Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Όριο δρόμου χώρις απαλλοτρίωση


thief7710

Recommended Posts

Το όριο απαλλοτρίωσης είναι το όριο της οδού, όπως προαναφέραμε.

Αν θες ανέβασε ένα σκαρίφημα μήπως κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά. 

 

Υ.Γ Συμπλήρωσε την ειδικότητά σου στο προφίλ διότι δεν εμφανίζεται.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 34
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Η γραμμή απαλλοτρίωσης έχει τοποθετηθεί σωστά;

Αν και δεν είμαι τοπογράφος, εικάζω μήπως κάποιο θέμα υπάρχει με τις μετατροπές συστήματος συντεταγμένων και δεν κουμπώνουν σωστά τα όρια των ιδιοκτησιών με τη γραμμή απαλλοτρίωσης;

Πάντως έτσι όπως φαίνεται στο σκαρίφημα είναι πολύ περίεργο. Η απαλλοτρίωση αντί να αυξάνει το πλάτος του δρόμου να το μικραίνει;

Στις υπηρεσίες ρώτησες μήπως βγει κάποια άκρη;

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε αυτό που αναφέρει ο Παύλος, όσον αφορά την εφαρμογή του ορίου απαλλοτρίωσης. 

Εάν είναι παλαιά η απαλλοτρίωση και δεν έχεις συντεταγμένες κορυφών, η γραφική εφαρμογή μερικές φορές κάνει κόλπα...

Αλλιώς, προφανώς, όποιος συνέταξε την μελέτη, μάλλον δεν έλαβε υπόψην του στοιχεία που θα έπρεπε να λάβει, όπως τους δρόμους του αναδασμού.

Ετσι όπως είναι τώρα όμως, δεν έχει πρόσωπο σε επαρχιακό δρόμο αλλά σε δρόμο (έστω τμήμα αυτού) του αναδασμού.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κύριοι τα φώτα σας παρακαλώ,

Σε τεμάχιο ιδιοκτησία μεν το οποίο όμως εμφανίζεται σε χάρτη διανομής, έχω αγροτικό δρόμο που εμφανίζεται σύνορο στο βόρειο τμήμα του.

Διατηρώντας το σχήμα του από την διανομή, μιας και το εμβαδό ταίριαζε, έκανα μετασχηματισμό σε Εγσα και προκύπτει ότι ο δρόμος αυτός βρίσκεται σήμερα νοτιότερα σε σχέση με την θέση που θα πρεπε να έχει βάση διανομής με αποτέλεσμα να περνάει μέσα από το τεμάχιο μου.

 

Το πρόβλημα είναι ότι πέρασε η εγνατία και έκοψε το τεμάχιο στα δύο και επιπλέον ο δρόμος αυτός ασφαλτοστρώθηκε σαν παράδρομος στην απότι φαίνεται λάθος θέση...

Ψάχνω ήδη τα όρια απαλλοτρίωσης της εγνατίας και μέχρι στιγμής προκύπτει ότι μόνο ένα τμήμα του δρόμου αυτού είναι εντός ορίου απαλλοτρίωσης. Στην συνέχεια συνεχίζει ασφαλτοστρωμένος για 50 μέτρα και ξαναγίνεται χωματόδρομος όπως ήταν αρχικά...

 

Εγώ που καλούμαι να δώσω τοπογραφικό τι πρέπει να ζητήσω από υπηρεσίες για να δω τι εμβαδόν θα δώσω στον πελάτη μου; Αυτό που είχε αρχικά μείον προφανώς αυτό που κατέλαβε η εγνατία ή θα συμπεριλάβω και το εμβαδόν που χάνεται από  τον ασφαλτοστρωμένο παράδρομο που το καταλαμβάνει και βρίσκεται στην λάθος θέση;

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Καλησπέρα, 

να εκθέσω μια δική μου περίπτωση. Έχω χαρακτηρισμένη εθνική οδό χωρίς σχέδιο απαλλοτριώσεων. Ο δρόμος υπήρχε από το 1920 και στο ίδιο επίπεδο ασφαλτώθηκε χωρίς διαπλάτυνση και έργα. Πλέον έχει χαρακτηριστεί ως εθνική οδό. Από ό,τι κατάλαβα ο όριο της απαλλοτρίωσης είναι εκεί που αρχίζει το φυσικό έδαφος. Στην περίπτωση που δεν έχουν γίνει έργα όπως επιχωματώσεις, δημιουργίες τάφρων, και επιχωματώσεις όριο απαλλοτρίωσης οι προστατευτικές μπάρες όπου αρχίζει το φυσικό έδαφος σωστά; 

Παραθέτω εικόνα. 

image.png.4968e64443ebf9a21a4ef0c09298907c.png

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει κατασκευή δρόμου όπως αυτή που περιγράφεις. Η σήμανση και τα στοιχεία ασφάλειας δεν καθορίζουν κάτι.Στο δκαρίφημα που ανέβασες οριογραμμή είναι το πόδι του πρανούς (4.5 μ από το φρύδι-άκρο ερείσματος)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το πρανές είναι φυσικό έδαφος. Δεν είναι επιχωματώσεις. Στο γήπεδο έχει πρόσβαση απο αυτό και όχι απο άλλο δρόμο. Επίσης, στο κτηματολόγιο το όριο του δρόμου το φέρνει στο τέλος του ερείσματος. Μάλλον δεν έχω καταλάβει πολύ καλά την ερμηνεία του ορισμού για το όριο όταν δεν υπάρχει σχέδιο. 

Link to comment
Share on other sites

Αν το πάμε και με το "εθιμικό δίκαιο" των κεκλιμένων αγρών (ο αναβαθμός ανήκει στο ανάντη), το πρανές ανήκει στο δρόμο, ανεξάρτητα από το τι λέει το Κτηματολόγιο

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.