Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
terry

Κλείνει το εργοστάσιο της Χαλκίδας η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ

Recommended Posts

Την οριστική παύση της λειτουργίας του εργοστάσιου της στην Χαλκίδα ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ, μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, σύμφωνα με την οποία προχωρά σε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της παραγωγικής της δομής τσιμέντου. Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο απασχολούνταν συνολικά 236 εργαζόμενοι.

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της διοίκησης της ΑΓΕΤ στόχος του προγράμματος αναδιάρθρωσης είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ύφεσης στον κατασκευαστικό τομέα, η στήριξη της βιωσιμότητας της εταιρείας και η διασφάλιση των προϋποθέσεων για ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου, τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στις αγορές του εξωτερικού.

 

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της « η λειτουργία του εργοστασίου Χαλκίδας, η παραγωγική δραστηριότητα του οποίου βρίσκεται σε αδράνεια από τον Ιούλιο του 2011, παύει οριστικά. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς προσπαθειών με επενδύσεις σε νέα τεχνολογία παραγωγής τσιμέντου και ενεργειών για νέες δραστηριότητες, που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να καταστεί η λειτουργία της συγκεκριμένης μονάδας ανταγωνιστική και να διασφαλισθεί η βιωσιμότητά της. Ωστόσο, παρά τις σχετικές προσπάθειες το εργοστάσιο της Χαλκίδας υπέστη σοβαρή μείωση πωλήσεων λόγω της συρρίκνωσης της κατασκευαστικής δραστηριότητας στην Αττική, κύρια αγορά του εργοστασίου, κατά 80% από το 2008 έως σήμερα. Σε συνθήκες πλεονάζουσας παραγωγικής δυναμικότητας στην αγορά, το εργοστάσιο της Χαλκίδας κατέστη πλέον μη βιώσιμο». Μαλιστα υπογραμμίζεται ότι επιδίωξη της εταιρείας είναι η προσπάθεια εξεύρεσης κάθε δυνατής λύσης που θα περιορίσει τις επιπτώσεις από τη διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου Χαλκίδας στους 236 εργαζομένους, οι οποίοι επηρεάζονται. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει καλέσει τους εκπροσώπους των εργαζομένων του εργοστασίου σε διαβούλευση ως προς την διακοπή των συμβάσεων εργασίας σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου.

 

Η διοικηση της εταιρείας σημειλωνει οτι στη νέα δομή της θα περιλαμβάνει την παραγωγή τσιμέντου από τα δυο εργοστάσια Βόλου και Μηλακίου Εύβοιας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα, ιδιαίτερα των λιμενικών τους εγκαταστάσεων, για την εξυπηρέτηση της εσωτερικής αγοράς και την ενίσχυση της εξαγωγικής παρουσίας της ΑΓΕΤ Ηρακλής στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου

 

Με τη νέα παραγωγική δομή η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες των δυο παραγωγικών μονάδων και της εφοδιαστικής αλυσίδας της ΑΓΕΤ Ηρακλής, αυξάνει την παραγωγικότητά της κατά 30% και διασφαλίζει τη βιωσιμότητά της .Η παραγωγική αναδιάρθρωση εκτιμάται ότι θα έχει εφ’ άπαξ αρνητική επίδραση στα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΓΕΤ Ηρακλής και κατ’ επέκταση του Ομίλου εταιρειών Ηρακλής κατά 57 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2013.

 

Από σήμερα η εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών της Αττικής θα γίνεται από το Κέντρο Διανομής Δραπετσώνας, ενώ η εξυπηρέτηση της λοιπής εσωτερικής αγοράς θα εξακολουθήσει να γίνεται από τα εργοστάσια Βόλου Μαγνησίας και Μηλακίου Εύβοιας και τα Κέντρα Διανομής τσιμέντου στη Δραπετσώνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Ηγουμενίτσα, Ρίο Πατρών και Ηράκλειο Κρήτης.

