Jump to content

Μελέτες οχημάτων (φορτηγών)


Dimitris_81
 Share

Recommended Posts

Σε ποιά Νομοθεσία βασίζεται η μελέτη φόρτισης αξόνων π.χ. ή η μελέτη τοποθέτησης γερανού (μετασκευή) που είναι οι συνηθέστερες που ζητώνται? Έχω βρει διάφορες νομοθεσίες (συμπεριλαμβανομένης της Αριθμ. Β1/37499/3103 εγκ. ΥΜΕ που λέει τα δικαιολογητικά για την ταξινόμηση) αλλά καμία δεν λέει τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτή η μελέτη.

Το 3αξονικό φορτηγό VOLVO FH της φωτογραφίας ήταν αρχικά ψυγείο το οποίο ξηλώθηκε, ενισχύθυηκε το σασί, τοποθετήθηκε υδραυλικός γερανός παπαγαλάκι και πρόκειται να τοποθετηθεί και καρότσα. 

https://ibb.co/4dp5JQK

Έχω ψάξει στο νετ και δεν μπορώ να βρω πληροφορίες για τις max επιτρεπόμενες φορτίσεις των αξόνων και για το μέγιστο μικτό βάρος ΜΑΜΦΟ (παλιά άδεια δεν υπάρχει, μόνο χαρτί τελωνείου που δεν αναφέρει αυτή την πληροφορία). Πρέπει αυτές να υπάρχουν inscribed πάνω σε κάποιο ταμπελάκι στο φορτηγό? Γιατί όσο κι αν μουτζουρώθηκα τέτοιο ταμπελάκι δεν βρήκα.

Ο πελάτης ήρθε σε εμένα αφού είχε κάνει ζύγιση με τον γερανό τοποθετημένο. Πρέπει να ξαναγίνει ζύγιση χωρίς το γερανό ή αρκεί να αφαιρέσω το βάρος του γερανού όπως το δίνει ο κατασκευαστής. Εννοώ θα το δεχτεί το μεταφορών έτσι?

Βασικά επειδή είναι η 1η τέτοια δουλειά θα μπορούσε κάποιος που γνωρίζει να περιγράψει συνοπτικά το τι κάνουμε σε αυτές τις μελέτες?

 

Link to comment
Share on other sites

Δες Π.Δ. 1161 της 13/14.12.1977

Ταμπελακι πρεπει να υπαρχει ολα εχουν

Αυτο στη φωτο πρεπει να ναι 26ρι

Στα χαρτια του τελωνειου πρεπει να εχει και την ξενη αδεια, κοιτας τον κωδικο F2

Με το παπαγαλακι και το μοτερ μπροστα πρεπει να ναι 8-10 τονοι στο μπροστινο αξονα, φυσικα αφαιρουνται απο το ωφελιμο φορτιο

Edited by slalom
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστά 26άρι είναι (τόνους).

Από ένα ζυγολόγιο που μου έδωσαν η φόρτιση μπροστά είναι 5415kg, μάλλον η ζύγιση έγινε πριν την τοποθέτηση γερανού, θα το διευκρινίσω. Ο γερανός είναι 1390kg από φυλλάδιο κατασκευαστή.

Για τη μελέτη χρειάζομαι 2 ζυγίσεις (αφού τοποθετηθεί και η καρότσα) μια με πλήρες φορτίο και μια με το φορτηγό άδειο, σωστά?

Στο χαρτί του τελωνείου έχει μόνο αυτές τις πληροφορίες που φαίνονται στην εικόνα. Έχεις ιδέα που να ψάξω για το ταμπελάκι?

ευχαριστώ

Capture.JPG

Edited by persepolis88
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα στο σασι ή στην καμπινα ή μιλα με τη Volvo (με πλαισιο)

Το βαρος μπροστα ειναι σιγουρα χωρις το γερανο

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα,

Σε περίπτωση 3αξονικού, αν οι 2 πίσω άξονες πλοιρούν τις αποστάσεις του Π.Δ. 1161 της 13/14.12.1977 και θεωρούνται "ζεύγος" αξόνων για τους υπολογισμούς φορτίσεων-ευστάθειας μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ζεύγος με έναν άξονα στη μέση της μεταξύ τους απόστασης και με max επιτρεπόμενο φορτίο το άθροισμα?

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, persepolis88 said:

και με max επιτρεπόμενο φορτίο το άθροισμα?

ποιο αθροισμα?

Link to comment
Share on other sites

το άθροισμα της "αντοχής" (kg) του κάθε άξονα, τι όχι? Νόμιζα ότι γίνεται αυτή η παραδοχή με βάση τα όσα λέει στο ΠΔ, Άρθ. 1 παράγραφος γγγ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανέβασα στα downloads σκαναρισμένες κάποιες εγκυκλίους για γερανοφόρα που πήρα από το μεταφορών της περιφέρειας. Ίσως φανούν χρήσιμες σε όποιον ασχολείται με τέτειες μελέτες.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΓΕΡΑΝΟΦΟΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ - 5.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.