Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αστεία κατασκευαστικά λάθη


Adavis

Recommended Posts

Τούβλο χρησιμεύει ενίοτε και σαν μονωτικό υλικό Πριν την κατεδαφίσουμε την οροφή είπα να το απαθανατίσω αυτό το θαύμα της οικοδομικής

 

 

17458119_1489702857730764_74399989824013

Edited by GEORGE MICHEAL
Link to comment
Share on other sites

Το έχω δει και αλλού αυτό, ήταν ένας τρόπος να μειώσουν τα βάρη της πλάκας κυρίως, μια μορφή πλάκας zoellner. Λογικά το τμήμα πάνω απ τις δοκίδες θα είχε μικρό πάχος. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως γινόταν για μόνωση, διότι αυτά τα τούβλα ήταν συμπαγή. Σε προπολεμικά δώματα χρησιμοποιούσαν άλλου τύπου μόνωση.

Επίσης, στα "μονομπλόκ" χρησιμοποιούσαν δρομική τοιχοποιία ως εσωτερική επένδυση-καλούπι. Υποθέτω πως γινόταν για να διανοίγονται εύκολα και χωρίς να τραυματίζεται ο φ.ο.,οι διελεύσεις των καλωδίων

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως γινόταν για μόνωση, διότι αυτά τα τούβλα ήταν συμπαγή. Σε προπολεμικά δώματα χρησιμοποιούσαν άλλου τύπου μόνωση.

Επίσης, στα "μονομπλόκ" χρησιμοποιούσαν δρομική τοιχοποιία ως εσωτερική επένδυση-καλούπι. Υποθέτω πως γινόταν για να διανοίγονται εύκολα και χωρίς να τραυματίζεται ο φ.ο.,οι διελεύσεις των καλωδίων

Αυτό μπορεί Το σκέφτηκα και εγώ αν υποθέσουμε ότι από κάτω υπήρχαν ξύλα που κράταγαν την στέγη από χώμα που υπήρχε  αρχικά σαν στέγη Ο φορέας από ξύλα ήταν απλός , ένας μεγάλος κορμός από κυπαρίσσι στην μέση και κάθετα πιο μικρά ξύλα Ίσως ανάμεσα σε αυτά έβαζα τα συμπαγή τούβλα  όπου πάλι από κάτω υπήρχαν πλέον κλαδιά Αυτή η πλάκα πρέπει να έχει γίνει κάπου μετά τα μέσα του 60 μέχρι το 71 βάση αεροφωτογραφιών που εξέτασα πριν είχε χώμα το 1960 Άρα μάλλον έγινε για πρακτικούς λόγους 

Edited by GEORGE MICHEAL
Link to comment
Share on other sites

απορω πως μπορει στο σαιτ να βρισκοντε Πολ. Μηχ. και να μην ξερει κανεις το λογο που εβαζαν τα τουβλα παλια. 

:)

τα εχω ξαναδει εγω

Link to comment
Share on other sites

Αν και είμαστε σε λάθος νήμα, επειδή δεν πρόκειται ούτε για αστείο ούτε για κατασκευαστικό λάθος ... και επειδή όλη η χώρα είναι γεμάτη με αυτές ...

παραθέτω απόσπασμα βιβλιογραφίας της εποχής που περιγράφει ακριβώς τη μέθοδο δημιουργίας της συγκεκριμένης πλάκας με νευρώσεις καθώς και τα πλεονεκτήματά της ...

Pages from Γενική Δομική ΙΙ-2.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον Ομολογώ δεν το ήξερα Γνωρίζω για πλάκες με νευρώσεις αλλά αυτό όχι  Πάντως αν κρίνω από την κατάσταση της πλάκας και το βέλος κάμψη της και τις ρυγματώσεις στους κόμβους και την κατάσταση των οπλισμών , μάλλον δεν ήταν απόλυτα επιτυχής η μέθοδος στην συγκεκριμένη περίπτωσης εφαρμογής της Βέβαια έχουν περάσει και 47 χρόνια και βάλε σε παραθαλάσσιο περιβάλλον .

Edited by GEORGE MICHEAL
Link to comment
Share on other sites

εντάξει Γιώργο , μην κάθεσαι πολύ ώρα από κάτω όμως ....

κοίτα μην την χτυπάς και με κανένα ξύλο να την δοκιμάσεις,,,

και ήθελα να σου πω το άλλο, είναι παλιά τεχνολογία , παλιά έβαζαν την γυναίκα του Πρωτομάστορα στις πλάκες και στα θεμέλια, θυμήσου, το γιοφύρι της άρτας.

Μετά σφάζαν κόκκορα. Πάντα κάτι έβαζαν. Σαν τα καινούρια τα αμάξια κάτι ξέρεις βάζουν 1 δίευρω μέσα να τα σημώσουν κάπως έτσι

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.