Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπολογισμός γραμμής κινητήρα


lem-x24

Recommended Posts

Εαν κάνεις απευθείας εκκίνηση θα χρειαστείς κάποιον διακόπτη φορτίου που να αντεχει επαγωγικα ρευματα, αλλιως ρελέ με περιστροφικο διακόπτη και επαφη ΝΟ
Οι μικροαυτόματοι διαθετον μαγνητική (βραχυκύκλωμα) και θερμική (υπερένταση) προστασία. Αυτά όμως ειναι για την γραμμή. Το θερμικό είναι για προστασία από υπερένταση στο φορτίο σου, δηλαδή στον κινητήρα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αγαπητέ @hlektrik89και οι υπόλοιποι συνάδελφοι,

Στο Νο 7 από τα Technical applications papers της ΑΒΒ βλέπω πως σε όλα τα assemblies προτείνει MCB μόνο με μαγνητική προστασία ο οποίος επιτρέπει μέχρι 13 x In σε αντίθεση με τους "συμβατικούς" MCB που έχουν και προστασία υπερφόρτισης (10 x In), για τις ίδιες φυσικές διαστάσεις.

Το θερμικό ρελέ σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο τοποθετείται μετά το ρελέ ισχύος.

  1. Η γραμμή τροφοδοσίας μπορεί να είναι χωρίς προστασία υπερφόρτισης?
  2. Η θέση της προστατευτικής διάταξης βραχυκυκλώματος στην αναχώρηση π.χ. του γενικού πίνακα προστατεύει τη γραμμή ή τον κινητήρα από βραχυκύκλωμα?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2022 at 9:02 ΜΜ, persepolis88 said:

Η γραμμή τροφοδοσίας μπορεί να είναι χωρίς προστασία υπερφόρτισης?

  1. Η θέση της προστατευτικής διάταξης βραχυκυκλώματος στην αναχώρηση π.χ. του γενικού πίνακα προστατεύει τη γραμμή ή τον κινητήρα από βραχυκύκλωμα?

1.ναι

2.και τα 2

Edited by miltos
Διαγραφή τμήματος παράθεσης
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνάδελφοι μια βοήθεια παρακαλώ γιατί έχω πελαγώσει....

Οταν από την εξίσωση  P=1,73 x V x I x cosφ υπολογίζω το ρεύμα Ι ενός κινητήρα τριφασικού υπολογίζω το ρεύμα ανά φάση ή το μέτρο της διανυσματικης άθροισης και των τριών φάσεων;  Μετά θα επιλέξω μαγνητοθερμικό βάσει της έντασης της μιας φάσης (πόσο είναι αυτό;) ή βάσει του διανυσματικού αθροίσματος;

Και όταν μετρήσω με αμπεροτσιμπίδα τη μια φάση πιο ρεύμα μετράω; Είτε μετράω στην είσοδο του διακόπτη είτε μετράω λίγο πριν τον κινητήρα.

Σας ευχαριστώ πολύ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Ι ειναι το μετρο του ρευματος γραμμης και αυτο μετρας και με αμπεροτσιμπηδα. Βαση αυτου διαστασιολογεις μαγνητοθερμικο. ΑΝ το μαγνητοθερμικο μπει στην αρχη της γραμμης το ρυθμιζεις σε αυτο το ρευμα.ΑΝ μπει θερμικο στην πλερα του κινητηρα (μετα το ρελε δηλαδη) , σε συνδεση αστερα βαεις παλι το Ι, σε συνδεση τριγωνο βαζεις Ι/ ριζα 3

Edited by miltos
Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
Link to comment
Share on other sites

Οταν λες ρεύμα γραμμής εννοείς της μιας φάσης ;  Τα ρεύματα σε καθε φάση θα πρέπει να έχουν ιδια τιμή;

 

Edited by gnusselt
Link to comment
Share on other sites

Όταν επιλέγω τριφασικό διακόπτη ισχύος 100Α αυτό σημαίνει ότι σε κάθε από τους L1, L2, L3 περνάει ρεύμα 100Α και είναι η ένταση Ι της εξίσωσης  P=1,73 V I cosφ. Σωστά;

 

Edited by gnusselt
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.