Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εκτιμήσεις ακινήτων ποιοι μπορούν ;


kampel81

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλός σας βρήκα .

 

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε. (Τ.Ε.Ι.) με δικό μου γραφείο .

 

Θα ήθελα να ρωτήσω για τις εκτιμήσεις ακινήτων εάν έχω το δικαίωμα να την κάνω ;

 

Δέχτηκα ένα τηλέφωνο από έναν ιδιώτη και μαζί με ένα ενεργειακό πιστοποιητικό που θα του βγάλω θέλει και μια εκτίμηση μηχανικού για το ακίνητο του για το δικηγόρο του για να πάει με τον νόμο Κατσέλη .  :confused:

 

Εάν μπορώ να την να την κάνω ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω όσο αναφορά στην έκθεση και ποια η αμοιβή .

 

Ευχαριστώ πολύ .

 

(εάν έχω κάνει κάτι λάθος στο φόρουμ παρακαλώ να με διορθώσετε σχετικά .)  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το ακίνητο, ο Μηχανικός εκτιμά την εμπορική του αξία...

 

Απ' ότι έχω δει εδώ στην περιοχή μου, οι δικηγόροι βάζουν ένα +30% επιπλέον της αντικειμενικής αξίας, για να δηλώσουν την εμπορική...

Link to comment
Share on other sites

Εκτίμηση κτιρίου μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε μηχανικός έχει ως αντικείμενο (και δικαίωμα) την μελέτη ή επίβλεψη της συγκεκριμένης κατηγορίας κτιριακών έργων.

Οι αμοιβές προσδιορίζονται από το αρ. 48 του ΠΔ 515/89 σε 4000λ+0,10α και φυσικά από τον 3919/11 (δηλ. χύμα στο κύμα)

Υπάρχει μια κάστα μηχανικών κ.α. που προσπαθούν με μνημονιακές διατάξεις να δημιουργήσουν ένα κλειστό επάγγελμα "εκτιμητών" για την εξυπηρέτηση των αναγκών του τραπεζικού συστήματος. Οι αμοιβές τους κυμαίνονται από 100 - 300 ευρώ (για να έχεις μια εικόνα) ανάλογα με το μέγεθος του κτιρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αν δεν κάνω λάθος το επάγγελμα έχει ανοίξει τώρα και μπορεί να πιστοποιηθεί κανείς με εξετάσεις. 

Edited by kosmoarch
Link to comment
Share on other sites