 

 

Πηγή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιστορικό γεγονός... Εδώ που τα λέμε όμως, η Ελλάδα δεν αντέχει πλέον δύο τσιμεντοβιομηχανίες του μεγέθους ΑΓΕΤ-Ηρακλής ή ΤΙΤΑΝ. Όπως δεν άντεξαν τόσες διαφορετικές τράπεζες, που τώρα συγχωνεύονται σε 3-4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΑΓΕΤ δεν είναι LAFARGE;

 

Τι λέμε λοιπόν;

 

Απλά η Lafarge έκλεισε το εργοστάσιο που αγόρασε πριν δυο δεκαετίες στην Ελλάδα και μεταφέρει τις δραστηριότητες αλλού...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι...

 

"...Σε όνειρο απατηλό εξελίσσονται οι περίφημες γαλλικές επενδύσεις τις οποίες ανέμενε η κυβέρνηση μετά την επίσκεψη του γάλλο προέδρου Φ.Ολάντ. Όχι μόνο δεν έχει εκδηλωθεί κανένα ενδιαφέρον αλλά η γαλλική Lafarge στην οποία ανήκει η ιστορική ΑΓΕΤ Ηρακλής κλείνει την μια από τις τρεις μονάδες της στην Ελλάδα, αυτή στην περιοχή της Χαλκίδας αφήνοντας στον αέρα 236 εργαζόμενους. Μάλιστα η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται τρεις μήνες μετά την συνάντηση του επικεφαλής της στο Μέγαρο Μαξίμου με τον πρωθυπουργό, όπου ο Αντώνης Σαμαράς ζήτησε από εκπροσώπους ξένων πολυεθνικών να επενδύσουν στην Ελλάδα και να διατηρήσουν τις θέσεις απασχόλησης...]

[thepaper.gr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την οικοδομή κλειστή τι περιμένετε ? Τσιμέντα , χαλυβουργίες και τούβλα έκλεισαν .

 

Δεν φταίνε όμως μόνο αυτοί .

 

Φταίμε και εμείς και κυρίως το αμαρτωλό ΤΕΕ , διότι όταν στα διάφορα κανάλια βγαίνουν οι απαίδευτοι και αμαθείς οικονομολόγοι και μιλάνε εναντίον της οικοδομής , ότι τάχα δεν είναι παραγωγική επένδυση , δεν παρεμβαίνει ένας μηχανικός να τους ξεφτιλίσει και αυτές οι λογικές παγιώνονται .

 

Είχαμε και αντίστοιχο πόλεμο , από τους γνωστούς παπακωνσταντίνου και μπιρμπίλη και όλα ήταν αναμενόμενα .

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ο Χαλυψ δεν πάει καλά και ακούγονται πολλά!!!!! Εαν δεν ξεκινήσουν οι δρόμοι μέσα στους επόμενους 6 μήνες (κάτι που τώρα μετά την Κύπρο το βλέπω δύσκολο) μπας και κρατήσουν τις τσιμεντοβιομηχανίες για 2 επιπλέον χρόνια δεν βλέπω να μένει καμία. Ηδη γίνονται σενάρια ξηρού φόρτου όπως το 1960.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηδη γίνονται σενάρια ξηρού φόρτου όπως το 1960.

Φοβερό αυτό... Σημαίνει πρακτικά ότι δεν παράγεται συσκευασμένο τσιμέντο (σε σακιά), αλλά πωλείται ως "χύδην" υλικό... Προφανώς σε πολύ χαμηλότερη τιμή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α, κατάλαβα... Δηλαδή συζητείται τι θα γίνει σε περίπτωση που διακοπεί η παραγωγή τσιμέντου στην Ελλάδα...

Μιλάμε πια για πλήρη αποβιομηχανοποίηση στην Ελλάδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι λογικό. Η παραγωγή σήμερα έχει σε σχέση με το 2010 είναι κάτω περίπου 44%. Ο κύκλος εργασιών εχει υποχωρήσει κατά 31,8% Τα κέρδη προ φόρων είναι -80%. Ενω η πίστωση 210 ημερών είναι σήμερα στις 60 ημέρες. Υπήρξαν κινήσεις εξαγωγών αλλα το κόστος μεταφοράς είναι μεγάλο. H Lafarge μπορεί να τροφοδοτεί την Ελλάδα απο την Ρουμανία αλλα με αυξημένο κόστος μεταφορικών που περίπου υπολογίζετε οτι θα είναι στα 17Ε το κυβικό 20/25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.