Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού πολυκατοικίας


Recommended Posts

Καλησπέρα στο έτερον ήμισυ(αρχιτέκτονες) :D Είμαι δευτεροετής φοιτητής στους Πολ.Μηχ. ΕΜΠ και έχω αναλάβει(μετ'ομάδας) την αρχιτεκτονική σχεδίαση πολυορόφου οικοδομήματος.Ο διδάσκων καθηγητής "απαιτεί" η σχεδίαση να γίνει στα πλαίσια της βιοκλιματικής. Σαφώς έχω συλλέξει σχετικές πληροφορίες,ωστόσο θα επιθυμούσα τη παράθεση κάποιου πρακτικού γνώμονα βάσει του οποίου να γίνει μια αρχική σύνθεση. Ουσιαστικά ζητώ μια συνοπτική επισήμανση των πρακτικών αρχών(ή συμβουλές) ώστε να έχουμε κάποιο χειροποιαστό μοντελο σε πρώτη φάση.

Ευχαριστό εκ των προτέρων.

 

**********************************************

 

"Είμαι δευτεροετής φοιτητής στους Πολ.Μηχ. ΕΜΠ και έχω αναλάβει(μετ'ομάδας) την αρχιτεκτονική σχεδίαση πολυορόφου οικοδομήματος.Ο διδάσκων καθηγητής "απαιτεί" η σχεδίαση να γίνει στα πλαίσια της βιοκλιματικής. Σαφώς έχω συλλέξει σχετικές πληροφορίες,ωστόσο θα επιθυμούσα τη παράθεση κάποιου πρακτικού γνώμονα βάσει του οποίου να γίνει μια αρχική σύνθεση. Ουσιαστικά ζητώ μια συνοπτική επισήμανση των πρακτικών αρχών(ή συμβουλές) ώστε να έχουμε κάποιο χειροποιαστό μοντελο σε πρώτη φάση".

Αυτή ήταν η επίκληση βοηθείας που έκανα στο forum των αρχιτεκτόνων, στην οποία δεν υπήρξε άμεση ανταπόκριση(να κακοφάνηκε άραγε στους "αντιδιαμετρικούς" συναδέλφους μας το άρθρο του συντονιστή μας acnt σχετικά με τις συμβουλές επί της δομοστατικά ορθούς σχεδίασης :lol: ?)

Πάντως καθώς η εργασία πρέπει να δρομολογηθεί σύντομα, υποβάλλω εκ νέου το ερώτημα στο "οικείον" forum, όπου μας έχει κακομάθει στις άμεσες ανταποκρίσεις!Δε ξέρω κατα πόσο θα μπορέσει συνάδελφος να ανταπεξέλθει μιας και πρόκειται για ζήτημα αμιγώς αρχιτεκτονικής.

Πάντως δε ζητάω καμία εξειδικευμένη ή εις βάθος ανάλυση.Πρακτικά,εμπειρικά βήματα για μια βασική και αντιπροσωπευτική σύνθεση...