Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
seto_caiba

Υπάρχει ελπίδα για τους Νέους Μηχανικους;

Recommended Posts

Ε καλά τώρα...αυτό με τους καθηγητές είναι ανέκδοτο στο Ελλαδιστάν με πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις...αν δείτε και τον πρώην πρύτανη, του ΕΜΠ παρακαλώ, θα καταλάβετε ότι μιλάμε για παρακμή όχι αστεία...

 

Μόνο 10 καθηγητές στην Ελλάδα αξίζουν οι υπόλοιποι νύχτα μπήκαν...νύχτα θα φύγουν...κανείς δεν τους ξέρει και ούτε φυσικά και θέλει να του μάθει...

 

Τα παιδια ουσιαστικά εδώ αχρηστεύονται. Τους καλούς τους αρπάζουν έξω. Μέσα μένει η σαπίλα.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι οι καλοί πλέον φεύγουν στο εξωτερικό...Οχι γιατί το επιλέγουν αναγκαστικά, αλλά γιατί είναι καλύτερο γι'αυτούς και το ξέρουν!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στους ηλεκτρολόγους να προστεθούν οι μηχανικοί δικτύων και τηλεπικοινωνιών που ήδη έχουν κινήσει τα νήματα για τη μετονομασίας τους σε ηλεκτρολόγους.

Είναι ακόμα και η νέα σχολή αρχιτεκτονικής στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.. Είναι και οι μηχανολόγοι που εξισώθηκαν με τους διαχείρισης ενεργειακών πόρων, μηχανικών παραγωγής κ.α.

Χώρια οι θετικές επιστήμες που σιγά σιγά μπαίνουν στις εργασίες μηχανικών π.χ. γεωλόγοι.

 

Πάντως το πρόβλημα δε είναι του κλάδου. Σε όλες τις επιστήμες (οικονομία, πληροφορική, ιατρική, νομική, φιλολογία, φυσικομαθηματικά) παντού υπάρχει υπερπροσφορά αποφοίτων. Για ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ λόγους προσπαθούσε η κυβέρνηση να ευχαριστήσει όλους τη υποψήφιους. Το θέμα λοιπόν είναι πολιτικό και όχι το παιδιών που έχουν όνειρα να σπουδάσουν.

Είναι βλέπεις της μόδας οι ΗΜΜΥ και έτσι και οι ηλεκτρονικοί Κρήτης γράφουν ΗΜΜΥ την σχολή τους παραμυθιάζοντας τους υποψήφιους . Γιά αυτό πάνε γιά ηλεκτρολόγοι .

Από την άλλη έχει πολλές σχολές σε επαρχιακά πολυτεχνεία που πρέπει να καταργηθούν , όπως βέβαια και η ΣΕΜΦΕ .

 

Στο θέμα των γεωλόγων έχεις άδικο , γιατί σε πολλά θέματα οι ΠΜ ανακατεύονται ενώ υπάρχουν άλλοι επιστήμονες με τις απαιτούμενες γνώσεις .

Αυτά πρέπει να πάψουν . Και κυρίως στα εξειδικευμένα θέματα πρέπει να υπάρχουν εξειδικευμένες γνώσεις και όχι δικαιώματα του 1934 .

 

Σήμερα αναφέρει ο υπουργός παιδείας ότι παρ' ότι θα κλείσουν 140 τμήματα , ο αριθμός των εισακτέων δεν θα μειωθεί , αφού σύμφωνα με την ΕΕ πρέπει μέχρι το 2020 ο αριθμός των πτυχιούχων στις ηλικίες 30-34 να είναι 32 % , ενώ τώρα είναι 23 % .

 

Τώρα τι θα κάνουν όλοι αυτοί οι πτυχιούχοι , είναι ένα θέμα που αφορά τον στρατηγικό σχεδιασμό μιάς χώρας με ευρύτατο και αντιπαραγωγικό δημόσιο τομέα .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέλετε κι άλλη "ελπίδα"; Η κυβέρνηση μελετά την κατάργηση του αφορολογήτου μόνο για ελεύθερους-επαγγελματίες και αγρότες. Το ελληνικό ψευδοκράτος θέλει να μας ρημάξει στη φορολογία για να χρηματοδοτήσει τον στρατό κατοχής των ΔΥ.

Καλύτερα άνεργος.

Edited by Julius Caesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού ρωτάτε, να ρωτήσω κ εγώ κάτι λοιπόν για σφυγμομέτρηση:

 

για πόσα λεφτά θα πηγαίνατε σε αξιόλογο έργο σε τριτοκοσμική χώρα?

