Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εδώ Πολυτεχνείο


d2m

Recommended Posts

Σεβασμός σε όσους πάλεψαν, ντροπή σε όσους εξαργύρωσαν μετά και κουράγιο και συμπαράσταση σε όσους είδαν τους συναγωνιστές τους να ξεπουλιούνται αλλά δεν υποκύπτουν οι ίδιοι.

 

Ωραία η εκπομπή του Λαζόπουλου (για άλλη μια φορά εύστοχη τοποθέτηση και ξεκίνησε το θέμα με την απορία ενός ηλικιωμένου που δεν καταλάβαινε γτ δεν καταργείται το άσυλο...) και η Έρευνα (0:00 στο mega).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 92
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

..Γεννήθηκε όμως ένα καινούργιο είδος σκλάβων.

Σκλάβοι αμειβόμενοι,

σκλάβοι χορτάτοι,

σκλάβοι που γελούν,

σκλάβοι που θέλουν... σκλάβοι να μένουν.

Αυτή είναι η πρόοδος!

(Αλέκος Παναγούλης)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η γενιά του Πολυτεχνείου που ξεκίνησε σαν γενιά αγωνιστών κατέληξε η γενιά με τα μεγαλύτερα λαμόγια στην Ελληνική Ιστορία

Ποιά τιμή να απονείμουμε στην γενιά αυτή πέραν των οικονομικών θυσιών για τα επόμενα 50 χρονια και βλέπουμε......

Τους πληρώνουμε , δεν χρειαζεται να τους γιορταζουμε

 

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

 

 

Παρατήρηση: Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε MHXANIKOS 1983

μην γενικεύεις

το νόημα της εξέγερσης του Νοέμβρη του 73 είναι βαθύτερο ,είναι η αντίσταση ενός λαού, τα μηνύματα δε παραμένουν εξαιρετικά επίκαιρα

ο αγώνας δεν έχει διακαιωθεί ακόμη

τα ξαναλέμε

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε MHXANIKOS 1983, μαζί σου ως προς την κατάντια της γενιάς. Αλλά να που τώρα ανοίγουμε ένα μέτωπο που πονάει: Η κοινωνία που ανέδειξε τους φοιτητές του πολυτεχνείου είναι η κοινωνία που προσέφερε χαφιέδες και βασανιστές στο σύστημα; ...η γενίκευση σκοτώνει :shock::shock::shock: για ποιά γενιά μιλάμε;

Γιορτάζουμε την εξέγερση ως πράξη αντίστασης που μας εμπνέει και τιμούμε τους ανθρώπους που συμμετείχαν στους αγώνες ως ήρωες της πατρίδας και της ελευθερίας. Όχι με τα λόγια αλλά με το ήθος μας. Χλευάζουμε εκείνους που πρόδωσαν τους αγώνες και το όραμα, όχι της γενιάς του πολυτεχνείου αλλά κάθε γενειάς. Και λογίζουμε ως εχθρούς του λαού και της πατρίδας όσους καπηλεύτηκαν τα οράματα και τους αγώνες για την καρέκλα της εξουσίας.:evil::evil::evil: Τους ξέρουμε και μπορούμε να τους τιμωρήσουμε.

 

Αν ο αγώνας δεν δικαιώθηκε θα τον δικαιώσουμε εμείς!

Link to comment
Share on other sites

Αν ο αγώνας δεν δικαιώθηκε θα τον δικαιώσουμε εμείς!

 

 

Κάθε αγώνας δικαιώνεται από τον επόμενό του ???

 

Αγώνας είναι η κατάληψη της Ακρόπολης ή η ομηρία τουριστών που εμποδίζονται να μπουν στο καράβι ???

Link to comment
Share on other sites

@ ΜΗΧΑNΙΚΟS 1983

Κατ' αρχην, γενικευεις. Τους ξερεις εναν-ενας και τους εχεις χαρακτηρισει λαμογια ολους;

Αυτοι που γνωριζουμε και εχουν εξαργυρωσει το ''πολυτεχνειο'' ειναι ενα ελαχιστοτατο ποσοστο των πραγματικων αγωνιστων που σηκωσαν το αναστημα τους απεναντι σε ενα φασιστικο καθεστως. Λιγος σεβασμος λοιπον .

