Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Engineer

"Εξυπνες κάρτες" αντί για εισιτήρια στον ΟΑΣΑ με ευρωπαικά κονδύλια

Recommended Posts

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου σημαντική επένδυση ύψους 29,5 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης που αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της έκδοσης εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιφέρεια των Αθηνών.

 

Η διαθέσιμη συγχρηματοδότηση θα εξασφαλίσει την καθιέρωση ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικών εισιτηρίων για τα μέσα συγκοινωνίας που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και περιλαμβάνουν το μετρό, τον προαστιακό σιδηρόδρομο, τα λεωφορεία και το τραμ.

 

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για την περιφερειακή πολιτική, κ. JohannesHahn, ο οποίος ενέκρινε το έργο, δήλωσε: "Το έργο αυτό αντικατοπτρίζει ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό του συστήματος αστικής κινητικότητας της Αθήνας. Θα διευκολύνει τη χρήση των μέσων συγκοινωνίας από τους κατοίκους, τους επισκέπτες και τους τουρίστες της Αθήνας. Πρόκειται για ένα από τα "έργα προτεραιότητας", όπως έχουν χαρακτηριστεί από τις ελληνικές αρχές, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και θεωρείται ζωτικής σημασίας για την ποιότητα ζωής και την ευημερία των πολιτών της."

 

Το έργο συνίσταται στην εισαγωγή "έξυπνων καρτών", που θα αντικαταστήσουν τα χάρτινα εισιτήρια. Θα παρέχει νέο εξοπλισμό επικύρωσης και ελέγχου καθώς και σύγχρονες πύλες εισόδου και εξόδου από το μετρό. Η εν λόγω επένδυση, που συγχρηματοδοτείται από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ σε συνδυασμό με ιδιωτική χρηματοδότηση, θα βελτιώσει τη λειτουργική αποδοτικότητα του συστήματος διαχείρισης του ΟΑΣΑ και θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

 

Το έργο της ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων θα παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων στον ΟΑΣΑ για τον εξορθολογισμό των πολιτικών τιμολόγησης και νέες κατηγορίες ναύλων που συνδυάζουν γεωγραφικές ζώνες. Θα μειώσει τις απώλειες εσόδων εξαιτίας της εισιτηριοδιαφυγής ενώ παράλληλα θα επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Πρόκειται για "έργο προτεραιότητας" που θα παρέχει στους πολίτες αποτελεσματικότερες και πιο σύγχρονες συνθήκες μεταφοράς.

 

Πηγή: http://www.eea.gr/gr...opaika-kondylia

 

Click here to view the είδηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βασικότερο πράγμα που έπρεπε από χρόνια να είχε γίνει στις συγκοινωνίες , είναι η επιβράβευση του συχνού χρήστη των ΜΜΜ και η επιβάρυνση του περιστασιακού χρήστη .

 

Ετσι το βασικό εισιτήριο πρέπει να ακριβύνει στο επίπεδο που θα βγάζει κέρδη η επιχείρηση των ΜΜΜ , αλλά οι κάρτες εβδομαδιαίες , μηνιαίες και ετήσιες θα πρέπει να μειωθούν έτσι ώστε η χρήση των ΜΜΜ να γίνει πολύ ελκυστική γιά τους πολίτες που μετακινούνται συχνά .

 

Δυστυχώς εδώ και χρόνια οι αυξήσεις του απλού εισιτηρίου και των καρτών είναι ανάλογες και αυτό είναι λανθασμένη πολιτική .

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως συμβαίνει και σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου δηλαδή..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά, ας φτιάξουν πρώτα αστικές συγκοινωνίες και μετά το συζητάμε για "έξυπνες κάρτες". Για την ώρα πρόκειται για υπεραστικές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανονικα ΜΕΤΡΟ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ  μπαριερες οπως ΠΑΝΤΟΥ να πεσουν οι ΛΑΘΡΟ στο 3%.....

 

αλλα οχι ειναι πιο αποτελεσματικο μετρο οι ελεγκτες ναχουμε να διοριζουμε και κοσμο 8-)

Edited by akius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι να υλοποιηθεί πραγματικά... όχι όπως η επιβίβαση από τη μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως θα ...φάνε πάλι αρκετό χρήμα!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως θα ...φάνε πάλι αρκετό χρήμα!!!!!

Όχι όπως παλιά πάντως μιας και τα πάντα πια περνάνε απο χίλιους επιτρόπους προκειμένου να πέσει το παραδάκι..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βασικότερο πράγμα που έπρεπε από χρόνια να είχε γίνει στις συγκοινωνίες , είναι η επιβράβευση του συχνού χρήστη των ΜΜΜ και η επιβάρυνση του περιστασιακού χρήστη .

 

Ετσι το βασικό εισιτήριο πρέπει να ακριβύνει στο επίπεδο που θα βγάζει κέρδη η επιχείρηση των ΜΜΜ , αλλά οι κάρτες εβδομαδιαίες , μηνιαίες και ετήσιες θα πρέπει να μειωθούν έτσι ώστε η χρήση των ΜΜΜ να γίνει πολύ ελκυστική γιά τους πολίτες που μετακινούνται συχνά .

 

Δυστυχώς εδώ και χρόνια οι αυξήσεις του απλού εισιτηρίου και των καρτών είναι ανάλογες και αυτό είναι λανθασμένη πολιτική .

 

Αυτό μου το έχει πεί και συγκοινωνιολόγος, στο εξωτερικό είναι πολύ ακριβά τα απλά εισητήρια ενώ οι μηνιαίες κάρτες είναι πολύ φθηνές, έτσι εμμέσως αναγκάζεται ο κόσμος να αγοράζει κάρτες και μετά όταν είναι να πάρει το ΙΧ του για να πάει κάπου λέει άσε ας πάω με το ΜΜΜ γιατί έχω πληρώσει την κάρτα. Έτσι έμμεσα μειώνεται η χρήση ΙΧ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.