Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Υπολογισμός υπέρβαση Δόμησης ?


papasla

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι Νέος Μηχανικός και χρειάζομαι βοήθεια.

 

Ένας ιδιοκτήτης έχει αγοράσει ένα υπόγειο με οριζόντιο σύσταση και ποσοστό 5,54% εξαδιαιρέτου.

Έχει κάνει αλλαγή χρήσης απο αποθήκη σε κατοικία.

-πως υπολογίζουμε την υπέρβαση δόμησης ?

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

ένταξε το ερώτημα σου σε κάποια κατηγορία που υπάρχει.

 

Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής και για τα αυθαίρετα αν θές θέσε το ερωτημα σου σε κάποια κατηγορία εδώ

http://www.michanikos.gr/topic/36014-%CE%9D-417813-%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%8E%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B8%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενα ζήτημα για το οποίο έχω αμφιβολίες: Η υπέρβαση δόμησης και κάλυψης υπολογίζεται στο σύνολο των αυθαιρεσιών ή ανά ΦΚ?

Παράδειγμα:

Δόμηση επιτρ (κατά ΟΑ)                         100τμ

1. Η/Υ         ---->   χώρο ΚΧ                       30τμ    ΥΔ=ΥΚ= 30/100<50%

2. αυθαίρετη προσθηκη κατ επεκτ.           50τμ    ΥΔ=ΥΚ= 80/100<100%

3. υπογειο  ---->            ΚΧ                      100τμ   100%< ΥΔ=180/100 <200%

 

ή συνολικά για όλα τα ΦΚ 100%< ΥΔ <200% και ΥΚ<100%

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αθροίζεις τις υπερβάσεις κάθε κατηγορίας (δόμησης, κάλυψης, κ.α.) συγκρίνοντας με την ο.α. και έπειτα διαιρείς με τα επιτρεπόμενα του οικόπεδου σου ή σε περίπτωση διηρημένων ιδιοκτησιών με ότι σου αναλογεί

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα επιτρεπομενα  ειναι αυτα που ηταν οταν εκδοθηκε η αδεια η αυτα που ειναι σημερα ,γιατι στους οριοθετημενους οικισμους εχουν αλλαξει οι οροι δομησης και υπαρχουν διαφορες ως προς τους υπολογισμους της υπερβασης δομησης και επομενως του προστιμου.