιλοδοκοί


 
margaritta

Recommended Posts

Για να προλάβω την πιθανή κατακραυγή ενημερώνω ότι είμαι εντελώς αρχάρια στο θέμα στατικές μελέτες. Παρόλαυτα κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσω και αυτή η στιγμή μόλις ήρθε. Κάνω λοιπόν την πρώτη μου στατική μελέτη, με κάποια υποστήριξη κυρίως από τους μηχανικούς του προγράμματος που χρησιμοποιώ. Η μελέτη μου είναι για μία 2όροφη κατοικία με υπόγειο (το οποίο είναι περίπου μισό από το ισόγειο) και δώμα. Στην αρχή είχα θεμελιώσει με πέδιλα και συνδετήρια σε 2 στάθμες μία κάτω από το υπόγειο στο -3.00 και μια στο 0.00. Μετά από διάφορες συζητήσεις αποφάσισα να θεμελιώσω όλα στο -3.00 με πεδιλοδοκούς. Μήπως η χρήση πεδιλοδοκών είναι υπερβολική? Μήπως τα απλά πέδιλα με τα συνδετήρια αρκούν?

Link to comment
Share on other sites

Το πρόγραμμα μου το δέχτηκε ,απλά το είδε ένας φίλος μηχανικός και με τρόμαξε λέγοντάς μου ότι δεν έχει δει οτέ σκέτα πέδιλα και είναι πολύ επικίνδυνο να το λύσω έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε πεδιλοδοκούς όσο πιο μικρές επιτρέπει ο κανονισμός και λογικά με τα ελάχιστα σίδερα. Στο τέλος το ίδιο πράγμα θα είναι για μικρή κατασκευή. Τα πέδιλα στην πράξη οι μπετατζήδες τα φορτώνουν μπετό και ποτέ δεν γίνονται κωνικά.

Link to comment
Share on other sites

...με τρόμαξε λέγοντάς μου ότι δεν έχει δει οτέ σκέτα πέδιλα και είναι πολύ επικίνδυνο να το λύσω έτσι.

 

Τώρα τρόμαξα κι εγώ! :smile:

Έχω κάνει πάμπολλα διώροφα με μεμονωμένα πέδιλα... Λες να πέσουν; :wink:

 

Πρόσεχε από που ζητάς βοήθεια, όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν όταν δεν έχουν ευθύνη...

 

Στα συνήθη διώροφα με σεπ = 150kPa, τα πέδιλα βγαίνουν σχεδόν πάντα μεταξύ 1,6x1,6m 2,3x2,3m. Κατασκευάζονται ως παραλληλεπίπεδα με ύψος 0,5m (όχι ως κώνοι) και βγαίνουν κατά τι οικονομικότερα από ο,τι αν γινόντουσαν κώνοι 75cm.

Edited by AlexisPap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πεδιλοδοκούς βάλε και φυσικά ισοσταθμη θεμελίωση.