Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Καλησπέρα,ειμαι φοιτητής του τμηματος ηλεκτρονικών μηχανικών του ΤΕΙ Πειραια..Με το πτυχίο μου ως ηλεκτρονικός μπορώ να εργαστώ σε ναυτιλιακές εταιρείες και ειδικότερα να ''ανέβω'' σε βαπόρια/δεξαμενοπλοια/εμπορικα πλοια ως μηχανικός κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου?

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Για ταξίδι σαν πληρωμα όχι,αλλά μπορεί αν συνεργάζεται με ναυτιλιακές όταν προκειψει πρόβλημα να σε στέλνουν στο λιμανι που βρίσκεται το καράβι για να επιλύσεις το προβλημα.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

ευχαριστώ για την απάντηση,διαβασα όμως στο ιντερνετ ότι μπορείς με πτυχιο τει και ενα ναυτικό φυλλάδιο να μπεις σαν πληρωμα και να παρεις και το διπλωμα γ' μηχανικου εφόσον συμπληρώσεις 1 χρόνο στο καράβι (και 6 μήνες απο ΑΕΙ)..για ναυτικος και ειδικα 1 χρονο δε το πολυψήνω,το καλυτερο για εμένα θα ήταν να κανω ταξίδια το πολυ 3 μήνες ή κανοντας αυτο που ανέφερες..όταν λες να με στελνουν στο λιμανι τι εννοεις?

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Πολυ αμφιβαλλω αν μπορεις επι της ουσιας να εργαστεις ως μηχανικος σε καραβι.... Δεν ξερω αν παιρνουν ηλεκτρολογους, θα ταιριαζες καλυτερα...

εχοντας πτυχιο πας και παρακολουθεις σωστικα μαθηματα, βγαζεις φυλλαδιο, μπαρκαρεις δοκιμος και μετα απο καποιο καιρο αρχιζεις και ανεβαινεις την ιεραρχια... ισως να δινεις εξετασεις για να ανεβεις, επι των ημερων του πατερα μου (α μηχ) εδιναν εξετασεις για να παρουν βαθμο

 

για ναυτικος και ειδικα 1 χρονο δε το πολυψήνω,το καλυτερο για εμένα θα ήταν να κανω ταξίδια το πολυ 3 μήνες

 

συγνωμη και χωρις παρεξηγηση αλλα σιγα μην σου κανουν κ αερα.... η θαλασσα ειναι επιλογη ζωης, δεν ειναι αντε παμε ενα μπαρκο  2 μηνες και μετα εξω.... δεν ειναι στο χερι σου ουτε εχεις την πολυτελεια της επιλογης να παρεις το μπαρκο που σε βολευει, ειδικα οταν υπαρχουν τοσοι ναυτικοι που εχουν τελειωσει ναυτικες σχολες και οπως και να το κανουμε ξερουν το αντικειμενο πολυ περισσοτερο απο σενα-μενα που τελειωσαμε μια σχολη ηλεκτρολογοι

θελει δουλεια, τα λεφτα δεν πεφτουν ουρανοκατεβατα, στερεισαι πραγματα που θεωρεις αυτονοητα και δεν ειναι καθολου οπως το σκεφτεσαι. Ειναι ειτε σου ταιριαζει ειτε οχι.

Edited by ckiriako

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

οκ..ευχαριστω

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από ioanna44
      Το Τεχνικό γραφείο DMSD & partners Civil Engineering στο Χαλάνδρι Αττικής αναζητεί νέο Πτυχιούχο Πολιτικό Μηχανικό με γνώση στην εκπόνηση στατικών μελετών με το πρόγραμμα Fespa καθώς και εμπειρία στην διεκπεραίωση φακέλου στην Πολεοδομία. Μεταφορικό μέσο κρίνεται απαραίτητο.
      Αποστολή βιογραφικών και επικοινωνία στο dimitris.sdrallis@gmail.com
       
    • Από Engineer
      Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES.
      Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους.
      Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed.
      Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf
      Σχετικά με τη Δράση elemed
      Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES.
      Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους.
      Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed.
      Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf
      Σχετικά με τη Δράση elemed
      Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.
    • Από Engineer
      Το αρχαιότερο άθικτο ναυάγιο του κόσμου πιστεύουν ότι βρήκαν οι αρχαιολόγοι στον βυθό της Μαύρης Θάλασσας, όπου φαίνεται ότι παρέμεινε... ανενόχλητο για περισσότερα από 2.400 χρόνια.
      Το κουφάρι του πλοίου, που έχει μήκος 23 μέτρα και εκτιμάται ότι είναι αρχαιοελληνικό, εντοπίστηκε ένα μίλι κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας με το κατάρτι, τα πηδάλια και τα κουπιά του όλα στη θέση τους καθώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, διατηρήθηκαν λόγω της έλλειψης οξυγόνου σ' αυτό το βάθος.
      Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, καθηγητή Τζον Άνταμς, «δεν πίστευα ποτέ ότι ήταν εφικτό ένα πλοίο από τον αρχαίο κόσμο να “επιβιώσει” στα 2 χλμ. κάτω από το νερό. Αυτό θα αλλάξει την αντίληψή μας για την κατασκευή των πλοίων και τη ναυσιπλοΐα στην αρχαιότητα».

