Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια στεγνοκαθαριστηρίου


Recommended Posts

Είμαι Αρχιτέκτων Μηχανικός και μου ζητήθηκε από πελάτη μία άδεια στεγνοκαθαριστηρίου.

  1. Είναι εντός των αρμοδιοτήτων μου;
     
  2. Χρειάζεται άδεια αλλαγής χρήσης εάν η εγκατάσταση γίνει σε κατάστημα που το επιτρέπουν η χρήσεις γης και ο κανονισμός του κτιρίου;
     
  3. Τις πληροφορίες που ζητούνται από το Παράρτημα Ι της Απόφασης 483/35/φ.15 που τις αναζητά κανείς; (Το Παράρτημα Ι είναι πολύ αναλυτικό, κατατίθεται αρχικά και μετά παίρνεις απάντηση από το Ανάπτυξης για τα υπόλοιπα δικαιολογητικά)

Ελπίζω να το έθεσα σωστά το θέμα και περιμένω κάποια βοήθεια.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

1. Πιστοποιητικο πυροπροστασίας λογικα θα θελει. Δε ξερω αν μπορεις να υπογραψεις την μελετη...

 

2. Οχι αν εισαι κατω απο 22 kw κινητηρια και 50 θερμική ισχυ του μηχανολογικού εξοπλισμού....

 

3. Τι δε γνωρίζεις; Δε νομιζω οτι εχει κατι δυσκολο. Στη πρωτη σελιδα βαζεις τα στοιχεια του ιδιοκτητη. Στη δευτερη τα στοιχεια της εταιριας (μπορει να είναι τα ιδια)

Στη συνεχεια διαδικασία κλπ. (παιρνω τα ρουχα , τα βαζω στο ταδε μηχανημα ... τα κανω τα δειχνω... ) πρωτες υλες, σαπουνι, νερο κλπ....

 

Κωδικος στακοδ τον βρισκεις στο google.

Εχεις διαφορα για αποβλητα. Βαζεις τι θα εχεις. Μονο υγρα θα εχεις...

Διαφορα για το κτηριο. δεν εχει κατι δυσκολο....

 

Δε θυμαμαι κατι αλλο που θα δυσκολευτεις....

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να ρωτήσω 2 πράγματα αν και καθυστερημένα.

 

1) Το στεγνοκαθαρηστήριο νομίζω πως είναι εργαστήριο και όχι κατάστημα. Το λέω αυτό γιατί αν έχουμε περιοχή αμιγούς κατοικίας φαντάζομαι πως εργαστήριο έστω και χαμηλής όχλησης δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί σωστά;

 

2) Έχουν αλλάξει οι χρήσεις γης ή εκείνη η δημόσια διαβούλευση έμεινε στα χαρτιά;

Link to comment
Share on other sites

Ζητα μια χρηση γης απο την πολεοδομια για να είσαι σιγουρος

Ετσι και αλλιως είναι το πιο σοβαρο χαρτι που θα σου ζητησουν.