Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Sign in to follow this  
Engineer

Συμμαχία 7 χωρών για υπερταχεία στις εμπορευματικές μεταφορές

Recommended Posts

Σε «τροχιά» λειτουργίας μπήκε ο Ευρωπαϊκός Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Διάδρομος 7 (RFC7)  με τη συμμετοχή του ΟΣΕ και τη συνεργασία επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

 

Eυρωπαϊκές χώρες όπως η Τσεχική Δημοκρατία, η Σλοβακία, η Αυστρία, η Ουγγαρία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα με 8 διαχειριστές σιδηροδρομικής υποδομής και ένα φορέα κατανομής χωρητικότητας, ίδρυσαν το συγκεκριμένο διάδρομο, με στόχο να οικοδομηθεί μια ουσιαστική σύνδεση μεταξύ της Κεντρικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, καθώς και της Ασίας μέσω των λιμένων της Μαύρης Θάλασσας και του Αιγαίου Πελάγους,

Ως διαδρομή του RFC7 ορίστηκε η εξής: Πράγα – Βιέννη/Μπρατισλάβα- Βουδαπέστη- Βουκουρέστι - Constanta και - Vidin- Σόφια – Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

 

Στόχος είναι να προσφέρουν αξιόπιστες μεταφορικές υπηρεσίες βασιζόμενες σε εναρμονισμένους τεχνικούς και διαδικαστικούς όρους.

 

Η Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρότεινε το 2008 την εφαρμογή των διεθνών σιδηροδρομικών εμπορευματικών διαδρόμων, ώστε να αποτελέσουν ένα ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο για ανταγωνιστικές εμπορευματικές μεταφορές, στο οποίο οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες θα κινούνται κάτω από καλύτερες συνθήκες και θα διέρχονται από το ένα εθνικό δίκτυο στο άλλο χωρίς κανένα διοικητικό εμπόδιο. Στο πλαίσιο του εμπορευματικού διαδρόμου, πρέπει να διασφαλίζεται ο καλός συντονισμός μεταξύ των κρατών μελών και των διαχειριστών υποδομής και να δίνεται προτεραιότητα στις «αμαξοστοιχίες του διάδρομου», βασιζόμενη στην εγγυημένη συνέπεια και συνέχεια της διαθέσιμης χωρητικότητας των υποδομών κατά μήκος όλου του διαδρόμου.

 

Posted Image

 

Οι διαχειριστές υποδομής των εμπορευματικών διαδρόμων καθορίζουν από κοινού και οργανώνουν διεθνείς προκαθορισμένες διαδρομές για εμπορευματικές αμαξοστοιχίες, έτσι ώστε να διευκολύνουν την ομαλή διέλευση κατά μήκος του διαδρόμου, να εξασφαλίζουν την ικανοποιητική συχνότητα και διάρκεια του ταξιδιού, και να εξαλείφουν τα σημεία συμφόρησης κατά μήκος του διαδρόμου.

 

Στις αρχές Νοέμβρη διατέθηκε η πρώτη προκαθορισμένη διαδρομή στην διεθνή επιχείρηση εμπορευματικών μεταφορών «Prvá Slovenská Železničná», μεταξύ της Τσεχικής Δημοκρατίας και της Ρουμανίας, από Πράγα προς Curtici.

 

Ελλάδα

Με τη λειτουργία του διαδρόμου αυτών αλλά και την υλοποίηση συμφωνιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ελληνικές και διεθνείς εταιρείες η χώρα μας μετατρέπεται σε διαμετακομιστικό κόμβο της Ευρώπης και των Βαλκανίων.

 

Σημειώνεται ότι στις 9 Δεκέμβρη ξεκινά το πρώτο τακτικό εμπορευματικό δρομολόγιο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη μέσω της υλοποίησης της συμφωνίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το ΣΕΒ ενώ μέσα στο 2014 υλοποιείται και η συμφωνία της σιδηροδρομικής εταιρείας με την HP και την Cosco για μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου από το λιμάνι του Πειραιά προς την Τσεχία.

 

Πηγή: http://www.imerisia....pubid=113154546

 

Click here to view the είδηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι να υπήρχε και επιβατικό τρένο - κλινάμαξα με δυνατότητα μεταφοράς και αυτοκινήτων . Είναι παράλογο που ενώ την δεκαετία του 70 είχαμε 3-4 τρένα την ημέρα σε διεθνή δρομολόγια , τώρα να μην έχουμε κανένα . Ιδιαίτερα που η κατάργηση των συνόρων στην ΕΕ θα έδινε δυνατότητες γρήγορου ταξιδιού παρ' όλα τα προβλήματα υποδομών και αναλογιζόμενοι , ότι Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη , είναι μόλις 1000 χλμ , αποστάσεις που θα βόλευαν είτε σε νυκτερινό , είτε σε ημερήσιο τρένο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.