      Πηγή: Guardian
      Ο επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, δήλωσε επίσης ότι η ανακάλυψη θα δείξει πόσο μακριά μπορούσαν να φτάσουν οι Έλληνες έμποροι στην αρχαιότητα.
      Όσο για την αιτία της βύθισής του, αυτή πιθανολογείται ότι ήταν μία καταιγίδα, με το πλήρωμα πιθανότατα να μην πρόλαβε να βγάλει έγκαιρα τα νερά και να σώσει το πλοίο.

      Το πλοίο εκτιμάται ότι ήταν εμπορικού τύπου, όπως αυτά που οι ερευνητές είχαν δει μόνο ως εικόνα πάνω σε αρχαιοελληνικά αγγεία με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο.
      Το έργο αυτό, το οποίο χρονολογείται από περίπου την ίδια περίοδο, απεικονίζει ένα παρόμοιο πλοίο που φέρει τον Οδυσσέα μακριά από τις σειρήνες, με τον ομηρικό ήρωα προσδεδεμένο στο ιστό να αντιστέκεται στα τραγούδια τους.


      Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian, η ερευνητική ομάδα είπε ότι σκοπεύει να αφήσει το σκάφος εκεί όπου βρέθηκε, όμως πρόσθεσε πως ένα μικρό κομμάτι του χρονολογήθηκε με άνθρακα από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και πως τα αποτελέσματα «επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για το παλαιότερο ναυάγιο που είναι γνωστό στην ανθρωπότητα».
      Η ομάδα πρόσθεσε πως τα δεδομένα θα δημοσιοποιηθούν στο συνέδριο του MAP Μαύρης Θάλασσας αργότερα αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το αρχαιότερο άθικτο ναυάγιο του κόσμου πιστεύουν ότι βρήκαν οι αρχαιολόγοι στον βυθό της Μαύρης Θάλασσας, όπου φαίνεται ότι παρέμεινε... ανενόχλητο για περισσότερα από 2.400 χρόνια.
      Το κουφάρι του πλοίου, που έχει μήκος 23 μέτρα και εκτιμάται ότι είναι αρχαιοελληνικό, εντοπίστηκε ένα μίλι κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας με το κατάρτι, τα πηδάλια και τα κουπιά του όλα στη θέση τους καθώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, διατηρήθηκαν λόγω της έλλειψης οξυγόνου σ' αυτό το βάθος.
      Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, καθηγητή Τζον Άνταμς, «δεν πίστευα ποτέ ότι ήταν εφικτό ένα πλοίο από τον αρχαίο κόσμο να “επιβιώσει” στα 2 χλμ. κάτω από το νερό. Αυτό θα αλλάξει την αντίληψή μας για την κατασκευή των πλοίων και τη ναυσιπλοΐα στην αρχαιότητα».

      Πηγή: Guardian
      Ο επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, δήλωσε επίσης ότι η ανακάλυψη θα δείξει πόσο μακριά μπορούσαν να φτάσουν οι Έλληνες έμποροι στην αρχαιότητα.
      Όσο για την αιτία της βύθισής του, αυτή πιθανολογείται ότι ήταν μία καταιγίδα, με το πλήρωμα πιθανότατα να μην πρόλαβε να βγάλει έγκαιρα τα νερά και να σώσει το πλοίο.

      Το πλοίο εκτιμάται ότι ήταν εμπορικού τύπου, όπως αυτά που οι ερευνητές είχαν δει μόνο ως εικόνα πάνω σε αρχαιοελληνικά αγγεία με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο.
      Το έργο αυτό, το οποίο χρονολογείται από περίπου την ίδια περίοδο, απεικονίζει ένα παρόμοιο πλοίο που φέρει τον Οδυσσέα μακριά από τις σειρήνες, με τον ομηρικό ήρωα προσδεδεμένο στο ιστό να αντιστέκεται στα τραγούδια τους.


      Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian, η ερευνητική ομάδα είπε ότι σκοπεύει να αφήσει το σκάφος εκεί όπου βρέθηκε, όμως πρόσθεσε πως ένα μικρό κομμάτι του χρονολογήθηκε με άνθρακα από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και πως τα αποτελέσματα «επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για το παλαιότερο ναυάγιο που είναι γνωστό στην ανθρωπότητα».
      Η ομάδα πρόσθεσε πως τα δεδομένα θα δημοσιοποιηθούν στο συνέδριο του MAP Μαύρης Θάλασσας αργότερα αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.
       
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.