Δευτερον, οι γενικευσεις δειχνουν , συνηθως , ελλειψη γνωσης πραγματικων γεγονοτων και ανικανοτητα αναλυσης . Γι αυτο και η γενικευση.

Ευκολη λυση.

 

Δε νομιζω οτι αξιζει να ασχοληθει κανεις περισσοτερο σε μια τετοια τοποθετηση...

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο συνάδελφοι, μπορεί η διατύπωση να ήταν ατυχέστατη, αλλά συμμερίζομαι την οργή του @MHXANIKOS 1983. Μόνο που τα λαμόγια ήρθαν στην εξουσία (την κάθε μορφής εξουσία) διεπλάκησαν και έγιναν καθεστός με την ψήφο μας, την υποστήριξή μας, την ανοχή μας. Πολλοί από εμάς αποζήτησαν και γεύτηκαν τους καρπούς της διαπλοκής. Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην γενιά του πολυτεχνείου, εκπρόσωποι της οποίας σήμερα κατέχουν την εξουσία. Το πρόβλημα είναι ότι ένα κρίσιμο τμήμα της κοινωνίας είναι διαποτισμένο με την νοοτροπία της διαπλοκής, του ρουσφετιού και του ατομικού συμφέροντος, που ηθικά τίθεται υπεράνω του γενικού συμφέροντος και του νόμου. Άρα η οργή προς εμάς του ίδιους κατ' αρχάς. Ή διαφορετικά, η συνενοχή είναι αυτή που μας κάνει να αποζητούμε την ευθύνη στους 300 & Σια.

 

...Αγώνας είναι η κατάληψη της Ακρόπολης ή η ομηρία τουριστών που εμποδίζονται να μπουν στο καράβι ???

Να ένα ακόμη πρόβλημα, ότι καταντήσαμε να ονομάζουμε "αγώνα" την κάθε κινητοποίηση που γίνεται με νομική κάλυψη και τα όσα έκτροπα εις βάρος συμπολιτών γινονται εκ παραδρομής. Αυτό δεν είναι αγώνας, είναι ο ευτελισμός των κατακτήσεων παλαιών αγώνων.

 

Κάθε αγώνας δικαιώνεται από τον επόμενό του ???

Κάθε αγώνας δικαιώνεται στο πρόσωπο εκείνων που έχουν το ήθος του αγωνιστή. Δεν χρειάζονται ετικέτες και φαμφάρες ή πολιτικό υπόβαθρο για να υπάρχει αγώνας.

Link to comment
Share on other sites

Ιεραρχικά αν δούμε τα πράγματα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι θα μπορούμε στο μέλλον να γιορτάζουμε την εθνική επέτειο (υπάρχουν φόβοι ξεκάθαροι πλέον από τους πολιτικούς για την διάλυση της χώρας), για να μπορούμε στη συνέχεια να γιορτάζουμε και το πολυτεχνείο; Ήδη έγιναν κάποιες περικοπές φέτος το Μάρτη στους εορτασμούς για την εθνική επέτειο.

Όποια κι αν είναι η απάντηση που δύναται να δώσει ο κάθε ένας από εμάς σε αυτό το ερώτημα ο χρόνος και οι εξελίξεις θα καθορίσουν το τι ακριβώς θα συμβεί. Άρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι υποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά , στον εορτασμό του Πολυτεχνείου τιμώ τον τότε αγώνα , τους νεκρούς του , και τις ιδέες του.

 

Σαφώς και δεν μπορώ να αποδώσω τιμή σε αυτόν που εξελίχθηκε σε απατεώνα.

 

Ομως σκεφθείτε ότι το βασικό σύνθημα τότε ήταν

 

ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

 

και κατά πόσο παραμένει και σήμερα επικαιρο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.