Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μηχανικός για μετατροπές-μετασκευές οχημάτων


takman82

Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ασχολείται κάποιος συνάδελφος μηχανικός από την κοινότητα, με μελέτες για μετατροπές- μετασκευές οχημάτων, για να μου δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με μια μετασκευή οχήματος και να μπορεί να αναλάβει τη μελέτη.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα γνωστό μηχανικό με συνεργείο, ο οποίος ενδιαφέρεται να κάνει μια μετασκευή σε ένα αυτοκίνητο (από κλειστό σε ανοιχτό σχήμα). Ψάχνουμε λοιπόν ένα συνάδελφο, ο οποίος να ασχολείται με τις μετατροπές-μετασκευές ούτως ώστε να αναλάβει την μελέτη και να τον κατατοπήσει στα τεχνικά και νομικά ζητήματα. Πιστεύω να έγινα πιο κατανοητός.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα δεν ξέρω αν χρειάζεται μελετη μηχανικού αλλά σίγουρα θέλει έγκριση τύπου που την περνεισ απο το ΚΤΕΟ του ελληνικού αυτό στο λέω 100%(θέλει πολύ υπομονή και εκεί το όχημα θα κάτσει μπορεί και μέρες )

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνό με τον nikos2004  και μην ξεχνάμε ότι κατασκευάζεται προς κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. χρειάζεται CE και κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλιώς δεν θα μπορείς να προχωρήσεις για την έκδοση έγκρισης τύπου. Και όταν μηάμε για μια μόνο κατασκευή σ'ενα στνεργείο αυτοκινήτων (και όχι σε γραμμή παραγωγής) δεν νομίζω να συμφέρει όλη αυτή η χαρτούρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η μετατροπή από κλειστό σε κάμπριο είναι πρακτικά αδύνατη.

 

Ακόμα και αν βρεις άκρη με την νομοθεσία, τι θα κάνεις με την ακαμψία του αμαξώματος;

Τα κάμπριο έχουν σχεδιαστεί εργοστασιακά με διαφορετικό σασί, ενισχυμένο έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη ακαμψία παρά την έλλειψη της οροφής.

 

Το κλειστό αμάξι άμα το κάνεις κάμπριο θα έχει ακαμψία τσίχλας, όπως είχε ειπωθεί σε φόρουμ για αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Το οτιδηποτε γινεται θελει πιστοποιησεις. Μια ιδιοκατασκευη μπαγκαζιερας να βαλεις θελεις πιστοποιηση, ποσο μαλλον να το φτιαξεις απο την αρχη.

Ρωτα το μηχαναλογικο αλλα οπως ειπαν και οι συναδελφοι ειναι αρκετα δυσκολη η ολη εφαρμογη. 

Edited by Bill22
Link to comment
Share on other sites

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=1328&id=&tid=1436

 

Αν βρεις τρόπο να αντιμετωπίσεις την μειωμένη ακαμψία του αμαξώματος χωρίς την οροφή και θέλεις να προχωρήσεις την έγκριση τύπου, άνοιξε το πάνω link και καλό διάβασμα...

Edited by sdim
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.