 

Ακομα και εκει, η πραγματικοτητα ειναι πως τα πανεπιστημια της Κινας, του Βιετναμ και της Ινδιας εχουν βγαλει και συνεχιζουν να βγαζουν πτυχιουχους κατα χιλιαδες ετησιως, οι οποιοι εχουν "ριξει" τους μισθους και στον τεχνικο κλαδο. Π.χ. στη Αφρικη ο Αμερικανος η ο Ευρωπαιος δεν θα παει για 1.500 $ τον μηνα. Ο Κινεζος ομως-που εχει ξεκινησει απο πολυ χαμηλοτερη αφετηρια την ζωη του- θα παει. Μεσα στα επομενα χρονια οι αποφοιτοι της Ασιας θα εχουν κατακλεισει τον κλαδο σχεδον παντου (στις χωρες του Αραβικου κολπου εχουν ηδη αρχισει να κατακτουν τον τεχνικο κλαδο).

 

Θέλετε κι άλλη "ελπίδα"; Η κυβέρνηση μελετά την κατάργηση του αφορολογήτου μόνο για ελεύθερους-επαγγελματίες και αγρότες.

 

Ιουλιε Καισαρα για να μην ειμαστε αδικοι υπαρχουν δυο ακομα δεδομενα που πρεπει να συνυπολογισουμε :

1) Το γνωστο "500αρικο" οδευει προς καταργηση

2) Πλεον θα λογιζονται "εσοδα-εξοδα" για ολους (πλην ΥΚΩ και δανειων). Αρα η φορολογητεα υλη θα πεσει κατα πολυ αφου θα εκπιπτουν τα παντα.

Edited by thodoris1982

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas οι ΗΜΜΥ δεν παραμυθιάζουν καθόλου τους φοιτητές και ούτε τους ενδιαφέρει η εξίσωση και μετονομασία τους με τους Ηλεκτρολόγους. Έτσι και αλλιώς ασχολούνται με τελείως διαφορετικό αντικείμενο και μεγάλο % συνεχίζει κυρίως Αμερική που υπάρχουν αναλόγου προφιλ θέσεις εργασίας. Οπότε άν δεν γνωρίζουμε δεν "πετάμε" χύμα απόψεις για ένα ολόκληρο κλάδο συναδέλφων...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω ξερω οτι η Τουρκια στα θετικα για επενδυσεις που παρουσιαζει στους υποψηφιους επενδυτες ειναι

οτι τα πανεπιστημια της βγαζουν χιλιαδες χιλιαδων επιστημονων και μηχανικων. Εδω το προσωπικο με

υψηλα προσοντα θεωρειται βαρυδι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης να πείτε στους καθηγητές να μη δίνουν τις ερωτήσεις των εξετάσεων στα κομματόσκυλα, να μη διπλαρώνουν φοιτήτριες μέσα στις αίθουσες, να μη περνάνε αέρα πατέρα τα κομματόσκυλα προκειμένου να τους ψηφίσουν στα συμβούλια, να μη δέχονται με κομματικά κριτήρια μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές, να μη προτείνουν τους φοιτητές να αγοράζουν μόνο τα δικά τους βιβλία, να μη μ@λ@κ***νται επί 2 ώρες και να κάνουν μάθημα μόνο τη 1, σε μάθημα ενιαίο 3ών ωρών, να μη χλευάζουν τους φοιτητές όταν γράφουν μάθημα, να μη καπνίζουν μέσα στις αίθουσες, να βουλώνουν το κ@λ@στομά τους όταν γράφουνε τα παιδιά εξετάσεις ή αν θέλουν να κάνουνε κουβέντα να την κάνουν σε καφενείο και όχι την ώρα της εξέτασης..... Να γράψω και άλλα; Θα μου πείτε ότι αυτά είναι εξαιρέσεις ε;

 

Κούρεμα και στους καθηγητές! Παραμάκρυνε το θράσος! Τώρα με τη φορολόγηση των πτυχίων θα ξεσαλώσουν. Πτυχία μεταπτυχιακά διδακτορικά δημοσιεύσεις.. Τέλος το οικονομικό πρόβλημα της χώρας.. Στα 1800 τα 1000 φόροι.. Τι μας περιμένει ακόμα..

Και όταν λέμε "ερευνητικά προγράμματα" ενοούμε ερευνητικά και όχι ιδιωτικές δουλειές με έξοδα του Πολυτεχνείου.

