Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπολογισμός γραμμής κινητήρα


lem-x24

Recommended Posts

Συνάδελφοι, θυμίζω ότι πρέπει να κάνουμε σωστή χρήση των παραθέσεων. η παράθεση ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος δεν ωφελεί πουθενά, αντίθετα δυσχαιρένει την ανάγνωση του topic.

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

αν μπορείς να μου πεις που είμαι λάθος θα το εκτιμούσα...

Το 4άρι ασφαλίζεται με ασφ. 20Α (άν δεν κάνω λάθος)

Link to comment
Share on other sites

εδώ που έχουμε φορτίο κίνησης δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τη γραμμή του θερμοσίφωνα του σπιτιού μας (όπου με 20άρα ασφάλεια ασφαλίζουμε το 4άρι καλώδιο)

 

και πάλι αναφέρω ότι το 6άρι καλώδιο που τελικά χρησιμοποιήθηκε (και ήταν το σωστό) είναι για τη σύνδεση τριγώνου

Link to comment
Share on other sites

Το 0,58*Ιον το χρησιμοποιεις για την ρυθμιση του θερμικου διοτι το θερμικο μπανει ''μεσα'' στα τυλιγματα του κινητηρα ωστα να τα προστατευει.Το ρευμα της καθε γραμμης θα ειναι περιπου 40Α και οχι 21,8Α.Σκεψου οτι στην συνδεση τριγωνου το ρευμα μιας φασης <<μοιραζεται>> σε δυο τυλιγματα.Και αν το 6 ειναι και αυτο ασφαλισμενο με 50Α ασφαλεια ειναι μεγα λαθος και δεν ειναι η σωστη διατομη καλωδιου.Δες το μηνυμα παραπανω που εγραψε ο ιεροφανης.

Link to comment
Share on other sites

μιλάμε για το καλώδιο προς τον κινητήρα (δες σε τι απαντάς στο #13) που διαρρέεται από το ρεύμα του τρίγωνου (0,58Ιn) όχι για το ρεύμα της γραμμής που τροφοδοτεί τον ΥΔ

Link to comment
Share on other sites

αυτό ακριβώς λέω και εγώ συνάδελφε nvel.

 

με 50άρα ασφάλεια ασφάλισε ο άνθρωπος τη γραμμή τροφοδοσίας απο τον μετρητή προς τον πίνακα (εκεί υπάρχει 16άρι καλώδιο). από εκεί και μετά τους 6άρηδες αγωγούς τους ασφάλισε με θερμικό σε ρύθμιση 0,58*Ιον επειδή το θερμικό τοποθετήθηκε μετά το κύριο ρελέ όπου ήδη είχε γίνει η σύνδεση τριγώνου.

Edited by lem-x24
Link to comment
Share on other sites

Mixalis1988

Σωστά τα λεει ο lem-x24, δυστηχώς όταν γράφουμε τεχνικά θέματα, χωρίς να έχουμε μπροστά μας σχέδια κλπ, γίνονται παρανοήσεις.

Όσον αφαρά τους υπολογισμούς των καλωδίων που τροφοδοτούν κινητήρεςσημειώνω ότι άλλο είναι το ρεύμα της γραμμής τροφοδοσίας (πριν το αστεροτρίγωνο) και άλλο το ρεύμα των των τυλιγμάτων του κινητήρα (μετά το αστεροτρίγωνο).

Σε ένα σωστό υπολογισμό πρέπει να υπολογίζονται και τα δυο, δηλ. πριν και μετά το αστεροτρίγωνο, Πριν με το Ιον και μετα με το Ιον/SQRT3=0.58Ιον. Το τελευταίο συμβαίνει γιατί το ρεύμα της κάθε φάσης πηγαίνει στον κινητήρα μέσω δυο αγωγών.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

θελω να τροφοδοτησω εναν κινητηρα 355kw

βαθμος αποδοσης = 96.3% 

Pin=355000/0.963=368640w

I=Pin/1.73*400*0.88=368640W/608.96=605.3A

συμΦωνα με ΚΕΗΕ

Ι1=605.3A*1.25=756.6 A

συντελεστης διωρθωσης για θερμοκρασια 39C

I2=756A/0.82=921.9A

λογω μεγαλης εντασης θα χρησιμοποιησησω Ι=921/3=307Α

3 παραλληλους αγωγουσ για καθε φαση 3*240mm2+120mm2

αγωγο γειωσης διατομης 120mm2

3Χ(3*240mm2 +120mm2 )

 

θεωρητικα πρεπει να χρησιμοποιησω και κουτι παραλληλισμου?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.