Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

νόμος 4014 βεβαίωση για αυθαίρετα


Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους

 

μπορεί κάποιος να μου γράψει τι πρέπει να γράψω σε μια άδεια ως βεβαίωση για τον νόμο 40/14 περί αυθαιρέτων (βεβαιώνοντας πως δεν έχει αυθαιρεσίες)? το κείμενο δηλαδή που από κάτω θα βάλω σφραγίδα και υπογραφή.

 

παρακαλώ αν γίνεται να μου γράψετε ότι είναι απαραίτητο γιατί είμαι νέος μηχανικός

 

 

ευχαριστώ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

ένας πελάτης μου έχει μια διώροφο οικία στον αμπελώνα στη λαρισα και θέλει να κάνει σύσταση για να την χωρίσει στα 2. έτσι ώστε να μοιράσει τα τετραγωνικά σε μικρότερα τμήματα (2) διαφορετικών οικιών για να πληρώσει μικρότερο ''χαράτσι''.

 

και η συμβολαιογράφος του του ζήτησε και βεβαίωση για αυθαιρεσίες.

 

επίσης

 

ξέρω πως για μια σύσταση (αν δεν κάνω λάθος) χρειάζομαι πίνακα ποσοστόν , με εμβαδομέτρηση και ογκομετρηση και ένα τοπογραφικό. το τοπογραφικό αυτό υπάρχει αλλά είναι του 1989 . πρέπει να βγάλει καινούριο τοπογραφικό με ΕΓΣΑ ο πελάτης μου για να κάνει την δουλειά του?

 

στην ουσία ζητάω πως συντάσσεται μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 4014

Edited by Manolis gon
Link to comment
Share on other sites

Φίλε κώστα η βεβαίωση βγαίνει αυτόματα από το σύστημα του τεε. Κάνε μία αναζήτηση στο forum και θα βρεις πώς, ΑΛΛΑ για να βγάλεις τέτοια βεβαίωση πρέπει το κτίριο να είναι απολύτως νόμιμο. Όσο για το τοπογραφικό μαζί με τη βεβαίωση θέλει εξαρτημένο. Μίλα και με τον συμβολαιογράφο.

 

Υ.Γ ας διορθωθεί ο τίτλος είναι 4014/11 και όχι 40/14.

Link to comment
Share on other sites