Και η άρση της μονιμότητας στους Δ.Υ. να αρχίσει από τους καθηγητές ΑΕΙ. Αλλά οι νεοφιλελεύθεροι παπαγάλοι πολιτικοί-δημοσιογράφοι, εδώ αλληθωρίζουν. Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει.

 

Στο θέμα των γεωλόγων έχεις άδικο , γιατί σε πολλά θέματα οι ΠΜ ανακατεύονται ενώ υπάρχουν άλλοι επιστήμονες με τις απαιτούμενες γνώσεις .

Αυτά πρέπει να πάψουν . Και κυρίως στα εξειδικευμένα θέματα πρέπει να υπάρχουν εξειδικευμένες γνώσεις και όχι δικαιώματα του 1934 . .

BAS εσύ δεν έχεις δίκιο! Άσε το ΄34. Ρώτα και τους μεταλλειολόγους. Ρώτα και τους καθηγητές του Φυσιογνωστικού Αθήνας (που υπαγόταν το Γεωλογικό και έβγαζε καθυγητές γυμνασίου) γιατί πολέμησαν την ενσωμάτωση του Γεωλογικού Τμήματος στο Πολυτεχνείο. Γιατί πολέμησαν την ίδρυση του Γεωλογικού ΑΠΘ και το να βγάζει Τεχνικούς Γεωλόγους; Και όταν λες Γεωλόγος vs ΠΜ, λες τι; Τον Υδρογεολόγο vs ΠΜ; Θέλουν οι εταιρείες φτηνό κρέας (Τεχν. Γεωλόγους και Π.Μ.), αλλά μη ρίχνουμε νερό στο μύλο τους.

Ιουλιε Καισαρα για να μην ειμαστε αδικοι υπαρχουν δυο ακομα δεδομενα που πρεπει να συνυπολογισουμε :

1) Το γνωστο "500αρικο" οδευει προς καταργηση

2) Πλεον θα λογιζονται "εσοδα-εξοδα" για ολους (πλην ΥΚΩ και δανειων). Αρα η φορολογητεα υλη θα πεσει κατα πολυ αφου θα εκπιπτουν τα παντα.

Είσαι σίγουρος; Γιατί εγώ νομίζω οτι η φορολογητέα ύλη θα αυξηθεί (τεκμήριο πτυχία, τίτλοι κλπ, ότι κατεβάσει η διεστραμμένη γκλάβα τους) και καταργούμενου του αφορολόγητου, θα μας ξεκάνουν στην φορολόγηση ακόμα και με μηδενικό τζίρο; Οι ασφαλιστικές εισφορές πόσο εκπίπτανε πριν και πόσο τώρα; Κλπ, ων ουκ έστιν αριθμός;

Edited by man21

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas οι ΗΜΜΥ δεν παραμυθιάζουν καθόλου τους φοιτητές και ούτε τους ενδιαφέρει η εξίσωση και μετονομασία τους με τους Ηλεκτρολόγους. Έτσι και αλλιώς ασχολούνται με τελείως διαφορετικό αντικείμενο και μεγάλο % συνεχίζει κυρίως Αμερική που υπάρχουν αναλόγου προφιλ θέσεις εργασίας. Οπότε άν δεν γνωρίζουμε δεν "πετάμε" χύμα απόψεις για ένα ολόκληρο κλάδο συναδέλφων...

 

 

 

 

Από τον φετεινό τους οδηγό σπουδών

"

Μετονομασία

 

 

 

Τα τελευταία χρόνια τα θέματα τηςμείωσηςτηςεξάρτησηςαπότο πετρέλαιο, τηςεξοικονόμησηςενέργειας τηςαύξησηςτηςπαραγωγήςηλεκτρικήςενέργειαςαπόκαθαρούςκαι ανανεώσιμουςενεργειακούςπόρουςκαι τηςαύξησηςτηςαποδοτικότηταςτων διαδικασιών παραγωγής μεταφοράςκαι διανομήςκαθώςκαι κατανάλωσηςηλεκτρικήςενέργειαςστα πλαίσια τηςπροστασίαςτου περιβάλλοντος έχουν αναδειχθείωςεξαιρετικήςσημασίαςσε παγκόσμιο και ευρωπαϊκόεπίπεδο.

