Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκη, Βόλος


zarzonis

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

είμαι μαθητής Γ'Λυκείου και ενδιαφέρομαι να σπουδάσω στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στην Θεσσαλονίκη. Επίσης με ενδιαφέρει και η σχολή ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ στο Βόλο. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι να μπω σε μια σχολή στη οποία θα έχει μεγάλη σχέση με προγραμματισμό. Ήξερα ότι με τις αυτές δύο σχολές δεν έχεις τα ίδια ακριβώς επαγγελματικά διακαιώματα, αλλά από φέτος πρώτη χρονιά η σχολή του Βόλου έχει και τα δικαιώματα του Μηχανικού. Επίσης έχω ακούσει πως στην σχολή του Βόλου έχουν περισσότερα μαθήματα προγραμματισμού. Ισχύει κάτι τέτοιο; Αν μπορούσε κάποιος θα ήθελα να μου πει ποιες είναι ακριβώς οι διαφορές αυτών των δύο σχολών ή να μου υποδείξει που να διαβάσω.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Ήξερα ότι με τις αυτές δύο σχολές δεν έχεις τα ίδια ακριβώς επαγγελματικά διακαιώματα, αλλά από φέτος πρώτη χρονιά η σχολή του Βόλου έχει και τα δικαιώματα του Μηχανικού.

 

Τι εννοεις με το "εχει τα δικαιωματα του Μηχανικου"? Ποιου Μηχανικου ακριβως? Αν ειναι του Ηλεκτρομηχανολογου καλως (που δεν το νομιζω). Αν ειναι τα δικαιωματα του Μηχανικου Η/Υ οπως των Μηχανικων Η/Υ και Πληροφορικης στην Πατρα τοτε μια τρυπα στο νερο ειναι η ολη υποθεση.

 

Για μενα πηγαινε στα σιγουρα, δηλαδη Ηλεκτρολογους Μηχανικους που εχουν επαγγελματικη κατοχυρωση.

 

Πτυχιο χωρις επαγγελματικα δικαιωματα ισον πτυχιο χωρις αξια στην Ελλαδα.

Edited by thodoris1982
Link to comment
Share on other sites

Πτυχιο χωρις επαγγελματικα δικαιωματα ισον πτυχιο χωρις αξια στην Ελλαδα.

Τωρα πια (και για δεκαετιας ακομα) και αυτα που εχουν δικσιωματα θα εινσι ισον με πτυχια χωρις καμια απολυτως αξια

Link to comment
Share on other sites