Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Like-it Αξιολόγηση επιχειρήσεων


magos88

Recommended Posts

Καλησπέρα στα μέλη του Michanikos.gr και εν δυνάμει συνάδελφους,

 

είμαι τελειόφοιτος φοιτητής αρχιτεκτονικής και μαζί με ένα φίλο μου κατασκευάσαμε μια ιστοσελίδα αξιολόγησης προϊόντων και υπηρεσιών με την επωνυμία Like-it. like-it.png

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως στη σελίδα μας υπάρχει διαθέσιμη η κατηγορία των τεχνικών επαγγελμάτων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, και άλλα).

 

Σας καλούμε λοιπόν, όσους διαθέτετε χρόνο και όρεξη, να βοηθήσετε τους συνεργάτες σας καταχωρώντας τις επιχειρήσεις τους και αφήνοντας ένα σχόλιο γι' αυτούς και αντίστοιχα να ζητήσετε από αυτούς να κάνουν το ίδιο για τη δικιά σας επιχείρηση. Έτσι σε περίπτωση που κάποιος αναζητά την σχετική κατηγορία θα μπορεί να δει την επιχείρηση σας. (θα μπορούσε κανείς να πει πως λειτουργεί σαν ένας χρυσός οδηγός που ο επισκέπτης καταχωρεί τη γνώμη του). Η ιστοσελίδα λειτουργεί λιγότερο από ένα μήνα, με 2500 επισκέψεις κατά το μήνα Ιούνιο (αν κάποιος το επιθυμεί μπορώ να στείλω jpeg με τα στατιστικά).

 

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail στο [email protected]. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

 

Με εκτίμηση,

Παναγιώτης Δρούγκας

 

 

magos88 καλωσήλθες στο φόρουμ.

Απαγορεύονται οι διαφημίσεις εμπορικής δραστηριότητας. Ένα site που περιέχει διαφημίσεις ή υπηρεσίες επι πληρωμή εμπίπτει στην κατηγορία αυτή, οπότε αφαιρέθηκαν τα links. Το θέμα δε θα κλειδωθεί εφόσον η καταχώρηση στον κατάλογό σας είναι δωρεάν.

 

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

Gousgounis

Edited by Gousgounis
Link to comment
Share on other sites