 

 

 

 

Το Τμήμα Η.Μ.Μ.Υ. θεωρώνταςεπιτακτικήτην ανάγκη να ανταποκριθείστιςκοινωνικοοικονομικέςδραστηριότητεςπου επιφέρουν οι ραγδαίεςεξελίξειςστον τομέα τηςενέργειαςέχει προτείνει τη θεραπεία των

 

ενεργειακών τεχνολογιών αιχμήςστο πρόγραμμα σπουδών του. Η προτεινόμενη ανάπτυξη του Τμήματοςστην

 

κατεύθυνση των ενεργειακών τεχνολογιών αιχμής θα συνεισφέρει εξειδικευμένουςμηχανικούςκαι συμβούλουςυψηλούεπιπέδου απαραίτητουςγια την ανάπτυξη τηςχώραςστον σύγχρονο ενεργειακότομέα.

 

Προςτούτο, το Τμήμα έχει κάνει τιςαπαραίτητεςενέργειεςγια τη μετονομασία του σε Τμήμα Ηλεκτρολόγων

 

Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Η διαδικασία μετονομασίαςβρίσκεται σε εξέλιξη και προσανατολίζεται

 

πλέον στη δημιουργία ΣχολήςΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στα πλαίσια τηςεπικείμενηςδιοικητικήςαναδιάρθρωσηςτων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Η αλλαγήαυτήθα επιφέρει την

 

εναρμόνιση του προσανατολισμούκαι του αντικειμένου του Τμήματοςστη διεθνήπρακτικήκαι τη διεύρυνση των

 

βασικών γνώσεων αλλάκαι των επιλογών των φοιτητών και των αποφοίτων του στον κρίσιμο ενεργειακότομέα.

 

BAS εσύ δεν έχεις δίκιο! Άσε το ΄34. Ρώτα και τους μεταλλειολόγους. Ρώτα και τους καθηγητές του Φυσιογνωστικού Αθήνας (που υπαγόταν το Γεωλογικό και έβγαζε καθυγητές γυμνασίου) γιατί πολέμησαν την ενσωμάτωση του Γεωλογικού Τμήματος στο Πολυτεχνείο. Γιατί πολέμησαν την ίδρυση του Γεωλογικού ΑΠΘ και το να βγάζει Τεχνικούς Γεωλόγους; Και όταν λες Γεωλόγος vs ΠΜ, λες τι; Τον Υδρογεολόγο vs ΠΜ; Θέλουν οι εταιρείες φτηνό κρέας (Τεχν. Γεωλόγους και Π.Μ.), αλλά μη ρίχνουμε νερό στο μύλο τους.

 

 

Δεν μπορώ να σου πω τι ακριβώς γίνεται αφού δεν γνωρίζω επακριβώς το θέμα .

Αλλά δεν μπορώ να δεχθώ ότι οι γεωλόγοι δεν έχουν συμμετοχή στις γεωλογικές εργασίες .

Διευκρίνησα πάντα με βάση τις βασικές σπουδές και όχι την τυχόν εξειδικευμένη εμπειρία .

 

Κοίταξα και το πρόγραμμα σπουδών των ΠΜ στο ΕΜΠ . Δύο μαθήματα γεωλογίας έχουν και κάποια 1-2 επιλογής .

Τι να συγκρίνω με τους γεωλόγους ?

Edited by BAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε καλά τώρα...αυτό με τους καθηγητές είναι ανέκδοτο στο Ελλαδιστάν με πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις...αν δείτε και τον πρώην πρύτανη, του ΕΜΠ παρακαλώ, θα καταλάβετε ότι μιλάμε για παρακμή όχι αστεία...

 

Μόνο 10 καθηγητές στην Ελλάδα αξίζουν οι υπόλοιποι νύχτα μπήκαν...νύχτα θα φύγουν...κανείς δεν τους ξέρει και ούτε φυσικά και θέλει να του μάθει...

 

Τα παιδια ουσιαστικά εδώ αχρηστεύονται. Τους καλούς τους αρπάζουν έξω. Μέσα μένει η σαπίλα.

 

Ενώ σε κάποιο βαθμό έχεις δίκιο και καταλαβαίνω το γενικότερο point σου, θεωρώ ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο μαύρα. Το λέω από την προσωπική μου πείρα, που ένα πολύ μεγάλο ποσοστό καθηγητών της σχολής μου (ιδιαίτερα νέοι) σκίζονται για να βοηθήσουν τους φοιτητές και είναι πραγματικά άξιοι. Θα έλεγα ότι μόνο στη σχολή μου μπορώ να μετρήσω πολύ πάνω από 10!

Edited by ntanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.