Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εξοικονόμηση κατ' οίκον - Τράπεζες (συμπεριφορά, παράπονα, κ.λ.π.)


Recommended Posts

Κάτσε να έρθει η προέγκριση πρώτα και μετά θα έρθει και ο γιαγκούλας.

Το άλλο άσχετο είναι ότι μου ζητούσε επίμονα και κόστος παρεμβάσεων για την προέγκριση..Τους απασχολεί το κόστος παρεμβάσεων πριν την κατάθεση του φακέλου με το ΠΕΑ και το παράρτημα?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 327
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

εγω παντως στη πειραιως στο μπραχαμι ζητησα να μου υπογραψει φωτοτυπια

την αιτηση οτι την παρελαβε

 

στραβωσε αλλα στ........ .... .. . .. .. μου

 

 

ισως το χω ξανα πει ... γεραματα

 

παντως η θεα στη κηφισια - σε αλλη τραπεζα απο την πιο πανω περιπτωση -

μακαρι ναμου κανει κανα τετοιο σκηνικο

Edited by OTTO_engine
Link to comment
Share on other sites

Διδακτική Ιστοριούλα από τράπεζα:

Πελάτης (και συνάδελφος)  που του έχουμε κάνει την αίτηση και του έχει εγκριθεί το ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ζητάει το δάνειο.

Ο τραπεζικός υπάλληλος του λέει να φέρει εγγυητή.

Ο πελάτης απαντά θα καταθέσω τα χρήματα του δανείου στην τράπεζα σας και βγάλτε εγγυητική.

Ο υπάλληλος το αρνείται.

Ο πελάτης τα παίρνει και πλακώνεται, επιστρέφει και μας ενημερώνει.

Καπάκι τηλεφωνεί στον πελάτη συνάδελφος (δεν θα γράψω το όνομα της εταιρείας που είπε ότι εκπροσωπεί), και λέει στον πελάτη οτι δε χρειάζεται να ανησυχεί, αρκεί να αγοράσει από εκείνον την εγκατάσταση (και ίσως το τελικό ΠΕΑ -δεν διευκρινίστηκε..).

 

1. Δηλαδή ο τραπεζικός εδωσε τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη (δεν είναι προσωπικά δεδομένα?) και

2. Ο συνάδελφος (......) έχει τον τρόπο του με την τράπεζα.....ε μπορεί και η τράπεζα να προωθεί τις αιτήσεις του και να καθυστερεί τις δικές μας....

Τη γνώμη σας???

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για αυτούς με το έντονο κίτρινο στο λογότυπο;

Πες μας και τράπεζα συνάδελφε.

Edited by tsx
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να τη "δώσω" την τράπεζα γιατί το forum είναι δημοφιλές και γιατί δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει με ποια διαδικασία θα   αντιμετωπίσουμε το θέμα και τον υπάλληλο.

Δε φτάνει που κυνηγάμε να πείσουμε τους πελάτες , έχουν και οι τραπεζικοί αυτές τις συμπεριφορές, οπότε ούτε ψύλλος στον κόρφο μας.

Link to comment
Share on other sites

εγω δευτερα θα παω απο εκει

να δω ποιες υπευθηνες δηλωσεις απαιτει το προγραμμα για τον συμβουλο εργου

Link to comment
Share on other sites

Εντονο κιτρινο στο λογοτυπο εχουν και η λιμανισμα και η ευρωπαικη...

Μαλλον τη δευτερη εννοεις η οποια γενικα εχει κανει το προγραμμα μπουρδελο, μιας και δεν εχω παρατηρησει παρομοια φαινομενα σε καμια αλλη συνεργαζομενη τραπεζα...

Παιζονται πολλες προμηθειες...

Link to comment
Share on other sites

Καλά, εντάξει με το θέμα του ονόματος. Να μη τους εκθέτουμε για διάφορες επιλογές, ερμηνείες, σκοπιμότητες κλπ υπαλλήλων τους.

Από την άλλη αν είναι να γράφουμε για να εξηγήσουμε ''έχει κάνει το πρόγραμμα μπουρδέλο'' (πιπέρι στο στόμα Inzaghi :) ) θα πρότεινα ένα πιο κομψό τρόπο:

π.χ. Εθν.κ.

ή Πε.ρ.ως

ή Ε.rb.nk

τέλως πάντων, ότι νομίζεται. :)

Στο κάτω κάτω ευθύνη και των τραπεζών είναι να έχουν ενημερωμένους υπαλλήλους σε αυτό το πρόγραμμα και να μη μας βγάζουν την ψυχή.

Edited by hkamp
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.